vorige 133 van 1.067 volgende

Toyota C-HR 1.8 Hybrid First Edition | Orig. NL. | Trekhaak |

€ 19.950,-

Bouwjaar 07-12-2016
Categorie Terreinwagen/Pick Up
BTW / Marge Marge Financieren
Kmstand 97.105 km
Deuren 5
Kenteken KV-847-N Verzekeren
Kleur Grijs Bod op je auto
Brandstof Hybride
Transmissie Automaat
Motorinhoud 1.798 cc
Vermogen 72 kW (98 pk)

Toyota C-HR 1.8 Hybrid First Edition | Orig. NL. | Trekhaak |


€ 19.950,-

Algemeen

Bouwjaar 07-12-2016
Categorie Terreinwagen/Pick Up
BTW / Marge Marge Financieren
Kmstand 97.105 km
Deuren 5
Kenteken KV-847-N Verzekeren
Kleur Grijs Bod op je auto
Brandstof Hybride
Transmissie Automaat
Motorinhoud 1.798 cc
Vermogen 72 kW (98 pk)

Aanbieder

Bedrijfsnaam Lex Autoservice
Contactpersoon Afdeling verkoop
Adres Beusichemseweg 44
Postcode 3997 MJ
Plaats 't Goy
Provincie Utrecht
Land Nederland
Telefoon +31 (0)30 - 2920855 bel telefoonnummer toon telefoonnummer
E-mail e-mail sturen

Auto online verzekeren?

Bereken uw premie direct online!

Opties

  • abs
  • airbag bestuurder
  • airbags (achter)
  • airbags (voor)
  • airconditioning
  • automatic climate control
  • cruise control
  • electr. bedienbare buitenspiegels
  • electr. bedienbare ramen (voor)
  • getint glas
  • lederen bekleding
  • lichtmetalen velgen
  • metallic lak
  • mistlampen (voor)
  • navigatiesysteem
  • parkeersensor
  • regensensor
  • startonderbreker
  • stoelverwarming
  • stuurbekrachtiging
  • trekhaak

Auto direct verkopen?

Laat je auto vandaag nog gratis taxeren en
ontvang direct een bod per e-mail.

Bijzonderheden meld een fout

Algemene informatie
Carrosserievorm: SUV

Technische informatie
Aantal cilinders: 4
Aandrijving: Voorwielaandrijving
Bandenmaat: 225/50 R18
Acceleratie (0-100): 11,0 s
Topsnelheid: 170 km/u

Maten
Afmetingen (LxBxH): 436 x 180 x 156 cm
Wielbasis: 264 cm

Gewichten
Ledig gewicht: 1.395 kg
Laadvermogen: 465 kg
GVW: 1.860 kg
Max. trekgewicht: 725 kg (ongeremd 725 kg)

Interieur
Aantal zitplaatsen: 5

Milieu
CO2-uitstoot: 87 g/km
Energielabel: A
Emissieklasse: Euro 6

Verbruik
Gemiddeld brandstofverbruik: 3,9 l/100km (1 op 25,6)
Brandstofverbruik in de stad: 3,5 l/100km (1 op 28,6)
Brandstofverbruik op de snelweg: 4,1 l/100km (1 op 24,4)

Onderhoud, historie en staat
Onderhoudsboekjes: Aanwezig (dealer onderhouden)
Aantal sleutels: 2 (2 handzenders)

Financiële informatie
Motorrijtuigenbelasting: € 194 - € 220 per kwartaal

Beschikbare afleverpakketten:
- Lex Basis Pakket (inbegrepen): -Nieuwe APK keuring -Incl. tenaamstellingskosten en leges -Uitdraai Nationale Autopas (NAP) -Poetsbehandeling -Controle vloeistoffen en bandenspanning -Min. 10L brandstof
- Lex Comfort Pakket (€ 495 meerprijs): -6 Maanden Garantie -Nieuwe APK keuring -Incl. tenaamstelling en leges -Uitdraai nationale autopas (NAP) -Poetsbehandeling -1/2 Tank brandstof -Onderhoud volgens schema
- Lex Premium Pakket (€ 795 meerprijs): -12 Maanden Garantie -Nieuwe APK keuring -Incl. tenaamstelling en leges -Uitdraai nationale autopas (NAP) -Poetsbehandeling -Volle Tank brandstof -Onderhoud volgens schema

Uiterst nette C-HR welke origineel NL geleverd is, incl. afneembare trekhaak. Betreft een First Edition nummer 039 van 400.

