Bouwjaar | 13-09-2018 |
Categorie | Terreinwagen/Pick Up |
BTW / Marge | BTW Financieren |
Kmstand | 64.617 km |
Deuren | 5 |
Kenteken | TK-855-S Verzekeren |
Kleur | Grijs Bod op je auto |
Brandstof | Hybride |
Transmissie | Automaat |
Motorinhoud | 1.798 cc |
Vermogen | - |
€ 20.750,- incl. BTW
Algemeen
Bouwjaar | 13-09-2018 |
Categorie | Terreinwagen/Pick Up |
BTW / Marge | BTW Financieren |
Kmstand | 64.617 km |
Deuren | 5 |
Kenteken | TK-855-S Verzekeren |
Kleur | Grijs Bod op je auto |
Brandstof | Hybride |
Transmissie | Automaat |
Motorinhoud | 1.798 cc |
Vermogen | - |
Aanbieder
Bedrijfsnaam | Autobedrijf van Dolderen |
Contactpersoon | Afdeling verkoop |
Adres | Burgemeester Grothestr 68 |
Postcode | 3761 CN |
Plaats | Soest |
Provincie | Utrecht |
Land | Nederland |
Telefoon | +31 (0)35 - 6012330 bel telefoonnummer toon telefoonnummer |
Website | www.dolderen.nl |
e-mail sturen |
Bijzonderheden meld een fout
Algemene informatie
Carrosserievorm: SUV
Modeljaar: 2018
Technische informatie
Vermogen elektromotor(en): 53 kW (72 PK)
Vermogen brandstofmotor: 72 kW (98 PK)
Koppel: 142 Nm
Aantal cilinders: 4
Aandrijving: Voorwielaandrijving
Tankinhoud: 43 liter
Acceleratie (0-100): 11,0 s
Topsnelheid: 170 km/u
Maten
Afmetingen (LxBxH): 436 x 180 x 156 cm
Wielbasis: 264 cm
Gewichten
Ledig gewicht: 1.395 kg
Laadvermogen: 465 kg
GVW: 1.860 kg
Max. trekgewicht: 725 kg (ongeremd 725 kg)
Interieur
Interieurkleur: Zwart
Aantal zitplaatsen: 5
Milieu
CO2-uitstoot: 87 g/km
Energielabel: A
Emissieklasse: Euro 6
Verbruik
Gemiddeld brandstofverbruik: 3,9 l/100km (1 op 25,6)
Brandstofverbruik in de stad: 3,5 l/100km (1 op 28,6)
Brandstofverbruik op de snelweg: 4,1 l/100km (1 op 24,4)
Onderhoud, historie en staat
Onderhoudsboekjes: Aanwezig (dealer onderhouden)
Aantal eigenaren: 1
Aantal sleutels: 2 (2 handzenders)
Financiële informatie
Motorrijtuigenbelasting: € 216 - € 235 per kwartaal
Autobedrijf van Dolderen staat sinds 1933 garant voor Uw mobiliteit. Wij zijn de specialist voor Uw nieuwe gebruikte Toyota. De getoonde prijs is een verkoopprijs inclusief ons basispakket.Het basispakket bestaat uit : Tenaamstelling en leges kosten,geldende apk,vloeistof en verlichting controle en gecontroleerde kilometerstand .Optioneel is het mogelijk om voor een compleet afleverpakket te kiezen. Het afleverpakket kost € 895 en bestaat uit: afleveringsbeurt conform onderhoudsschema ,nieuwe apk, reiniging van in- en exterieur en 12 maanden BOVAG garantie.
De Toyota C-HR is gebouwd met hoogwaardige techniek en maakt het rijden van lange ritten, maar ook korte stukjes, tot een feestje. Deze dealeronderhouden auto is van het bouwjaar 2018 en komt van de eerste eigenaar. De aandrijving van deze SUV komt voor rekening van een viercilinder benzinemotor en een automatische transmissie. En o ja, het lederen interieur is ook een vermelding waard! De verwarmbare voorstoelen zijn een heerlijke extra optie, waarmee u uzelf en uw bijrijder een groot plezier doet. Ook 18 inch lichtmetalen velgen, LED-dagrijverlichting, elektrisch inklapbare buitenspiegels, donker getint glas achter, in delen neerklapbare achterbank en verstelbare lendensteunen zijn aan boord.
Bij het inparkeren hoeft u het laatste stukje niet te gokken: de achteruitrijcamera kijkt voor u uit. Adaptive cruise control houdt de ingestelde snelheid vast en houdt automatisch afstand tot uw voorligger. Onderweg kunt u veilig genieten van het audio-installatiesysteem met DAB-radio en het full map navigatiesysteem. Want in deze Toyota bedient u ze vanaf het stuurwiel. De auto is ook uitgevoerd met automatische airconditioning. De elektronische systemen in deze Toyota helpen u actief om comfortabeler te rijden. Een automatisch inschakelbare verlichting en een regensensor houden de omstandigheden onderweg in de gaten. Extra opties op deze auto zijn: keyless entry, automatisch dimmende binnenspiegel, leder
Basisdekking voor uw auto
Kies voor WA+ of All Risk en verzeker ook schade aan uw eigen auto mee.
WA
Wettelijke Aansprakelijkheid
- Schade aan anderen
WA+
Beperkt Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
All Risk
Volledig Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
- Schade aan uw eigen auto
E-mail aanbieder
Autotest
Toyota C-HR PHEV | Sterker met een stekker
De C-HR is een gezinsauto die er uitziet als een showauto. Het is alsof een futuristisch ontwerp voor een autoshow zonder enige wijziging in productie is genomen. Om de C-HR ook toch tot een verstandige keuze te maken is hybride-aandrijving standaard. Nu is de C-HR tevens leverbaar met plug-inhybride aandrijving. Maakt dat de C-HR nog verstandiger?
Indien consequent opgeladen combineert de C-HR PHEV de actieradius van een benzineauto met het comfort en de prestaties van een elektrische auto. Bijzonder uiterlijk, toch functioneel als een Toyota.
Plus
- vlot en levendig
- echt meerwaarde boven standaard hybride
- onderscheidende vormgeving
Min
- geen achterruitenwisser
- Matige hoofdruimte achterin
- Hinderlijke, kleinerende en opdringerige veiligheidsvoorzieningen (wettelijk verplicht)
Conclusie
Is de Toyota C-HR met plug-inhybride aandrijving verstandiger dan de versie met standaard hybride aandrijving? Alleen wanneer de bestuurder iedere rit zorgvuldig plant en consequent oplaadt. Echter, dat geldt voor iedere plug-inhybride, dus om tot die conclusie te komen was geen proefrit nodig.
Wat de testrit met de C-HR PHEV heeft geleerd, is dat deze aandrijflijn de auto leuker maakt om te rijden. In de elektrische modus benadert de C-HR het karakter van een volledig elektrische auto met uitstekende prestaties, ultieme souplesse (zonder onderbreking door schakelmomenten!) en rijden met één pedaal. Hierin gaat de C-HR verder dan andere plugin-hybrides. Vanwege de complexe techniek zijn veel plug-inhybrides duurder dan een elektrische auto, maar dankzij een recente prijsverlaging is de C-HR juist voordeliger in aanschaf!
Vergeleken met de standaard C-HR zijn de prestaties toegenomen. Veel belangrijker: dankzij de sterkere elektromotor is de plug-inhybride altijd alerter en daadkrachtiger. Het aangepaste onderstel maakt de C-HR PHEV merkbaar dynamischer, voor meer rijplezier.