Bouwjaar | 12-06-2013 |
Categorie | Terreinwagen/Pick Up |
BTW / Marge | Marge Financieren |
Kmstand | 203.199 km |
Deuren | 5 |
Kenteken | 5-KNV-16 Verzekeren |
Kleur | Bruin Bod op je auto |
Brandstof | Benzine |
Transmissie | Automaat |
Motorinhoud | 1.987 cc |
Vermogen | 111 kW (151 pk) |
€ 16.950,-
Algemeen
Bouwjaar | 12-06-2013 |
Categorie | Terreinwagen/Pick Up |
BTW / Marge | Marge Financieren |
Kmstand | 203.199 km |
Deuren | 5 |
Kenteken | 5-KNV-16 Verzekeren |
Kleur | Bruin Bod op je auto |
Brandstof | Benzine |
Transmissie | Automaat |
Motorinhoud | 1.987 cc |
Vermogen | 111 kW (151 pk) |
Aanbieder
Bedrijfsnaam | Autohandel Henk Heikamp |
Contactpersoon | Afdeling verkoop |
Adres | Dynamostraat 2 |
Postcode | 3903 LK |
Plaats | Veenendaal |
Provincie | Utrecht |
Land | Nederland |
Telefoon | +31 (0)318 - 518424 bel telefoonnummer toon telefoonnummer |
Website | www.henkheikamp.nl |
e-mail sturen |
Bijzonderheden meld een fout
Algemene informatie
Carrosserievorm: SUV
Technische informatie
Aantal cilinders: 4
Aandrijving
Tankinhoud: 60 liter
Prestaties
Acceleratie (0-100): 10,7 s
Topsnelheid: 185 km/u
Maten en gewichten
Ledig gewicht: 1.495 kg
Max. trekgewicht: 1.500 kg (ongeremd 750 kg)
Afmetingen (LxBxH): 4570 x 1845 x 1705 cm
Wielbasis: 266 cm
Interieur
Aantal zitplaatsen: 5
Milieu
CO2-uitstoot: 167 g/km
Energielabel: C
Emissieklasse: Euro 5
Verbruik
Gemiddeld brandstofverbruik: 7,2 l/100km (1 op 13,9)
Brandstofverbruik in de stad: 9,2 l/100km (1 op 10,9)
Brandstofverbruik op de snelweg: 6,1 l/100km (1 op 16,4)
Staat
Aantal sleutels: 3
Financiële informatie
Motorrijtuigenbelasting: € 217 - € 246 per kwartaal
AANGEBODEN: Luxe en comfort. Toyota Rav4 4WD aangeboden.
Bent u opzoek naar een betrouwbare en een leuke auto, dan bent u bij ons op het juiste adres! Wij adverteren uitsluitend met het juiste bouwjaar, kilometerstand en APK-datum. Om teleurstellingen te voorkomen, graag even bellen voordat u vertrekt voor een bezichtiging en proefrit. Onder het genot van een bakje koffie kunt u onze auto's gerust bezichtigen. Buiten onze reguliere openingstijden om, is het ook mogelijk om een afspraak te maken voor een proefrit en bezichtiging. Inruil van uw huidige auto is ook mogelijk bij ons.
Wij zijn een erkend bedrijf en aangesloten bij RDW. Directe tenaamstelling en vrijwaring is dan ook 24/7 mogelijk bij ons.
Wij zijn telefonisch (0318-518424 / 06-53398578) of
Via whatsapp (06-82064834) te bereiken
E-mail: info@henkheikamp.nl
Bezoekadres Dynamostraat 2, 3903 LK Veenendaal
= Bedrijfsinformatie =
Op zondag zijn wij gesloten.
Basisdekking voor uw auto
Kies voor WA+ of All Risk en verzeker ook schade aan uw eigen auto mee.
WA
Wettelijke Aansprakelijkheid
- Schade aan anderen
WA+
Beperkt Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
All Risk
Volledig Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
- Schade aan uw eigen auto
E-mail aanbieder
Autotest
Toyota RAV4 | Meer spanning
Waarom een RAV4? Omdat de Sports Utility Vehcile (SUV) van Toyota een verstandige keuze is. De RAV4 is ruim, veilig, comfortabel en relatief zuinig. Met de komst van de vijfde generatie van de RAV4 wil Toyota echter meer. Behalve verstandig, moet de RAV4 ook nog eens begeerlijk worden. Een proefrit moet uitwijzen of dat gelukt is...
De 5e generatie van de Toyota RAV4 is als vanouds ruim, functioneel en veilig. Voor deze nieuwe versie komen daar het nodige rijplezier, terreinwaardigheid en een uitgesproken vormgeving bij.
Plus
- vlot en relatief zuinig
- onderscheidende vormgeving
- prima weggedrag
Min
- plotselinge toename rijgeluiden boven 120 km/u
Conclusie
Met de vijfde generatie van de RAV4 vaart Toyota een duidelijke koers. Als vanouds is de RAV4 ruim, functioneel en veilig. Om de RAV4 behalve verstandig ook nog eens begeerlijk te maken, kreeg de nieuwe generatie een meer uitgesproken vormgeving. Dankzij een nieuw platform kon Toyota het comfort behouden, maar biedt de RAV4 meer rijplezier wanneer sportief wordt gereden.
Terwijl de concurrentie inmiddels volledig elektrische SUV's aanbiedt, houdt Toyota vast aan hybride-aandrijving. Het heeft daarvoor diverse redenen. De belangrijkste is dat West-Europa weliswaar klaar is voor de elektrische auto, maar de rest van de wereld nog niet. Bovendien zijn bestuurders niet altijd bereid tot veranderen en/of zoeken ze een auto met vierwielaandrijving. De hybride-aandrijflijn vraagt geen aanpassingen van de bestuurder, maar maakt de RAV4 toch stiller, sneller en zuiniger dan een traditionele SUV. Bovendien is de RAV4 in vierwielaangedreven uitvoering vaardig in het terrein. Door ook nog eens te kiezen voor een combinatie van een bijzonder sterke benzinemotor en een elektromotor, is de RAV4 opwindender en begeerlijker dan voorheen. Zo zorgt de RAV4 letterlijk en figuurlijk voor meer spanning.