Toyota Land Cruiser 2.8 D-4D-F Challenger Blind Van Uit voorraad leverbaar, prijs op grijs kenteken

€ 64.900,- excl. BTW

Bouwjaar 01-05-2024
Categorie Bedrijfswagen
BTW / Marge BTW
Kmstand -
Deuren 5
Kenteken -
Kleur Overige Bod op je auto
Brandstof Diesel
Transmissie Automaat
Motorinhoud 2.755 cc
Vermogen 150 kW (204 pk)

Toyota Land Cruiser 2.8 D-4D-F Challenger Blind Van Uit voorraad leverbaar, prijs op grijs kenteken


€ 64.900,- excl. BTW

Algemeen

Bouwjaar 01-05-2024
Categorie Bedrijfswagen
BTW / Marge BTW
Kmstand -
Deuren 5
Kenteken -
Kleur Overige Bod op je auto
Brandstof Diesel
Transmissie Automaat
Motorinhoud 2.755 cc
Vermogen 150 kW (204 pk)

Aanbieder

Bedrijfsnaam Automobielbedrijf Kooijman Utrecht B.V.
Contactpersoon Afdeling verkoop
Adres Meijewetering 39
Postcode 3543 AA
Plaats Utrecht
Provincie Utrecht
Land Nederland
Telefoon +31 (0)30 - 2660044 bel telefoonnummer toon telefoonnummer
Website www.kooijman-autogroep.nl
E-mail e-mail sturen

Auto online verzekeren?

Bereken uw premie direct online!

Opties

  • 4x4 uitvoering
  • abs
  • airbag bestuurder
  • airbags (achter)
  • airbags (voor)
  • airconditioning
  • alarmsysteem
  • automatic climate control
  • boordcomputer
  • cruise control
  • electr. bedienbare buitenspiegels
  • electr. bedienbare ramen (voor)
  • electr. verstelbare bestuurdersstoel
  • electr. verstelbare stoelen (voor)
  • lichtmetalen velgen
  • metallic lak
  • parkeersensor
  • startonderbreker
  • stoelverwarming
  • stuurbekrachtiging
  • traction control

Auto direct verkopen?

Laat je auto vandaag nog gratis taxeren en
ontvang direct een bod per e-mail.

Bijzonderheden meld een fout

Algemene informatie
Carrosserievorm: Terreinwagen (grijs kenteken)
Modeljaar: 2017

Technische informatie
Koppel: 500 Nm
Aantal cilinders: 4
Transmissie: 6 versnellingen, Automaat
Tankinhoud: 87 liter
Acceleratie (0-100): 11,1 s
Topsnelheid: 175 km/u

Maten
Wielbasis: 279 cm

Gewichten
Ledig gewicht: 2.155 kg
Laadvermogen: 835 kg
GVW: 2.990 kg

Interieur
Bekleding: Stof
Aantal zitplaatsen: 2

Milieu en verbruik
Gemiddeld brandstofverbruik: 9,5 l/100km (1 op 10,5)
CO2-uitstoot: 250 g/km
Emissieklasse: Euro 6d-TEMP

Onderhoud
APK: Nieuwe APK bij aflevering

Financiële informatie
Motorrijtuigenbelasting: € 202 per kwartaal

Afleverpakketten
Inbegrepen afleverpakket: Standaard:
De getoonde prijs is de rijklaarprijs incl. geldige APK en tenaamstelling.
Nog meer zekerheid en service? Bieden wij u optioneel ons complete afleverpakket 
Dit afleverpakket bevat: Nieuwe APK

Kooijman autogroep: sinds 1959 een familiebedrijf en uitgegroeid tot een begrip in autoland en in de regio. Persoonlijke aandacht zit in onze genen en ook onze vakmensen nemen alle tijd voor u. Wij staan garant voor kwaliteit en persoonlijke aandacht. Dit blijkt onder meer uit onze hoge klanttevredenheidsscores! Tevens zijn wij uitgeroepen tot Platinum Prestige Dealer en zelfs tot beste dealer wereldwijd op het gebied van klanttevredenheid.

Tot ziens bij Kooijman Utrecht!

Basisdekking voor uw auto

Kies voor WA+ of All Risk en verzeker ook schade aan uw eigen auto mee.

WA

Wettelijke Aansprakelijkheid

  • Schade aan anderen

WA+

Beperkt Casco

  • Schade aan anderen
  • Diefstal, brand en ruitschade
  • Aanrijding met loslopende dieren
  • Nieuwwaarderegeling

All Risk

Volledig Casco

  • Schade aan anderen
  • Diefstal, brand en ruitschade
  • Aanrijding met loslopende dieren
  • Nieuwwaarderegeling
  • Schade aan uw eigen auto

E-mail aanbieder

 

Autotest

Toyota Land Cruiser | Het oude ambacht

Autotest | Toyota Land Cruiser Het oude ambacht

De Toyota Land Cruiser is geen SUV, maar een echte terreinwagen. Deze specialist is in het nadeel op de openbare weg, maar juist in het voordeel in het terrein. Naast elektronica ook puur mechaniek.

Plus

  • zeer sterk in het terrein
  • zeer ruim
  • rijke uitrusting

Min

  • helt sterk over de bocht
  • derde zitrij alleen voor kleine kinderen
  • uiterst kostbaar vanwege hoge CO2-uitstoot

Conclusie

Is er anno 2022 nog ruimte voor de Toyota Land Cruiser. Ja, maar die ruimte wordt wel steeds kleiner. SUV's danken hun populariteit aan hun veelzijdigheid, terwijl de Land Cruiser een echte specialist is. De Land Cruiser is op de openbare weg daarom in het nadeel. Omdat het onderstel volledig is afgestemd op gebruik in het terrein helt de Land Cruiser nadrukkelijk over en vraagt de auto een aangepaste rijstijl.

Zodra een aanhanger wordt getrokken, worden de rollen omgedraaid. Wat voor een SUV een zware last is, is voor de Land Cruiser geen enkel probleem. En wanneer het asfalt wordt verruild voor het terrein zijn de verschillen nog duidelijker. Moderne SUV's kunnen zich dankzij slimme elektronica aardig redden in het terrein. De Land Cruiser biedt diezelfde elektronica, maar vult dat aan met traditioneel mechaniek en komt daarmee nog verder. De Land Cruiser is daarom als een oud ambacht: er is steeds minder vraag naar, maar wie het nodig heeft kiest voor die laatste overgebleven specialist.

Deel deze advertentie