Toyota Prius 1.8 Plug-in Hybrid Dynamic Pack Pemium

€ 24.950,- incl. BTW

Bouwjaar 12-04-2018
Categorie Hatchback
BTW / Marge BTW Financieren
Kmstand 47.964 km
Deuren 5
Kenteken X-812-DB Verzekeren
Kleur Grijs Bod op je auto
Brandstof Hybride
Transmissie Automaat
Motorinhoud 1.798 cc
Vermogen 90 kW (123 pk)

Toyota Prius 1.8 Plug-in Hybrid Dynamic Pack Pemium


€ 24.950,- incl. BTW

Algemeen

Bouwjaar 12-04-2018
Categorie Hatchback
BTW / Marge BTW Financieren
Kmstand 47.964 km
Deuren 5
Kenteken X-812-DB Verzekeren
Kleur Grijs Bod op je auto
Brandstof Hybride
Transmissie Automaat
Motorinhoud 1.798 cc
Vermogen 90 kW (123 pk)

Aanbieder

Bedrijfsnaam Vakgarage Voskuilen
Contactpersoon Afdeling verkoop
Adres Lange Schaft 24
Postcode 3991 AP
Plaats Houten
Provincie Utrecht
Land Nederland
Telefoon +31 (0)30 - 6362090 bel telefoonnummer toon telefoonnummer
Website www.autovoskuilen.nl
E-mail e-mail sturen

Auto online verzekeren?

Bereken uw premie direct online!

Opties

  • abs
  • airbag bestuurder
  • airbags (achter)
  • airbags (voor)
  • airconditioning
  • automatic climate control
  • boordcomputer
  • cruise control
  • electr. bedienbare buitenspiegels
  • electr. bedienbare ramen (rondom)
  • electr. bedienbare ramen (voor)
  • lichtmetalen velgen
  • metallic lak
  • navigatiesysteem
  • parkeersensor
  • regensensor
  • startonderbreker
  • stoelverwarming
  • traction control

Auto direct verkopen?

Laat je auto vandaag nog gratis taxeren en
ontvang direct een bod per e-mail.

Bijzonderheden meld een fout

Technische informatie
Vermogen: 90 kW (123 PK)
Vermogen elektromotor(en): 53 kW (72 PK)
Aantal cilinders: 4
Plug-in hybride: Ja
Actieradius: 50 km
Aandrijving: Voorwielaandrijving
Bandenmaat: 195/65 R15
Acceleratie (0-100): 11,1 s
Topsnelheid: 162 km/u
Accu: 9 kWh
Accu laden: Type 2, 1-fase, 3.7 kW

Maten
Afmetingen (LxBxH): 465 x 176 x 147 cm
Wielbasis: 270 cm

Gewichten
Ledig gewicht: 1.505 kg
Laadvermogen: 425 kg
GVW: 1.930 kg

Interieur
Interieur: Ivoor, Stof
Aantal zitplaatsen: 5

Milieu
CO2-uitstoot: 29 g/km
Energielabel: A
Emissieklasse: Euro 6

Verbruik
Gemiddeld brandstofverbruik: 1,3 l/100km (1 op 76,9)
Gemiddeld elektriciteitsverbruik: 17,6 kWh/100km

Historie
Onderhoudsboekjes: Aanwezig (dealer onderhouden)
100% Onderhouden: Ja (kwaliteitslabel aanwezig)

Financiële informatie
Motorrijtuigenbelasting: € 108 - € 123 per kwartaal

Garantie
Garantielabel: BOVAG Garantie (12 maanden)
BOVAG 40-Puntencheck: Ja

Beschikbare afleverpakketten:
- Altijd inclusief (inbegrepen): 12 Maanden BOVAG garantie BOVAG 40 Puntencheck Check & Drive (bijvullen olie en vloeistoffen) Tenaamstelling
Dit afleverpakket bevat: BOVAG garantie (12 maanden); BOVAG 40-Puntencheck
- Optioneel afleverpakket (€ 595 meerprijs): Onderhoudsvrij voor 15.000KM of 1 jaar welke het eerst bereikt Nieuwe APK Pechhulp Europa met woonplaatsdekking Kwart tank benzine was en poets Tenaamstelling
Dit afleverpakket bevat (in plaats van afleverpakket "Altijd inclusief"): Geen BOVAG garantie; BOVAG 40-Puntencheck; BOVAG Afleverbeurt

