Toyota Prius 1.8 DYNAMIC/ HEAD-UP/ BLIND SPOT/ KEYLESS/ PDC V+A

€ 18.850,-

Bouwjaar 14-04-2016
Categorie Hatchback
BTW / Marge Marge Financieren
Kmstand 104.359 km
Deuren 5
Kenteken JK-706-P Verzekeren
Kleur Grijs Bod op je auto
Brandstof Hybride
Transmissie Automaat
Motorinhoud 1.798 cc
Vermogen 90 kW (123 pk)

Toyota Prius 1.8 DYNAMIC/ HEAD-UP/ BLIND SPOT/ KEYLESS/ PDC V+A


€ 18.850,-

Algemeen

Bouwjaar 14-04-2016
Categorie Hatchback
BTW / Marge Marge Financieren
Kmstand 104.359 km
Deuren 5
Kenteken JK-706-P Verzekeren
Kleur Grijs Bod op je auto
Brandstof Hybride
Transmissie Automaat
Motorinhoud 1.798 cc
Vermogen 90 kW (123 pk)

Aanbieder

Bedrijfsnaam Kwinkelenberg Automotive B.V.
Contactpersoon Afdeling verkoop
Adres Sterrebaan 3
Postcode 3542 DJ
Plaats Utrecht
Provincie Utrecht
Land Nederland
Telefoon +31 (0)30 - 6382224 bel telefoonnummer toon telefoonnummer
Website KwinkelenbergAutomotive.nl
E-mail e-mail sturen

Auto online verzekeren?

Bereken uw premie direct online!

Opties

  • abs
  • airbag bestuurder
  • airbags (achter)
  • airbags (voor)
  • airconditioning
  • automatic climate control
  • boordcomputer
  • cruise control
  • electr. bedienbare buitenspiegels
  • electr. bedienbare ramen (rondom)
  • electr. bedienbare ramen (voor)
  • lichtmetalen velgen
  • metallic lak
  • mistlampen (voor)
  • parkeersensor
  • stoelverwarming
  • traction control

Auto direct verkopen?

Laat je auto vandaag nog gratis taxeren en
ontvang direct een bod per e-mail.

Bijzonderheden meld een fout

Algemene informatie
Modelreeks: 2016 - 2023

Technische informatie
Koppel: 142 Nm
Aantal cilinders: 4
Aandrijving: Voorwielaandrijving
Tankinhoud: 43 liter
Acceleratie (0-100): 10,6 s
Topsnelheid: 180 km/u

Maten
Afmetingen (LxB): 454 x 176 cm
Wielbasis: 270 cm

Gewichten
Ledig gewicht: 1.350 kg
Laadvermogen: 440 kg
GVW: 1.790 kg
Max. trekgewicht: 725 kg (ongeremd 725 kg)

Interieur
Bekleding: Stof
Aantal zitplaatsen: 5

Milieu
CO2-uitstoot: 76 g/km
Energielabel: A
Emissieklasse: Euro 6

Verbruik
Gemiddeld brandstofverbruik: 3,3 l/100km (1 op 30,3)
Brandstofverbruik in de stad: 3,3 l/100km (1 op 30,3)
Brandstofverbruik op de snelweg: 3,3 l/100km (1 op 30,3)

Historie
Onderhoudsboekjes: Aanwezig
100% Onderhouden: Ja (kwaliteitslabel aanwezig)
Onderhoudshistorie:

- 29-09-2022 (87.847 km): Onderhoudsbeurt
- 28-09-2021 (71.408 km): Onderhoudsbeurt
- 21-07-2019 (40.735 km): Onderhoudsbeurt
- 10-04-2018 (30.709 km): Onderhoudsbeurt
- 06-04-2017 (15.125 km): Onderhoudsbeurt

Staat
Aantal sleutels: 1 (1 handzender)

Financiële informatie
Motorrijtuigenbelasting: € 190 - € 207 per kwartaal

Beschikbare afleverpakketten:
- Basispakket (inbegrepen): Dit afleverpakket bevat: Geldige APK, RDW-leges
- Optioneel afleverpakket (€ 595 meerprijs):
Met dit afleverpakket wordt de auto geleverd met een afleverbeurt en aanvullende garantie. 
Garantie (3 maanden garantie) 
Dit afleverpakket bevat (in plaats van afleverpakket "Basispakket"): Garantie 3 maanden (3 maanden garantie); Nieuwe APK
- 12 maanden Bovag garantie (€ 795 meerprijs): Dit afleverpakket bevat (in plaats van afleverpakket "Basispakket"): BOVAG garantie (12 maanden); BOVAG 40-Puntencheck; BOVAG Afleverbeurt

Inruil van elk merk is mogelijk. Deze Toyota Prius blinkt uit in zijn extreem gunstige brandstofverbruik, betrouwbare Toyota Hybride techniek en zeer aangename rij eigenschappen.

