Toyota Prius Wagon 1.8 Hybrid 99pk Automaat Aspiration 7-Persoons | Origineel NL | Navi | Clima | Cruise | Panoramadak | Achteruitrijcamera | Keyless Entry | Licht+Regen
€ 15.950,-
Bouwjaar | 25-09-2012 |
Categorie | MPV |
BTW / Marge | Marge Financieren |
Kmstand | 162.901 km |
Deuren | 5 |
Kenteken | 86-XZP-8 Verzekeren |
Kleur | Grijs Bod op je auto |
Brandstof | Hybride |
Transmissie | Automaat |
Motorinhoud | 1.798 cc |
Vermogen | - |
Toyota Prius Wagon 1.8 Hybrid 99pk Automaat Aspiration 7-Persoons | Origineel NL | Navi | Clima | Cruise | Panoramadak | Achteruitrijcamera | Keyless Entry | Licht+Regen
€ 15.950,-
Algemeen
Bouwjaar | 25-09-2012 |
Categorie | MPV |
BTW / Marge | Marge Financieren |
Kmstand | 162.901 km |
Deuren | 5 |
Kenteken | 86-XZP-8 Verzekeren |
Kleur | Grijs Bod op je auto |
Brandstof | Hybride |
Transmissie | Automaat |
Motorinhoud | 1.798 cc |
Vermogen | - |
Aanbieder
Bedrijfsnaam | Roeleveld Maarssen BV |
Contactpersoon | Afdeling verkoop |
Adres | Kometenweg 5 |
Postcode | 3606 BD |
Plaats | Maarssen |
Provincie | Utrecht |
Land | Nederland |
Telefoon | +31 (0)346 - 558060 bel telefoonnummer toon telefoonnummer |
Website | www.roeleveld.nl |
e-mail sturen |
Bijzonderheden meld een fout
Algemene informatie
Modelreeks: okt 2011 - sep 2014
Technische informatie
Vermogen brandstofmotor: 74 kW (101 PK)
Koppel: 142 Nm
Aantal cilinders: 4
Aandrijving: Voorwielaandrijving
Tankinhoud: 45 liter
Acceleratie (0-100): 11,3 s
Topsnelheid: 165 km/u
Maten
Afmetingen (LxBxH): 462 x 178 x 160 cm
Wielbasis: 278 cm
Gewichten
Ledig gewicht: 1.470 kg
Laadvermogen: 645 kg
GVW: 2.115 kg
Interieur
Interieur: Licht grijs, Velours
Aantal zitplaatsen: 7
Milieu
CO2-uitstoot: 96 g/km
Energielabel: A
Emissieklasse: Euro 5
Verbruik
Gemiddeld brandstofverbruik: 4,1 l/100km (1 op 24,4)
Brandstofverbruik in de stad: 3,8 l/100km (1 op 26,3)
Brandstofverbruik op de snelweg: 4,2 l/100km (1 op 23,8)
Onderhoud, historie en staat
Onderhoudsboekjes: Aanwezig
Aantal eigenaren: 2
Aantal sleutels: 2 (2 handzenders)
Financiële informatie
Motorrijtuigenbelasting: € 241 - € 264 per kwartaal
Garantie
Garantielabel: BOVAG Garantie (12 maanden)
Autobedrijf Roeleveld
Het autobedrijf waar u terecht kunt voor de aankoop, het onderhoud en schadeherstel van alle merken voertuigen. Als familiebedrijf zijn wij sinds 1931 actief binnen de mobiliteitsbranche, inmiddels onder leiding van de derde generatie Roeleveld. Met een jong team staan wij actief in de branche en sturen wij aan op kwaliteit, service en klanttevredenheid.
Kom gerust langs en maak kennis met onze medewerkers, ervaar de persoonlijke benadering en bezichtig onze modern ingerichte showroom. Bij Autobedrijf Roeleveld bent u meer dan welkom!