Deze Toyota Prius in de kleur Grijs is een plug-in hybride met 4 zitplaatsen. Je kunt hem dus opladen met een stekker en tijdens het rijden. De Toyota Prius Plug-in Hybrid is een zeer verfijnde auto, zeker waar het zijn hybride aandrijflijn betreft. Toyota loopt wat dat betreft nog steeds voorop. Met een actieradius van 50 kilometer puur op stroom, een gecombineerde actieradius van meer dan 1.300 kilometer en een gemiddeld brandstofverbruik tijdens de test van 1 op 29 is het een regelrecht zuinigheidswonder. Verder stoot hij maar 22 gram CO2 per kilometer uit. Wat laden betreft: Met die 220V-aansluiting thuislaad je de Prius Plug-in Hybrid in drie uur volledig op. Installeer je thuis een eigen laadpunt of gebruik je een publieke laadpaal, dan neemt het opladen van de batterij ongeveer 2 uur in beslag.

Het LED-display op het dashboard geeft informatie over het laadniveau van de batterij. Voorzien van moderne opties zoals een Head up display, rondom Camera, stoelverwarming, dodehoeksensoren en automatisch inparkeren, Navigatie, DAB radio, parkeersensoren voor en achter en bots waarschuwing en rijstrooksensoren voor de veiligheid. Bent u benieuwd naar deze hybride kwaliteits en zuinige gezinsauto met stekker? Bel gerust voor een bezichtiging bij onze showroom in Houten bij Utrecht. Dat is in het midden van Nederland dus altijd dichtbij. Standaard 12 maanden Bovaggarantie. Inruil en financiering mogelijk.

Basisdekking voor uw auto

Kies voor WA+ of All Risk en verzeker ook schade aan uw eigen auto mee.

WA

Wettelijke Aansprakelijkheid

  • Schade aan anderen

WA+

Beperkt Casco

  • Schade aan anderen
  • Diefstal, brand en ruitschade
  • Aanrijding met loslopende dieren
  • Nieuwwaarderegeling

All Risk

Volledig Casco

  • Schade aan anderen
  • Diefstal, brand en ruitschade
  • Aanrijding met loslopende dieren
  • Nieuwwaarderegeling
  • Schade aan uw eigen auto

E-mail aanbieder

 

Autotest

Toyota Prius | Prius in perspectief

Met de Prius wist Toyota een ware revolutie te ontketenen. De zogenaamde "hybride" is een half elektrische auto die stiller, sneller en zuiniger is dan een conventionele auto. Echter, inmiddels is de geheel elektrische auto doorgebroken en die gaat nog verder op al deze vlakken. Toch is de nieuwe Prius wederom een hybride. Waarom?

Autotest | Toyota Prius Prius in perspectief

De 5e generatie van de Toyota Prius is niet langer revolutionair, maar wel mooier, sneller, stiller en nog zuiniger dan de vorige generaties. Technisch ingehaald door de elektrische auto.

Plus

  • sterk, stil en zuinig
  • geslaagde vormgeving

Min

  • kan beschikbare energie niet automatisch over route verdelen
  • duurder dan een elektrische auto
  • matige ruimte achterin

Conclusie

Waarom is de nieuwe Toyota Prius wederom een hybride, terwijl deze "voorloper" (letterlijke vertaling) bekend staat om zijn innovatieve techniek? Inmiddels bieden vrijwel alle andere merken hybrides, dus dat is niets bijzonders meer. Bovendien is vrijwel iedere Toyota inmiddels een hybride en veel van die modellen zijn beter afgestemd op hun taak (stationcar, SUV, etc.). Bovendien: vergelijkbare elektrische auto's zijn inmiddels goedkoper dan deze Prius.

De nieuwe Toyota Prius moet daarom vanuit een ander perspectief worden bekeken. De Prius is gemaakt voor de wereldmarkt en alleen West Europa is echt klaar voor elektrisch rijden. Daarbuiten biedt een hybride nog altijd de best mogelijke combinatie van comfort, prestaties en verbruik. Om toch meerwaarde te bieden ten opzichte van de voorgaande generatie is de nieuwe Prius een plug-inhybride. Het gemak waarmee de Prius presteert, het zeer lage verbruik en de rust zorgen ervoor dat dit wel de ultieme hybride is. Misschien is de Prius niet langer revolutionair, deze vijfde generatie is wel de fijnste Prius tot nu toe.

Deel deze advertentie