Bouwjaar | 21-09-2023 |
Categorie | Hatchback |
BTW / Marge | BTW Financieren |
Kmstand | 10.042 km |
Deuren | 5 |
Kenteken | T-713-XH Verzekeren |
Kleur | Rood Bod op je auto |
Brandstof | Hybride |
Transmissie | Automaat |
Motorinhoud | 2.000 cc |
Vermogen | 164 kW (223 pk) |
€ 42.995,- incl. BTW
Algemeen
Bouwjaar | 21-09-2023 |
Categorie | Hatchback |
BTW / Marge | BTW Financieren |
Kmstand | 10.042 km |
Deuren | 5 |
Kenteken | T-713-XH Verzekeren |
Kleur | Rood Bod op je auto |
Brandstof | Hybride |
Transmissie | Automaat |
Motorinhoud | 2.000 cc |
Vermogen | 164 kW (223 pk) |
Aanbieder
Bedrijfsnaam | Automobielbedrijf Van Ekris Maarssen B.V. |
Contactpersoon | Afdeling verkoop |
Adres | Kometenweg 2 |
Postcode | 3606 BD |
Plaats | Maarssen |
Provincie | Utrecht |
Land | Nederland |
Telefoon | +31 (0)346 - 557000 bel telefoonnummer toon telefoonnummer |
Website | www.vanekris.nl |
e-mail sturen |
Bijzonderheden meld een fout
Algemene informatie
Modeljaar: 2023
Technische informatie
Koppel: 190 Nm
Aantal cilinders: 4
Aandrijving
Plug-in hybride: Ja
Tankinhoud: 40 liter
Actieradius: 86 km
Asconfiguratie
Aandrijving: Voorwielaandrijving
Prestaties
Acceleratie (0-100): 6,8 s
Topsnelheid: 177 km/u
Maten
Afmetingen (LxB): 460 x 178 cm
Wielbasis: 275 cm
Gewichten
Ledig gewicht: 1.520 kg
Laadvermogen: 475 kg
GVW: 1.995 kg
Accu
Accu: 14 kWh
Accu laden: 3.3 kW
Interieur
Interieurkleur: Donkergrijs stof
Aantal zitplaatsen: 5
Milieu
CO2-uitstoot: 11 g/km
Energielabel: A
Emissieklasse: Euro 6d-TEMP
Historie
Aantal eigenaren: 1
Financiële informatie
Motorrijtuigenbelasting: € 120 - € 132 per kwartaal
Garantie
Garantielabel: BOVAG Garantie (12 maanden)
BOVAG 40-Puntencheck: Ja
BOVAG Afleverbeurt: Ja
Beschikbare afleverpakketten:
- ViaBOVAG (Nieuw) (inbegrepen à € 245):
- Bovag 40-Puntencheck
- Bovag Afleverbeurt
- Bovag garantie 12 maanden
Dit afleverpakket bevat: BOVAG garantie (12 maanden); BOVAG 40-Puntencheck; BOVAG Afleverbeurt
- Toyota NIEUW (zonder meerprijs):
De prijs is inclusief:
- Volle tank brandstof.
- Complete poetsbeurt.
Origineel Nederlandse Toyota Prius Plug in hybrid in de prachtige kleur Emotional red metallic. De Prius is royaal uitgerust met opties en extra's zoals: Intelligente parkeersensoren voor en achter, Dode hoek waarschuwing, Keyless entry, Stoelverwarming, Volledige LED verlichting rondom, Privacy glas achter, Ruiterwisserverwarming, Elektrische bestuurderstoel met lendesteun, Sfeerverlichting, USB-C aansluiting, Apple-carplay, Android-auto, Kofferbakbeschermer, Adaptive cruise control, en nog veel meer!!
Geen stress om te laden of range welke u kunt afleggen en toch 80km elektrisch kunnen rijden... Dat kan met de Prius Plug in hybrid. Wanneer u het 14kW accupakket oplaad, dat duurt nog geen 4 uur via de standaard laadpaal, kunt u 80km elektrisch rijden. Na de 80km gaat de Prius gewoon verder op de hybrid aandrijflijn waardoor u altijd op de bestemming aankomt. De nieuwprijs rijklaar betreft €46.335 NU met €3.590,- demovoordeel!
Wij rijden met deze Prius voor een bezichtiging/proefrit en actuele kilometerstand, graag van te voren bellen voor beschikbaarheid!
De prijs is compleet rijklaar!
*Vraag naar de garantievoorwaarden
Basisdekking voor uw auto
Kies voor WA+ of All Risk en verzeker ook schade aan uw eigen auto mee.
WA
Wettelijke Aansprakelijkheid
- Schade aan anderen
WA+
Beperkt Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
All Risk
Volledig Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
- Schade aan uw eigen auto
E-mail aanbieder
Autotest
Toyota Prius | Prius in perspectief
Met de Prius wist Toyota een ware revolutie te ontketenen. De zogenaamde "hybride" is een half elektrische auto die stiller, sneller en zuiniger is dan een conventionele auto. Echter, inmiddels is de geheel elektrische auto doorgebroken en die gaat nog verder op al deze vlakken. Toch is de nieuwe Prius wederom een hybride. Waarom?
De 5e generatie van de Toyota Prius is niet langer revolutionair, maar wel mooier, sneller, stiller en nog zuiniger dan de vorige generaties. Technisch ingehaald door de elektrische auto.
Plus
- sterk, stil en zuinig
- geslaagde vormgeving
Min
- kan beschikbare energie niet automatisch over route verdelen
- duurder dan een elektrische auto
- matige ruimte achterin
Conclusie
Waarom is de nieuwe Toyota Prius wederom een hybride, terwijl deze "voorloper" (letterlijke vertaling) bekend staat om zijn innovatieve techniek? Inmiddels bieden vrijwel alle andere merken hybrides, dus dat is niets bijzonders meer. Bovendien is vrijwel iedere Toyota inmiddels een hybride en veel van die modellen zijn beter afgestemd op hun taak (stationcar, SUV, etc.). Bovendien: vergelijkbare elektrische auto's zijn inmiddels goedkoper dan deze Prius.
De nieuwe Toyota Prius moet daarom vanuit een ander perspectief worden bekeken. De Prius is gemaakt voor de wereldmarkt en alleen West Europa is echt klaar voor elektrisch rijden. Daarbuiten biedt een hybride nog altijd de best mogelijke combinatie van comfort, prestaties en verbruik. Om toch meerwaarde te bieden ten opzichte van de voorgaande generatie is de nieuwe Prius een plug-inhybride. Het gemak waarmee de Prius presteert, het zeer lage verbruik en de rust zorgen ervoor dat dit wel de ultieme hybride is. Misschien is de Prius niet langer revolutionair, deze vijfde generatie is wel de fijnste Prius tot nu toe.