Bouwjaar | 09-03-2018 |
Categorie | MPV |
BTW / Marge | Marge Financieren |
Kmstand | 86.433 km |
Deuren | 5 |
Kenteken | XD-218-F Verzekeren |
Kleur | Wit Bod op je auto |
Brandstof | Hybride |
Transmissie | Automaat |
Motorinhoud | 1.798 cc |
Vermogen | 72 kW (98 pk) |
€ 19.995,-
Algemeen
Bouwjaar | 09-03-2018 |
Categorie | MPV |
BTW / Marge | Marge Financieren |
Kmstand | 86.433 km |
Deuren | 5 |
Kenteken | XD-218-F Verzekeren |
Kleur | Wit Bod op je auto |
Brandstof | Hybride |
Transmissie | Automaat |
Motorinhoud | 1.798 cc |
Vermogen | 72 kW (98 pk) |
Aanbieder
Bedrijfsnaam | AutodeHaan |
Contactpersoon | Afdeling verkoop |
Adres | M A Reinaldaweg 9 |
Postcode | 3405 CS |
Plaats | Benschop |
Provincie | Utrecht |
Land | Nederland |
Telefoon | +31 (0)348 - 451394 bel telefoonnummer toon telefoonnummer |
Website | www.autodehaan.nl |
e-mail sturen |
Bijzonderheden meld een fout
Prachtige dealeronderhouden C-HR en in absolute nieuwstaat. Voorzien van onder andere navigatie, cruise control, stoelverwarming, etc. Auto wordt afgeleverd met benodigd onderhoud, aflevercontrole, wassen/reinigen.
Kijk voor alle foto's op onze site: autodehaan.nl
Heeft u een inruilauto? Mail ons enkele foto's en een duidelijke omschrijving en u ontvangt van ons een goed voorstel; info@autodehaan.nl
Ondanks dat onze advertenties met de grootst mogelijke zorg worden samengesteld, blijven deze onder voorbehoud van prijswijzigingen en eventuele afwijkende specificaties.
Om teleurstelling te voorkomen is het raadzaam om naar de beschikbaarheid te informeren voordat u ons bezoekt.
Wij zijn telefonisch bereikbaar tijdens onze openingstijden. Ma.- Vrij. van 8.00 tot 18.00
Za. van 9.00 tot 13.00
Basisdekking voor uw auto
Kies voor WA+ of All Risk en verzeker ook schade aan uw eigen auto mee.
WA
Wettelijke Aansprakelijkheid
- Schade aan anderen
WA+
Beperkt Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
All Risk
Volledig Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
- Schade aan uw eigen auto
E-mail aanbieder
Autotest
Toyota C-HR PHEV | Sterker met een stekker
De C-HR is een gezinsauto die er uitziet als een showauto. Het is alsof een futuristisch ontwerp voor een autoshow zonder enige wijziging in productie is genomen. Om de C-HR ook toch tot een verstandige keuze te maken is hybride-aandrijving standaard. Nu is de C-HR tevens leverbaar met plug-inhybride aandrijving. Maakt dat de C-HR nog verstandiger?
Indien consequent opgeladen combineert de C-HR PHEV de actieradius van een benzineauto met het comfort en de prestaties van een elektrische auto. Bijzonder uiterlijk, toch functioneel als een Toyota.
Plus
- vlot en levendig
- echt meerwaarde boven standaard hybride
- onderscheidende vormgeving
Min
- geen achterruitenwisser
- Matige hoofdruimte achterin
- Hinderlijke, kleinerende en opdringerige veiligheidsvoorzieningen (wettelijk verplicht)
Conclusie
Is de Toyota C-HR met plug-inhybride aandrijving verstandiger dan de versie met standaard hybride aandrijving? Alleen wanneer de bestuurder iedere rit zorgvuldig plant en consequent oplaadt. Echter, dat geldt voor iedere plug-inhybride, dus om tot die conclusie te komen was geen proefrit nodig.
Wat de testrit met de C-HR PHEV heeft geleerd, is dat deze aandrijflijn de auto leuker maakt om te rijden. In de elektrische modus benadert de C-HR het karakter van een volledig elektrische auto met uitstekende prestaties, ultieme souplesse (zonder onderbreking door schakelmomenten!) en rijden met één pedaal. Hierin gaat de C-HR verder dan andere plugin-hybrides. Vanwege de complexe techniek zijn veel plug-inhybrides duurder dan een elektrische auto, maar dankzij een recente prijsverlaging is de C-HR juist voordeliger in aanschaf!
Vergeleken met de standaard C-HR zijn de prestaties toegenomen. Veel belangrijker: dankzij de sterkere elektromotor is de plug-inhybride altijd alerter en daadkrachtiger. Het aangepaste onderstel maakt de C-HR PHEV merkbaar dynamischer, voor meer rijplezier.