*Aanwezig:

-2 Sleutels
-Onderhoudsboekje
-Instructieboekjes
-Boordmap Toyota
-Factuur laatste onderhoudsbeurt
-Rapport Hybide systeem check
-Mattenset
-Witte kentekenplaat
-2 Sleutels afneembare trekhaak
-NAP Rapport

*Onderhoud:

-14-10-2017 15.233 km Onderhoud uitgevoerd bij Toyota Dealer van Helmond B.V.

-10-09-2018 30.985 km Onderhoud uitgevoerd bij Toyota Dealer van Helmond B.V.

-27-07-2019 46.060 km Onderhoud uitgevoerd bij Toyota Dealer van Helmond B.V.

-22-05-2020 60.585 km Onderhoud uitgevoerd bij Toyota Dealer van Helmond B.V.

-04-08-2021 74.060 km Onderhoud uitgevoerd bij Toyota Dealer van Helmond B.V.

-05-08-2022 82.635 km Onderhoud uitgevoerd bij Toyota Dealer van Helmond B.V.

-31-07-2023 91.203 km Onderhoud uitgevoerd bij Toyota Dealer van Helmond B.V.
Incl. gezondheidscheck hybride systeem

= Bedrijfsinformatie =

Welkom bij Lex Autoservice,

Lex Autoservice is opgericht in 1999 door Alex Kuiper. Hij studeerde op dat moment als 18-jarige aan de IVA in Driebergen. De eerste jaren werkte hij alleen en richtte hij zich voornamelijk op onderhoud en reparatie.

In 2005 nam Alex zijn eerste personeelslid aan en kon hij zich meer richten op de verkoop van nieuwe en gebruikt

Basisdekking voor uw auto

Kies voor WA+ of All Risk en verzeker ook schade aan uw eigen auto mee.

WA

Wettelijke Aansprakelijkheid

  • Schade aan anderen

WA+

Beperkt Casco

  • Schade aan anderen
  • Diefstal, brand en ruitschade
  • Aanrijding met loslopende dieren
  • Nieuwwaarderegeling

All Risk

Volledig Casco

  • Schade aan anderen
  • Diefstal, brand en ruitschade
  • Aanrijding met loslopende dieren
  • Nieuwwaarderegeling
  • Schade aan uw eigen auto

E-mail aanbieder

 

Autotest

Toyota C-HR PHEV | Sterker met een stekker

De C-HR is een gezinsauto die er uitziet als een showauto. Het is alsof een futuristisch ontwerp voor een autoshow zonder enige wijziging in productie is genomen. Om de C-HR ook toch tot een verstandige keuze te maken is hybride-aandrijving standaard. Nu is de C-HR tevens leverbaar met plug-inhybride aandrijving. Maakt dat de C-HR nog verstandiger?

Autotest | Toyota C-HR PHEV Sterker met een stekker

Indien consequent opgeladen combineert de C-HR PHEV de actieradius van een benzineauto met het comfort en de prestaties van een elektrische auto. Bijzonder uiterlijk, toch functioneel als een Toyota.

Plus

  • vlot en levendig
  • echt meerwaarde boven standaard hybride
  • onderscheidende vormgeving

Min

  • geen achterruitenwisser
  • Matige hoofdruimte achterin
  • Hinderlijke, kleinerende en opdringerige veiligheidsvoorzieningen (wettelijk verplicht)

Conclusie

Is de Toyota C-HR met plug-inhybride aandrijving verstandiger dan de versie met standaard hybride aandrijving? Alleen wanneer de bestuurder iedere rit zorgvuldig plant en consequent oplaadt. Echter, dat geldt voor iedere plug-inhybride, dus om tot die conclusie te komen was geen proefrit nodig.

Wat de testrit met de C-HR PHEV heeft geleerd, is dat deze aandrijflijn de auto leuker maakt om te rijden. In de elektrische modus benadert de C-HR het karakter van een volledig elektrische auto met uitstekende prestaties, ultieme souplesse (zonder onderbreking door schakelmomenten!) en rijden met één pedaal. Hierin gaat de C-HR verder dan andere plugin-hybrides. Vanwege de complexe techniek zijn veel plug-inhybrides duurder dan een elektrische auto, maar dankzij een recente prijsverlaging is de C-HR juist voordeliger in aanschaf!

Vergeleken met de standaard C-HR zijn de prestaties toegenomen. Veel belangrijker: dankzij de sterkere elektromotor is de plug-inhybride altijd alerter en daadkrachtiger. Het aangepaste onderstel maakt de C-HR PHEV merkbaar dynamischer, voor meer rijplezier.

Deel deze advertentie