Bouwjaar | 12-04-2018 |
Categorie | Hatchback |
BTW / Marge | BTW Financieren |
Kmstand | 47.964 km |
Deuren | 5 |
Kenteken | X-812-DB Verzekeren |
Kleur | Grijs Bod op je auto |
Brandstof | Hybride |
Transmissie | Automaat |
Motorinhoud | 1.798 cc |
Vermogen | 90 kW (123 pk) |
€ 24.950,- incl. BTW
Algemeen
Bouwjaar | 12-04-2018 |
Categorie | Hatchback |
BTW / Marge | BTW Financieren |
Kmstand | 47.964 km |
Deuren | 5 |
Kenteken | X-812-DB Verzekeren |
Kleur | Grijs Bod op je auto |
Brandstof | Hybride |
Transmissie | Automaat |
Motorinhoud | 1.798 cc |
Vermogen | 90 kW (123 pk) |
Aanbieder
Bedrijfsnaam | Vakgarage Voskuilen |
Contactpersoon | Afdeling verkoop |
Adres | Lange Schaft 24 |
Postcode | 3991 AP |
Plaats | Houten |
Provincie | Utrecht |
Land | Nederland |
Telefoon | +31 (0)30 - 6362090 bel telefoonnummer toon telefoonnummer |
Website | www.autovoskuilen.nl |
e-mail sturen |
Bijzonderheden meld een fout
Technische informatie
Vermogen: 90 kW (123 PK)
Vermogen elektromotor(en): 53 kW (72 PK)
Aantal cilinders: 4
Plug-in hybride: Ja
Actieradius: 50 km
Aandrijving: Voorwielaandrijving
Bandenmaat: 195/65 R15
Acceleratie (0-100): 11,1 s
Topsnelheid: 162 km/u
Accu: 9 kWh
Accu laden: Type 2, 1-fase, 3.7 kW
Maten
Afmetingen (LxBxH): 465 x 176 x 147 cm
Wielbasis: 270 cm
Gewichten
Ledig gewicht: 1.505 kg
Laadvermogen: 425 kg
GVW: 1.930 kg
Interieur
Interieur: Ivoor, Stof
Aantal zitplaatsen: 5
Milieu
CO2-uitstoot: 29 g/km
Energielabel: A
Emissieklasse: Euro 6
Verbruik
Gemiddeld brandstofverbruik: 1,3 l/100km (1 op 76,9)
Gemiddeld elektriciteitsverbruik: 17,6 kWh/100km
Historie
Onderhoudsboekjes: Aanwezig (dealer onderhouden)
100% Onderhouden: Ja (kwaliteitslabel aanwezig)
Financiële informatie
Motorrijtuigenbelasting: € 108 - € 123 per kwartaal
Garantie
Garantielabel: BOVAG Garantie (12 maanden)
BOVAG 40-Puntencheck: Ja
Beschikbare afleverpakketten:
- Altijd inclusief (inbegrepen): 12 Maanden BOVAG garantie BOVAG 40 Puntencheck Check & Drive (bijvullen olie en vloeistoffen) Tenaamstelling
Dit afleverpakket bevat: BOVAG garantie (12 maanden); BOVAG 40-Puntencheck
- Optioneel afleverpakket (€ 595 meerprijs): Onderhoudsvrij voor 15.000KM of 1 jaar welke het eerst bereikt Nieuwe APK Pechhulp Europa met woonplaatsdekking Kwart tank benzine was en poets Tenaamstelling
Dit afleverpakket bevat (in plaats van afleverpakket "Altijd inclusief"): Geen BOVAG garantie; BOVAG 40-Puntencheck; BOVAG Afleverbeurt
Deze Toyota Prius in de kleur Grijs is een plug-in hybride met 4 zitplaatsen. Je kunt hem dus opladen met een stekker en tijdens het rijden. De Toyota Prius Plug-in Hybrid is een zeer verfijnde auto, zeker waar het zijn hybride aandrijflijn betreft. Toyota loopt wat dat betreft nog steeds voorop. Met een actieradius van 50 kilometer puur op stroom, een gecombineerde actieradius van meer dan 1.300 kilometer en een gemiddeld brandstofverbruik tijdens de test van 1 op 29 is het een regelrecht zuinigheidswonder. Verder stoot hij maar 22 gram CO2 per kilometer uit. Wat laden betreft: Met die 220V-aansluiting thuislaad je de Prius Plug-in Hybrid in drie uur volledig op. Installeer je thuis een eigen laadpunt of gebruik je een publieke laadpaal, dan neemt het opladen van de batterij ongeveer 2 uur in beslag.
Het LED-display op het dashboard geeft informatie over het laadniveau van de batterij. Voorzien van moderne opties zoals een Head up display, rondom Camera, stoelverwarming, dodehoeksensoren en automatisch inparkeren, Navigatie, DAB radio, parkeersensoren voor en achter en bots waarschuwing en rijstrooksensoren voor de veiligheid. Bent u benieuwd naar deze hybride kwaliteits en zuinige gezinsauto met stekker? Bel gerust voor een bezichtiging bij onze showroom in Houten bij Utrecht. Dat is in het midden van Nederland dus altijd dichtbij. Standaard 12 maanden Bovaggarantie. Inruil en financiering mogelijk.
Basisdekking voor uw auto
Kies voor WA+ of All Risk en verzeker ook schade aan uw eigen auto mee.
WA
Wettelijke Aansprakelijkheid
- Schade aan anderen
WA+
Beperkt Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
All Risk
Volledig Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
- Schade aan uw eigen auto
E-mail aanbieder
Autotest
Toyota Prius | Prius in perspectief
Met de Prius wist Toyota een ware revolutie te ontketenen. De zogenaamde "hybride" is een half elektrische auto die stiller, sneller en zuiniger is dan een conventionele auto. Echter, inmiddels is de geheel elektrische auto doorgebroken en die gaat nog verder op al deze vlakken. Toch is de nieuwe Prius wederom een hybride. Waarom?
De 5e generatie van de Toyota Prius is niet langer revolutionair, maar wel mooier, sneller, stiller en nog zuiniger dan de vorige generaties. Technisch ingehaald door de elektrische auto.
Plus
- sterk, stil en zuinig
- geslaagde vormgeving
Min
- kan beschikbare energie niet automatisch over route verdelen
- duurder dan een elektrische auto
- matige ruimte achterin
Conclusie
Waarom is de nieuwe Toyota Prius wederom een hybride, terwijl deze "voorloper" (letterlijke vertaling) bekend staat om zijn innovatieve techniek? Inmiddels bieden vrijwel alle andere merken hybrides, dus dat is niets bijzonders meer. Bovendien is vrijwel iedere Toyota inmiddels een hybride en veel van die modellen zijn beter afgestemd op hun taak (stationcar, SUV, etc.). Bovendien: vergelijkbare elektrische auto's zijn inmiddels goedkoper dan deze Prius.
De nieuwe Toyota Prius moet daarom vanuit een ander perspectief worden bekeken. De Prius is gemaakt voor de wereldmarkt en alleen West Europa is echt klaar voor elektrisch rijden. Daarbuiten biedt een hybride nog altijd de best mogelijke combinatie van comfort, prestaties en verbruik. Om toch meerwaarde te bieden ten opzichte van de voorgaande generatie is de nieuwe Prius een plug-inhybride. Het gemak waarmee de Prius presteert, het zeer lage verbruik en de rust zorgen ervoor dat dit wel de ultieme hybride is. Misschien is de Prius niet langer revolutionair, deze vijfde generatie is wel de fijnste Prius tot nu toe.