Toyota C-HR 2.0 Hybrid GR-Sport 184 PK | Apple carplay@andriod | Treeplanken | Stuurverwarming |

€ 29.899,- incl. BTW

Bouwjaar 09-07-2021
Categorie Terreinwagen/Pick Up
BTW / Marge BTW Financieren
Kmstand 95.636 km
Deuren 5
Kenteken R-341-RP Verzekeren
Kleur Oranje Bod op je auto
Brandstof Hybride
Transmissie Automaat
Motorinhoud 2.000 cc
Vermogen 135 kW (184 pk)

Toyota C-HR 2.0 Hybrid GR-Sport 184 PK | Apple carplay@andriod | Treeplanken | Stuurverwarming |


€ 29.899,- incl. BTW

Algemeen

Bouwjaar 09-07-2021
Categorie Terreinwagen/Pick Up
BTW / Marge BTW Financieren
Kmstand 95.636 km
Deuren 5
Kenteken R-341-RP Verzekeren
Kleur Oranje Bod op je auto
Brandstof Hybride
Transmissie Automaat
Motorinhoud 2.000 cc
Vermogen 135 kW (184 pk)

Aanbieder

Bedrijfsnaam Automobielbedrijf Van Ekris Maarssen B.V.
Contactpersoon Afdeling verkoop
Adres Kometenweg 2
Postcode 3606 BD
Plaats Maarssen
Provincie Utrecht
Land Nederland
Telefoon +31 (0)346 - 557000 bel telefoonnummer toon telefoonnummer
Website www.vanekris.nl
E-mail e-mail sturen

Auto online verzekeren?

Bereken uw premie direct online!

Opties

  • abs
  • airbag bestuurder
  • airbags (achter)
  • airbags (voor)
  • airconditioning
  • alarmsysteem
  • automatic climate control
  • cruise control
  • electr. bedienbare buitenspiegels
  • electr. bedienbare ramen (rondom)
  • electr. bedienbare ramen (voor)
  • electr. verstelbare bestuurdersstoel
  • getint glas
  • lichtmetalen velgen
  • parkeersensor
  • regensensor
  • startonderbreker
  • stoelverwarming
  • stuurbekrachtiging
  • traction control

Auto direct verkopen?

Laat je auto vandaag nog gratis taxeren en
ontvang direct een bod per e-mail.

Bijzonderheden meld een fout

Algemene informatie
Carrosserievorm: SUV
Modelreeks: 2021 - 2023

Technische informatie
Koppel: 202 Nm
Aantal cilinders: 4
Aandrijving: Voorwielaandrijving
Tankinhoud: 43 liter
Acceleratie (0-100): 8,2 s
Topsnelheid: 180 km/u

Maten
Afmetingen (LxB): 440 x 180 cm
Wielbasis: 264 cm

Gewichten
Ledig gewicht: 1.460 kg
Laadvermogen: 470 kg
GVW: 1.930 kg
Max. trekgewicht: 725 kg (ongeremd 725 kg)

Interieur
Interieur: Antraciet, Skai
Aantal zitplaatsen: 5

Milieu en verbruik
Gemiddeld brandstofverbruik: 5,3 l/100km (1 op 18,9)
Energielabel: A

Financiële informatie
Motorrijtuigenbelasting: € 241 - € 264 per kwartaal

Garantie
Fabrieksgarantie tot: 08-07-2024

Afleverpakketten
Inbegrepen afleverpakket (à € 599): Toyota Approved Occasion:
o Tot 10 jaar garantie* 
o Volledige onderhoudsbeurt 
o Hybride Zekerheidscontrole (bij Hybrid van 5 tot 15 jaar)
o Volledige poetsbeurt en reiniging van het interieur 
o Halve tank brandstof
o Pechhulp Pas 24/7 Europa
o Van Ekris voordeel pas

*Vraag naar de garantievoorwaarden

Overige informatie
Basiskleur: oranje / zwart

Wat een geweldige combinatie! Deze C-HR 2.0 184 PK Hybrid in de nieuwe GR-Sport uitvoering, uitgevoerd in de kleur Fusion Orange metallic met zwart dak! Echt een uniek plaatje om te zien. Deze C-HR GR-Sport onderscheidt zich met opties zoals:

o GR Sport spoilerlip voorzijde (zwart)
o Dorpelinstaplijsten GR Sport
o Donkere koplampbehuizing
o Pianozwart ornament op zijbumper, mistlamp en achterreflector
o Donkergrijze grille en pianozwarte sierlijst onderkant raam
o GR Sport logo op achterklep en zwarte Toyota logo \ \ \ 's voor en achter
o Bekleding zwart leder/Alcantara met grijze en rode stiksels
o Bestuurdersstoel elektrisch verstelbaar
o GR Sport type startknop
o Stuurwiel met geperforeerd leder en rode stiksels
o Zwart gepolijste 19" lichtmetalen velgen met sportieve 225/45R19 banden
o Sportieve afstelling onderstel (o.a. veren, dempers en stuurbekrachtiging)
 

