Bouwjaar | 11-12-2014 |
Categorie | Hatchback |
BTW / Marge | Marge Financieren |
Kmstand | 260.856 km |
Deuren | 3 |
Kenteken | 4-ZBJ-04 Verzekeren |
Kleur | Wit Bod op je auto |
Brandstof | Benzine |
Transmissie | Handgeschakeld |
Motorinhoud | 998 cc |
Vermogen | 50 kW (68 pk) |
€ 2.945,-
Algemeen
Bouwjaar | 11-12-2014 |
Categorie | Hatchback |
BTW / Marge | Marge Financieren |
Kmstand | 260.856 km |
Deuren | 3 |
Kenteken | 4-ZBJ-04 Verzekeren |
Kleur | Wit Bod op je auto |
Brandstof | Benzine |
Transmissie | Handgeschakeld |
Motorinhoud | 998 cc |
Vermogen | 50 kW (68 pk) |
Aanbieder
Bedrijfsnaam | Autobedrijf De Kronkels |
Contactpersoon | Afdeling verkoop |
Adres | De Kooihoek 36 |
Postcode | 3751 LZ |
Plaats | Bunschoten |
Provincie | Utrecht |
Land | Nederland |
GSM | +31 (0)6 - 28566022 bel telefoonnummer toon telefoonnummer |
Website | www.autobedrijfdekronkels.nl |
e-mail sturen |
Bijzonderheden meld een fout
Technische informatie
Aantal cilinders: 3
Transmissie: 5 versnellingen, Handgeschakeld
Aandrijving: Voorwielaandrijving
Bandenmaat: 155/65 R14
Acceleratie (0-100): 14,2 s
Topsnelheid: 157 km/u
Maten
Afmetingen (LxBxH): 343 x 162 x 147 cm
Wielbasis: 234 cm
Gewichten
Ledig gewicht: 775 kg
Laadvermogen: 405 kg
GVW: 1.180 kg
Interieur
Interieur: Zwart, Stof
Aantal zitplaatsen: 4
Milieu
CO2-uitstoot: 99 g/km
Energielabel: B
Emissieklasse: Euro 5
Verbruik
Gemiddeld brandstofverbruik: 4,3 l/100km (1 op 23,3)
Brandstofverbruik in de stad: 5,1 l/100km (1 op 19,6)
Brandstofverbruik op de snelweg: 3,8 l/100km (1 op 26,3)
Onderhoud, historie en staat
Onderhoudsboekjes: Aanwezig (dealer onderhouden)
Schade: schadevrij
Aantal sleutels: 1 (1 handzender)
Financiële informatie
Motorrijtuigenbelasting: € 60 - € 68 per kwartaal
DEZE TOYOTA AYGO 1.0 12V ZIET ER ZEER NETJES UIT VAN BINNEN EN VAN BUITEN !!!!!
HEEFT AIRCO ,ELEC RAMEN,STUURBEKRACHTIGING,GETINT GLAS,CENTRAAL OP AFSTAND !!!!!
ALLE BOEKJES AANWEZIG, RECENT GROTE BEURT GEHAD MET 4 NIEUWE ALL SEASON BANDEN,
REMBLOKKEN,REM SCHIJVEN OLIE BEURT MET ALLE FILTERS, OOK IS DE DRUKGROEP VERVANGEN DUS DE KOPPELING PLAAT
EEN HELE MOOIE FRISSE ZUINIGE AUTO !!!!! MET NIEUWE JAAR APK !!!!! LET OP IS VAN BOUWJAAR 2014 !!!!!!
= Bedrijfsinformatie =
Bent u zojuist trotse eigenaar geworden van een occasion en bijbehorende Autotrust Garantie? Met de occasiongaranties van Autotrust weet u zeker dat u zonder zorgen kunt genieten van uw nieuwe aanwinst. Een Autotrust Garantie biedt extra zekerheid. Gebaseerd op de kilometerstand bij aflevering van uw auto en de leeftijd van uw auto is een passende garantiedekking voor uw auto afgesloten. Dit varieert van de 'Autotrust Instap Garantie' tot de 'Autotrust Uitgebreid Garantie''. Één ding is zeker, met een Autotrust Garantie zijn onverwachte reparatiekosten vanaf nu verleden tijd.
Basisdekking voor uw auto
Kies voor WA+ of All Risk en verzeker ook schade aan uw eigen auto mee.
WA
Wettelijke Aansprakelijkheid
- Schade aan anderen
WA+
Beperkt Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
All Risk
Volledig Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
- Schade aan uw eigen auto
E-mail aanbieder
Autotest
Toyota Aygo | Klaar voor de toekomst
De Toyota Aygo is opgewaardeerd voor modeljaar 2018. Het uiterlijk is aangescherpt, de motor werd sterker, het verbruik werd lager en de uitrusting werd rijker. Wat betekent dat in de praktijk? Tijd voor een hernieuwde kennismaking met Toyota's kleinste.
De Toyota Aygo is opgewaardeerd voor modeljaar 2018. Het uiterlijk is aangescherpt, de motor werd sterker, het verbruik werd lager en de uitrusting werd rijker.
Plus
- prima rijeigenschappen
- moderne techniek
- Originele vormgeving
Min
- veel speling in versnellingshendel / gevoelloze pedalen
- achterruiten openen niet volledig (klapraampjes)
- beeldscherm blokkeert centraal luchtrooster
Conclusie
De Toyota Aygo heeft een facelift ondergaan voor modeljaar 2018. Toyota heeft daarbij de sterke punten nog sterker gemaakt. Een aantal zwakke punten is nog steeds niet aangepast (speling in versnellingshendel, gevoelloze pedalen, klapraampjes achterin, beeldscherm blokkeert luchtrooster). Het uiterlijk, de techniek en de uitrusting daarentegen zijn merkbaar verbeterd. De Aygo is daarmee geen andere auto geworden, maar is wel helemaal bij de tijd en daarom kan Toyota het succes voortzetten.
De aanpassingen aan de motor hebben als gevolg, dat de Aygo rustiger is geworden. In de stad is de auto minder levendig, op de snelweg juist zuiniger en stiller. Het vernieuwde onderstel maakt de Aygo stabieler op de buitenweg en dynamischer in de stad. De gemoderniseerde uitrusting is in alle opzichten een verbetering. Nieuwe elektronica zorgt ervoor, dat de Aygo nu ook op het gebied van integratie met de mobiele telefoon klaar is voor de toekomst.