Onze Toyota Prius betreft de 'Dynamic' uitvoering en komt met extra uitrusting vanaf de fabriek. O.a. keyless entry, Head-Up display, stoelverwarming, automatisch dimmende binnenspiegel, een Blind Spot Monitor (dode hoek detectie in de buitenspiegels) en fraaie 17inch lichtmetalen velgen zijn extra op deze 'Dynamic' uitvoering.
Daar kunt u bij dit exemplaar nog parkeersensoren voor en achter bij optellen!

Op het gebied van veiligheid is deze Toyota Prius helemaal van deze tijd: Het Toyota Safety Sense pakket omvat: Pre-Collision System met voetgangersherkenning, Lane Departure Alert met automatische stuurcorrectie, Automatic High Beam (Automatisch grootlicht assistent), Road Sign Assist (verkeersbordenherkenning) en Adaptieve Cruise Control. In deze luxe 'Dynamic' uitvoering komt daar nog eens dode hoek waarschuwing bij. Mocht er zich een voertuig in de dode hoek bevinden dan wordt u geattendeerd d.m.v. een lampje in de buitenspiegel.

De onderhoudshistorie is bekend en aanwezig. 100% Toyota-Dealer onderhoud

Basisdekking voor uw auto

Kies voor WA+ of All Risk en verzeker ook schade aan uw eigen auto mee.

WA

Wettelijke Aansprakelijkheid

  • Schade aan anderen

WA+

Beperkt Casco

  • Schade aan anderen
  • Diefstal, brand en ruitschade
  • Aanrijding met loslopende dieren
  • Nieuwwaarderegeling

All Risk

Volledig Casco

  • Schade aan anderen
  • Diefstal, brand en ruitschade
  • Aanrijding met loslopende dieren
  • Nieuwwaarderegeling
  • Schade aan uw eigen auto

E-mail aanbieder

 

Autotest

Toyota Prius | Prius in perspectief

Met de Prius wist Toyota een ware revolutie te ontketenen. De zogenaamde "hybride" is een half elektrische auto die stiller, sneller en zuiniger is dan een conventionele auto. Echter, inmiddels is de geheel elektrische auto doorgebroken en die gaat nog verder op al deze vlakken. Toch is de nieuwe Prius wederom een hybride. Waarom?

Autotest | Toyota Prius Prius in perspectief

De 5e generatie van de Toyota Prius is niet langer revolutionair, maar wel mooier, sneller, stiller en nog zuiniger dan de vorige generaties. Technisch ingehaald door de elektrische auto.

Plus

  • sterk, stil en zuinig
  • geslaagde vormgeving

Min

  • kan beschikbare energie niet automatisch over route verdelen
  • duurder dan een elektrische auto
  • matige ruimte achterin

Conclusie

Waarom is de nieuwe Toyota Prius wederom een hybride, terwijl deze "voorloper" (letterlijke vertaling) bekend staat om zijn innovatieve techniek? Inmiddels bieden vrijwel alle andere merken hybrides, dus dat is niets bijzonders meer. Bovendien is vrijwel iedere Toyota inmiddels een hybride en veel van die modellen zijn beter afgestemd op hun taak (stationcar, SUV, etc.). Bovendien: vergelijkbare elektrische auto's zijn inmiddels goedkoper dan deze Prius.

De nieuwe Toyota Prius moet daarom vanuit een ander perspectief worden bekeken. De Prius is gemaakt voor de wereldmarkt en alleen West Europa is echt klaar voor elektrisch rijden. Daarbuiten biedt een hybride nog altijd de best mogelijke combinatie van comfort, prestaties en verbruik. Om toch meerwaarde te bieden ten opzichte van de voorgaande generatie is de nieuwe Prius een plug-inhybride. Het gemak waarmee de Prius presteert, het zeer lage verbruik en de rust zorgen ervoor dat dit wel de ultieme hybride is. Misschien is de Prius niet langer revolutionair, deze vijfde generatie is wel de fijnste Prius tot nu toe.

Deel deze advertentie