Verder is deze C-HR uiteraard ook uitgerust met de opties waar andere uitvoeringen ook mee zijn uitgerust, denk aan Treeplanken. Laadvloerbeschermer, Apple carplay/Android Auto, Elektrisch verstelbare bestuurdersstoel, LED verlichting voor en achter, Keyless Entry, Parkeersensoren voor en achter, Parkeercamera, Bluetooth, Blind Spot Monitor, Simple Intelligent Park Assist, Stoelverwarming, Stuurwiel verwarming, Privacy Glass, Regen en lichtsensor, Dimmende Binnenspiegel, Toyota Safety Sense 2 (Adaptive Cruise Control, Pre-Collision system met fietsers en voetgangersdetectie, Automatic High Beam, Road Sign Assist, Lane Departure Alert, Lane Trace Assist en vermoeidheidsherkenning) en nog veel meer!



..Interesse? Neem dan contact met ons op voor het maken van een afspraak. De getoonde prijs is incl. het Toyota Hybrid Plus Pakket t.w.v. € 599,-. hiervoor doen wij het volgende: 24 maanden Toyota garantie, onderhoud inclusief aanvullende werkzaamheden, geldige APK,

Basisdekking voor uw auto

Kies voor WA+ of All Risk en verzeker ook schade aan uw eigen auto mee.

WA

Wettelijke Aansprakelijkheid

  • Schade aan anderen

WA+

Beperkt Casco

  • Schade aan anderen
  • Diefstal, brand en ruitschade
  • Aanrijding met loslopende dieren
  • Nieuwwaarderegeling

All Risk

Volledig Casco

  • Schade aan anderen
  • Diefstal, brand en ruitschade
  • Aanrijding met loslopende dieren
  • Nieuwwaarderegeling
  • Schade aan uw eigen auto

E-mail aanbieder

 

Autotest

Toyota C-HR PHEV | Sterker met een stekker

De C-HR is een gezinsauto die er uitziet als een showauto. Het is alsof een futuristisch ontwerp voor een autoshow zonder enige wijziging in productie is genomen. Om de C-HR ook toch tot een verstandige keuze te maken is hybride-aandrijving standaard. Nu is de C-HR tevens leverbaar met plug-inhybride aandrijving. Maakt dat de C-HR nog verstandiger?

Autotest | Toyota C-HR PHEV Sterker met een stekker

Indien consequent opgeladen combineert de C-HR PHEV de actieradius van een benzineauto met het comfort en de prestaties van een elektrische auto. Bijzonder uiterlijk, toch functioneel als een Toyota.

Plus

  • vlot en levendig
  • echt meerwaarde boven standaard hybride
  • onderscheidende vormgeving

Min

  • geen achterruitenwisser
  • Matige hoofdruimte achterin
  • Hinderlijke, kleinerende en opdringerige veiligheidsvoorzieningen (wettelijk verplicht)

Conclusie

Is de Toyota C-HR met plug-inhybride aandrijving verstandiger dan de versie met standaard hybride aandrijving? Alleen wanneer de bestuurder iedere rit zorgvuldig plant en consequent oplaadt. Echter, dat geldt voor iedere plug-inhybride, dus om tot die conclusie te komen was geen proefrit nodig.

Wat de testrit met de C-HR PHEV heeft geleerd, is dat deze aandrijflijn de auto leuker maakt om te rijden. In de elektrische modus benadert de C-HR het karakter van een volledig elektrische auto met uitstekende prestaties, ultieme souplesse (zonder onderbreking door schakelmomenten!) en rijden met één pedaal. Hierin gaat de C-HR verder dan andere plugin-hybrides. Vanwege de complexe techniek zijn veel plug-inhybrides duurder dan een elektrische auto, maar dankzij een recente prijsverlaging is de C-HR juist voordeliger in aanschaf!

Vergeleken met de standaard C-HR zijn de prestaties toegenomen. Veel belangrijker: dankzij de sterkere elektromotor is de plug-inhybride altijd alerter en daadkrachtiger. Het aangepaste onderstel maakt de C-HR PHEV merkbaar dynamischer, voor meer rijplezier.

Deel deze advertentie