Voor meer informatie en foto's van onze occasions verwijzen wij u graag naar onze site, www.roeleveld.nl
Onderhoud pakketten
Sta niet voor verassingen en lees u in over de mogelijkheden omtrent de aflevering van het voertuig dat u bekijkt. Autobedrijf Roeleveld kiest er bewust voor u een keuze aan te bieden voor wat betreft de aflevering van een voertuig. De keuze is aan u, de uitvoering aan ons...
Onderhoud pakket: PREMIUM
€ 995,-
Inclusief:
- APK (minimaal 12 maanden geldig)
- Onderhoudsbeurt (volgens schema en voorschriften fabrikant)
- Algehele technische inspectie
- Brandstof € 25,-
- Poetsen exterieur
- Reinigen interieur
- 12 maanden Pechhulp voor Nederland 24/7
- 12 maanden garantie volgens de BOVAG norm
Onderhoud pakket: PREMIUM incl. vervanging Distributieriem
€ 1495,-
Inclusief:
- APK (minimaal 12 maanden geldig)
- Onderhoudsbeurt (volgens schema en voorschriften fabrikant)
- Vervangen distributieriem
- Algehele technische inspectie
- Brandstof € 25,-
- Poetsen exterieur
- Reinigen interieur
- 12 maanden Pechhulp voor Nederland 24/7
- 12 maanden garantie volgens de BOVAG norm
Onderhoud pakket: BASIS
€ 0,-
Inclusief:
- APK (zolang deze geldig is)
- Vloeistof controle
- Technische controle
- 12 maanden wettelijke garantie
= Bedrijfsinformatie =
Disclaimer: Er kunnen op geen enkele wijze rechten worden ontleend aan,
noch aanspraak gemaakt worden op de inhoud van deze advertentie.
Wij doen ons ui
Basisdekking voor uw auto
Kies voor WA+ of All Risk en verzeker ook schade aan uw eigen auto mee.
WA
Wettelijke Aansprakelijkheid
- Schade aan anderen
WA+
Beperkt Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
All Risk
Volledig Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
- Schade aan uw eigen auto
E-mail aanbieder
Autotest
Toyota Prius Wagon | Geen smoesjes meer
Ik wil wel, maar ik kan niet. Dat was een veel gehoorde "smoes" van leaserijders die omwille van het milieu, het imago of de financiën eigenlijk een hybride-auto zouden moeten rijden. Particulieren zouden graag een ruime gezinsauto hebben, maar rijden omwille van de brandstofkosten een klein stadsautootje. Speciaal voor deze klanten is er nu een extra ruimte versie van Toyota's icoon van groen rijden: de Prius Wagon.
De Prius Wagon is groter dan een gewone Toyota Prius en biedt mede dankzij de modernere accu's meer binnenruimte. Ondanks de extra ruimte is de Prius Wagon (veel) zuiniger dan een traditionele auto.
Plus
- zeer zuinig
- ruim en praktisch
- uiterst comfortabel
Min
- voorstoelen hellen voorover
- geen volwaardige zevenzitter (belooft Toyota ook niet)
Conclusie
Op veler verzoek heeft Toyota een extra ruime versie van de Prius gebouwd. De Prius Wagon is groter dan een gewone Prius en biedt mede dankzij de modernere accu's meer binnenruimte. De eerste achterbank is daarom uitgebreid verstelbaar, terwijl een tweede achterbank ruimte aan extra passagiers (kinderen) biedt. Wanneer beide achterbanken worden opgeklapt, biedt de Prius Wagon meer ruimte dan de gemiddelde stationwagon.
Ondanks de extra ruimte is de Prius Wagon (veel) zuiniger dan een traditionele auto. Zakelijke rijders worden daarvoor beloond met maximaal belastingvoordeel. Particulieren hebben met de Prius Wagon de ruimte van een MPV, maar het verbruik van een klein stadsautootje. Nu is er dus geen enkel excuus meer om niet hybride te rijden.