Toyota Prius 1.8 Dynamic 1ste eig./7pers./NAV./Halfleer/LED/Keyless/Camera/Climate

€ 28.820,- incl. BTW

Bouwjaar 27-02-2019
Categorie MPV
BTW / Marge BTW Financieren
Kmstand 125.251 km
Deuren 5
Kenteken XP-795-Z Verzekeren
Kleur Bruin Bod op je auto
Brandstof Hybride
Transmissie Automaat
Motorinhoud 1.800 cc
Vermogen 100 kW (136 pk)

Toyota Prius 1.8 Dynamic 1ste eig./7pers./NAV./Halfleer/LED/Keyless/Camera/Climate


€ 28.820,- incl. BTW

Algemeen

Bouwjaar 27-02-2019
Categorie MPV
BTW / Marge BTW Financieren
Kmstand 125.251 km
Deuren 5
Kenteken XP-795-Z Verzekeren
Kleur Bruin Bod op je auto
Brandstof Hybride
Transmissie Automaat
Motorinhoud 1.800 cc
Vermogen 100 kW (136 pk)

Aanbieder

Bedrijfsnaam Henri & Herman Amersfoort
Contactpersoon Afdeling verkoop
Adres Amsterdamseweg 151
Postcode 3812 RR
Plaats Amersfoort
Provincie Utrecht
Land Nederland
Telefoon +31 (0)33 - 4224410 bel telefoonnummer toon telefoonnummer
Website www.henriherman.nl
E-mail e-mail sturen

Auto online verzekeren?

Bereken uw premie direct online!

Opties

  • abs
  • airbag bestuurder
  • airbags (achter)
  • airbags (voor)
  • airconditioning
  • alarmsysteem
  • automatic climate control
  • boordcomputer
  • cruise control
  • electr. bedienbare buitenspiegels
  • electr. bedienbare ramen (rondom)
  • electr. bedienbare ramen (voor)
  • getint glas
  • lichtmetalen velgen
  • metallic lak
  • mistlampen (voor)
  • navigatiesysteem
  • radio/cd speler
  • regensensor
  • startonderbreker
  • stoelverwarming
  • traction control

Auto direct verkopen?

Laat je auto vandaag nog gratis taxeren en
ontvang direct een bod per e-mail.

Bijzonderheden meld een fout

Algemene informatie
Modelreeks: 2015 - 2020

Technische informatie
Koppel: 142 Nm
Aantal cilinders: 4
Aandrijving: Voorwielaandrijving
Tankinhoud: 45 liter
Acceleratie (0-100): 11,3 s
Topsnelheid: 165 km/u

Maten
Afmetingen (LxB): 465 x 178 cm
Wielbasis: 278 cm

Gewichten
Ledig gewicht: 1.475 kg
Laadvermogen: 640 kg
GVW: 2.115 kg

Interieur
Interieurkleur: Grijs Stof/LEER
Aantal zitplaatsen: 7

Milieu
CO2-uitstoot: 112 g/km
Energielabel: B
Emissieklasse: Euro 6d-TEMP

Verbruik
Gemiddeld brandstofverbruik: 4,9 l/100km (1 op 20,4)
Brandstofverbruik in de stad: 5 l/100km (1 op 20,0)
Brandstofverbruik op de snelweg: 4,8 l/100km (1 op 20,8)

Historie
100% Onderhouden: Ja (kwaliteitslabel aanwezig)
Aantal eigenaren: 1

Staat
Technische staat: goed
Optische staat: goed
Staat interieur: goed
Aantal sleutels: 2 (2 handzenders)

Financiële informatie
Motorrijtuigenbelasting: € 241 - € 264 per kwartaal

Garantie
Garantielabels: SPOTiCAR Advanced (12 maanden), BOVAG Garantie (12 maanden)
BOVAG 40-Puntencheck: Ja
BOVAG Afleverbeurt: Ja

Beschikbare afleverpakketten:
- Henri & Herman Advanced ICE Personenauto's (inbegrepen à € 895):
Iedere occasion van Henri & Herman is gecontroleerd op minimaal 100 kwaliteitspunten, historie, kilometerstand en schade. U bent altijd verzekerd van minimaal 12 maanden BOVAG-garantie, scherpe financieringsvoorwaarden en goed advies. Voor extra zekerheid kunt u kiezen voor ons Advanced afleverpakket van € 895,- inclusief:

