Bouwjaar | 15-12-2016 |
Categorie | Hatchback |
BTW / Marge | Marge Financieren |
Kmstand | 74.877 km |
Deuren | 5 |
Kenteken | KX-427-K Verzekeren |
Kleur | Blauw Bod op je auto |
Brandstof | Benzine |
Transmissie | Handgeschakeld |
Motorinhoud | 998 cc |
Vermogen | 51 kW (69 pk) |
€ 7.400,-
Algemeen
Bouwjaar | 15-12-2016 |
Categorie | Hatchback |
BTW / Marge | Marge Financieren |
Kmstand | 74.877 km |
Deuren | 5 |
Kenteken | KX-427-K Verzekeren |
Kleur | Blauw Bod op je auto |
Brandstof | Benzine |
Transmissie | Handgeschakeld |
Motorinhoud | 998 cc |
Vermogen | 51 kW (69 pk) |
Aanbieder
Bedrijfsnaam | JVDK Autoservice |
Contactpersoon | Afdeling verkoop |
Adres | communicatieweg 11c |
Postcode | 3641 SG |
Plaats | Mijdrecht |
Provincie | Utrecht |
Land | Nederland |
GSM | +31 (0)6 - 42490272 bel telefoonnummer toon telefoonnummer |
Website | www.jvdk-autoservice.nl |
e-mail sturen |
Bijzonderheden meld een fout
Technische informatie
Aantal cilinders: 3
Transmissie: 5 versnellingen, Handgeschakeld
Aandrijving: Voorwielaandrijving
Bandenmaat: 165/60 R15
Acceleratie (0-100): 14,3 s
Topsnelheid: 160 km/u
Maten
Afmetingen (LxBxH): 346 x 162 x 146 cm
Wielbasis: 234 cm
Gewichten
Ledig gewicht: 815 kg
Laadvermogen: 425 kg
GVW: 1.240 kg
Interieur
Interieur: Lichtgrijs, Stof
Aantal zitplaatsen: 4
Milieu
CO2-uitstoot: 88 g/km
Energielabel: B
Emissieklasse: Euro 6
Verbruik
Gemiddeld brandstofverbruik: 3,8 l/100km (1 op 26,3)
Brandstofverbruik in de stad: 4,5 l/100km (1 op 22,2)
Brandstofverbruik op de snelweg: 3,4 l/100km (1 op 29,4)
Staat
Aantal sleutels: 1 (1 handzender)
Financiële informatie
Motorrijtuigenbelasting: € 60 - € 68 per kwartaal
'Let's go places', is het motto van Toyota. Dus kiest u maar: dichtbij of ver, de snelweg of de stad. Deze Toyota Aygo zal u blijvend aangenaam verrassen. De aandrijving van deze Toyota wordt verzorgd door een driecilinder motor en een handgeschakelde vijfversnellingsbak. Bij de rijke uitrusting horen ook LED-dagrijverlichting, elektrisch bedienbare ramen voor, bumpers in carrosseriekleur, metallic lak en start-stopsysteem.
Het audio-installatiesysteem is helemaal van nu, inclusief bluetooth en usb-aansluiting. Met de aanwezige airconditioning bepaalt u zelf het binnenklimaat. De Toyota is standaard voorzien van: centrale deurvergrendeling met afstandsbediening en verstelbaar stuur.
Zoals u mag verwachten van deze Toyota Aygo is hij uitgerust met een reeks aan actieve veiligheidssystemen. Heuvelop, heuvelaf. En opeens moet u stilstaan. Geen probleem, de hill hold control houdt deze Toyota Aygo perfect op z'n plaats tot u weer verder rijdt. Brake assist verhoogt de remdruk in een noodsituatie zodat u sneller stil staat.
Heeft u interesse? Laat het ons dan zo snel mogelijk weten, dan kunnen we deze Toyota voor een proefrit reserveren.
Basisdekking voor uw auto
Kies voor WA+ of All Risk en verzeker ook schade aan uw eigen auto mee.
WA
Wettelijke Aansprakelijkheid
- Schade aan anderen
WA+
Beperkt Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
All Risk
Volledig Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
- Schade aan uw eigen auto
E-mail aanbieder
Autotest
Toyota Aygo | Klaar voor de toekomst
De Toyota Aygo is opgewaardeerd voor modeljaar 2018. Het uiterlijk is aangescherpt, de motor werd sterker, het verbruik werd lager en de uitrusting werd rijker. Wat betekent dat in de praktijk? Tijd voor een hernieuwde kennismaking met Toyota's kleinste.
De Toyota Aygo is opgewaardeerd voor modeljaar 2018. Het uiterlijk is aangescherpt, de motor werd sterker, het verbruik werd lager en de uitrusting werd rijker.
Plus
- prima rijeigenschappen
- moderne techniek
- Originele vormgeving
Min
- veel speling in versnellingshendel / gevoelloze pedalen
- achterruiten openen niet volledig (klapraampjes)
- beeldscherm blokkeert centraal luchtrooster
Conclusie
De Toyota Aygo heeft een facelift ondergaan voor modeljaar 2018. Toyota heeft daarbij de sterke punten nog sterker gemaakt. Een aantal zwakke punten is nog steeds niet aangepast (speling in versnellingshendel, gevoelloze pedalen, klapraampjes achterin, beeldscherm blokkeert luchtrooster). Het uiterlijk, de techniek en de uitrusting daarentegen zijn merkbaar verbeterd. De Aygo is daarmee geen andere auto geworden, maar is wel helemaal bij de tijd en daarom kan Toyota het succes voortzetten.
De aanpassingen aan de motor hebben als gevolg, dat de Aygo rustiger is geworden. In de stad is de auto minder levendig, op de snelweg juist zuiniger en stiller. Het vernieuwde onderstel maakt de Aygo stabieler op de buitenweg en dynamischer in de stad. De gemoderniseerde uitrusting is in alle opzichten een verbetering. Nieuwe elektronica zorgt ervoor, dat de Aygo nu ook op het gebied van integratie met de mobiele telefoon klaar is voor de toekomst.