Toyota Prius 1.8 Dynamic Business

€ 12.450,-

Bouwjaar 10-04-2012
Categorie Hatchback
BTW / Marge Marge Financieren
Kmstand 193.854 km
Deuren 5
Kenteken 60-TNJ-6 Verzekeren
Kleur Wit Bod op je auto
Brandstof Hybride
Transmissie Automaat
Motorinhoud 1.798 cc
Vermogen 100 kW (136 pk)

Toyota Prius 1.8 Dynamic Business


€ 12.450,-

Algemeen

Bouwjaar 10-04-2012
Categorie Hatchback
BTW / Marge Marge Financieren
Kmstand 193.854 km
Deuren 5
Kenteken 60-TNJ-6 Verzekeren
Kleur Wit Bod op je auto
Brandstof Hybride
Transmissie Automaat
Motorinhoud 1.798 cc
Vermogen 100 kW (136 pk)

Aanbieder

Bedrijfsnaam HP Autoverkoop B.V.
Contactpersoon Afdeling verkoop
Adres Sterrebaan 12
Postcode 3542 DK
Plaats Utrecht
Provincie Utrecht
Land Nederland
Telefoon +31 (0)30 - 2384000 bel telefoonnummer toon telefoonnummer
Website www.hpautoservice.nl
E-mail e-mail sturen

Auto online verzekeren?

Bereken uw premie direct online!

Opties

  • abs
  • airbag bestuurder
  • airbags (achter)
  • airbags (voor)
  • airconditioning
  • alarmsysteem
  • automatic climate control
  • cruise control
  • electr. bedienbare buitenspiegels
  • electr. bedienbare ramen (rondom)
  • electr. bedienbare ramen (voor)
  • getint glas
  • lichtmetalen velgen
  • metallic lak
  • mistlampen (voor)
  • navigatiesysteem
  • regensensor
  • startonderbreker
  • stoelverwarming
  • stuurbekrachtiging
  • traction control

Auto direct verkopen?

Laat je auto vandaag nog gratis taxeren en
ontvang direct een bod per e-mail.

Bijzonderheden meld een fout

Algemene informatie
Modelreeks: 2009 - 2016

Technische informatie
Koppel: 142 Nm
Aantal cilinders: 4
Aandrijving: Voorwielaandrijving
Tankinhoud: 45 liter
Acceleratie (0-100): 10,4 s
Topsnelheid: 180 km/u

Maten
Lengte: 448 cm
Wielbasis: 270 cm

Gewichten
Ledig gewicht: 1.340 kg
Laadvermogen: 465 kg
GVW: 1.805 kg

Interieur
Bekleding: Stof
Aantal zitplaatsen: 5

Milieu
CO2-uitstoot: 92 g/km
Energielabel: A
Emissieklasse: Euro 5

Verbruik
Gemiddeld brandstofverbruik: 4 l/100km (1 op 25,0)
Brandstofverbruik in de stad: 4 l/100km (1 op 25,0)
Brandstofverbruik op de snelweg: 3,8 l/100km (1 op 26,3)

Onderhoud, historie en staat
100% Onderhouden: Ja (kwaliteitslabel aanwezig)
Optische staat: goed
Staat interieur: goed

Financiële informatie
Motorrijtuigenbelasting: € 190 - € 207 per kwartaal

Beschikbare afleverpakketten:
- Standaard inbegrepen (inbegrepen): Standaard (inbegrepen):Wettelijke garantie, geldige APK, en RDW-leges
- HP Autoservice Basis Pakket (€ 395 meerprijs):
Technische inspectie en vloeistoffen op pijl
Nieuwe APK
1 maand Garantie op draaiend gedeelte van motor en versnellingsbak
- HP Autoservice Medium Pakket (€ 695 meerprijs):
Nieuwe APK
Onderhoudsbeurt klein
3 maanden garantie op draaiend gedeelte van de motor en versnellingsbak
Meerprijs distributieriem vervangen indien interval binnen 10.000 km zit €500,-
Dit afleverpakket bevat (in plaats van afleverpakket "Standaard inbegrepen "): BOVAG garantie (6 maanden); BOVAG 40-Puntencheck; Nieuwe APK
- HP Autoservice Premium Pakket (€ 995 meerprijs):
Nieuwe APK keuring
Bovag 40 puntencheck
Onderhoudsbeurt volgens schema fabrikant (indien minder dan 5.000 km van onderhoudsbeurt)
6 maanden volledige garantie (10.000 km), volgens de Bovag voorwaarden
Gratis vervangend vervoer bij garantiewerkzaamheden langer dan 24 uur
Meerprijs distributieriem vervangen indien interval binnen 10.000 km zit €500,-