- Onderhoudsbeurt volgens schema
- Distributieriem (indien aanwezig) minimaal 12 maanden of 20.000 km onderhoudsvrij
- Remmen en banden minimaal 12 maanden of 10.000 km onderhoudsvrij
- APK minimaal 12 maanden geldig
- Gratis 12 maanden pechhulp in Europa
- 14 dagen of 1000 kilometer omruilgarantie
- Waxoyl pantser lakbehandeling
- Minimaal een halfvolle tank brandstof
- Safetypakket met hesjes, gevarendriehoek en verbanddoos
- Gratis vervangend vervoer bij garantiereparaties van meer dan 24 uur
Dit afleverpakket bevat: SPOTiCAR Advanced (12 maanden); BOVAG garantie (12 maanden); BOVAG 40-Puntencheck; BOVAG Afleverbeurt
- Henri & Herman Justlease Garantie (zonder meerprijs):
Iedere occasion van Henri & Herman is gecontroleerd op minimaal 100 kwaliteitspunten, historie, kilometerstand en schade. U bent altijd verzekerd van minimaal 12 maanden BOVAG-garantie, scherpe financieringsvoorwaarden en goed advies. Voor extra zekerheid kunt u kiezen voor ons Advanced afleverpakket van € 895,- inclusief:
 
 - Onderhoudsbeurt volgens schema
 - Distributieriem (indien aanwezig) minimaal 12 maanden of 20.000 km onderhoudsvrij
 - Remmen en banden minimaal 12 maanden of 10.000 km onderhoudsvrij
 - APK minimaal 12 maanden geldig
 - Gratis 12 maanden pechhulp in Europa
 - 14 dagen of 1000 kilometer omruilgarantie
 - Waxoyl pantser lakbehandeling
 - Minimaal een half

Basisdekking voor uw auto

Kies voor WA+ of All Risk en verzeker ook schade aan uw eigen auto mee.

WA

Wettelijke Aansprakelijkheid

  • Schade aan anderen

WA+

Beperkt Casco

  • Schade aan anderen
  • Diefstal, brand en ruitschade
  • Aanrijding met loslopende dieren
  • Nieuwwaarderegeling

All Risk

Volledig Casco

  • Schade aan anderen
  • Diefstal, brand en ruitschade
  • Aanrijding met loslopende dieren
  • Nieuwwaarderegeling
  • Schade aan uw eigen auto

E-mail aanbieder

 

Autotest

Toyota Prius | Prius in perspectief

Met de Prius wist Toyota een ware revolutie te ontketenen. De zogenaamde "hybride" is een half elektrische auto die stiller, sneller en zuiniger is dan een conventionele auto. Echter, inmiddels is de geheel elektrische auto doorgebroken en die gaat nog verder op al deze vlakken. Toch is de nieuwe Prius wederom een hybride. Waarom?

Autotest | Toyota Prius Prius in perspectief

De 5e generatie van de Toyota Prius is niet langer revolutionair, maar wel mooier, sneller, stiller en nog zuiniger dan de vorige generaties. Technisch ingehaald door de elektrische auto.

Plus

  • sterk, stil en zuinig
  • geslaagde vormgeving

Min

  • kan beschikbare energie niet automatisch over route verdelen
  • duurder dan een elektrische auto
  • matige ruimte achterin

Conclusie

Waarom is de nieuwe Toyota Prius wederom een hybride, terwijl deze "voorloper" (letterlijke vertaling) bekend staat om zijn innovatieve techniek? Inmiddels bieden vrijwel alle andere merken hybrides, dus dat is niets bijzonders meer. Bovendien is vrijwel iedere Toyota inmiddels een hybride en veel van die modellen zijn beter afgestemd op hun taak (stationcar, SUV, etc.). Bovendien: vergelijkbare elektrische auto's zijn inmiddels goedkoper dan deze Prius.

De nieuwe Toyota Prius moet daarom vanuit een ander perspectief worden bekeken. De Prius is gemaakt voor de wereldmarkt en alleen West Europa is echt klaar voor elektrisch rijden. Daarbuiten biedt een hybride nog altijd de best mogelijke combinatie van comfort, prestaties en verbruik. Om toch meerwaarde te bieden ten opzichte van de voorgaande generatie is de nieuwe Prius een plug-inhybride. Het gemak waarmee de Prius presteert, het zeer lage verbruik en de rust zorgen ervoor dat dit wel de ultieme hybride is. Misschien is de Prius niet langer revolutionair, deze vijfde generatie is wel de fijnste Prius tot nu toe.

Deel deze advertentie