(wij hebben het recht om af te wijken bij exclusieve modellen of hoge kilometerstanden)
Dit afleverpakket bevat (in plaats van afleverpakket "Standaard inbegrepen "): Nieuwe APK
- HP Autoservice Premium Plus Pakket (€ 1.295 meerprijs):
Nieuwe APK keuring
Bovag 40 puntencheck
Onderhoudsbeurt volgens schema fabrikant (indien minder dan 5.000 km van onderhoudsbeurt)
Vervanging slijtagedelen wat binnen 10.000 km/1 jaar vervangen moet worden
12 maanden volledige garantie (20.000 km), volgens de Bovag voorwaarden
Gratis 12 maanden pechhulp Europa
Gratis vervangend vervoer bij garantiewerkzaamheden langer dan 24 uur
Meerprijs distributieriem vervangen indien interval binnen 10.000 km zit €500,-

(wij hebben het recht om af te wijken bij exclusieve modellen of hoge kilometerstanden)
Dit afleverpakket bevat (in plaats van afleverpakket "Standaard inbegrepen "): BOVAG garantie (12 maanden); BOVAG 40-Puntencheck; BOVAG Afleverbeurt; Nieuw

Basisdekking voor uw auto

Kies voor WA+ of All Risk en verzeker ook schade aan uw eigen auto mee.

WA

Wettelijke Aansprakelijkheid

  • Schade aan anderen

WA+

Beperkt Casco

  • Schade aan anderen
  • Diefstal, brand en ruitschade
  • Aanrijding met loslopende dieren
  • Nieuwwaarderegeling

All Risk

Volledig Casco

  • Schade aan anderen
  • Diefstal, brand en ruitschade
  • Aanrijding met loslopende dieren
  • Nieuwwaarderegeling
  • Schade aan uw eigen auto

E-mail aanbieder

 

Autotest

Toyota Prius | Prius in perspectief

Met de Prius wist Toyota een ware revolutie te ontketenen. De zogenaamde "hybride" is een half elektrische auto die stiller, sneller en zuiniger is dan een conventionele auto. Echter, inmiddels is de geheel elektrische auto doorgebroken en die gaat nog verder op al deze vlakken. Toch is de nieuwe Prius wederom een hybride. Waarom?

Autotest | Toyota Prius Prius in perspectief

De 5e generatie van de Toyota Prius is niet langer revolutionair, maar wel mooier, sneller, stiller en nog zuiniger dan de vorige generaties. Technisch ingehaald door de elektrische auto.

Plus

  • sterk, stil en zuinig
  • geslaagde vormgeving

Min

  • kan beschikbare energie niet automatisch over route verdelen
  • duurder dan een elektrische auto
  • matige ruimte achterin

Conclusie

Waarom is de nieuwe Toyota Prius wederom een hybride, terwijl deze "voorloper" (letterlijke vertaling) bekend staat om zijn innovatieve techniek? Inmiddels bieden vrijwel alle andere merken hybrides, dus dat is niets bijzonders meer. Bovendien is vrijwel iedere Toyota inmiddels een hybride en veel van die modellen zijn beter afgestemd op hun taak (stationcar, SUV, etc.). Bovendien: vergelijkbare elektrische auto's zijn inmiddels goedkoper dan deze Prius.

De nieuwe Toyota Prius moet daarom vanuit een ander perspectief worden bekeken. De Prius is gemaakt voor de wereldmarkt en alleen West Europa is echt klaar voor elektrisch rijden. Daarbuiten biedt een hybride nog altijd de best mogelijke combinatie van comfort, prestaties en verbruik. Om toch meerwaarde te bieden ten opzichte van de voorgaande generatie is de nieuwe Prius een plug-inhybride. Het gemak waarmee de Prius presteert, het zeer lage verbruik en de rust zorgen ervoor dat dit wel de ultieme hybride is. Misschien is de Prius niet langer revolutionair, deze vijfde generatie is wel de fijnste Prius tot nu toe.

Deel deze advertentie