Toyota Aygo 1.0 VVT-i Aspiration automaat

n.o.t.k.

Bouwjaar 19-09-2012
Categorie Hatchback
BTW / Marge Marge Financieren
Kmstand 95.175 km
Deuren 5
Kenteken 96-XXN-5 Verzekeren
Kleur Grijs Bod op je auto
Brandstof Benzine
Transmissie Automaat
Motorinhoud 998 cc
Vermogen 50 kW (68 pk)

Toyota Aygo 1.0 VVT-i Aspiration automaat


n.o.t.k.

Algemeen

Bouwjaar 19-09-2012
Categorie Hatchback
BTW / Marge Marge Financieren
Kmstand 95.175 km
Deuren 5
Kenteken 96-XXN-5 Verzekeren
Kleur Grijs Bod op je auto
Brandstof Benzine
Transmissie Automaat
Motorinhoud 998 cc
Vermogen 50 kW (68 pk)

Aanbieder

Bedrijfsnaam Carsale-Maarssen
Contactpersoon Afdeling verkoop
Adres Positronweg 10a
Postcode 3542 AZ
Plaats Utrecht
Provincie Utrecht
Land Nederland
GSM +31 (0)6 - 42389406 bel telefoonnummer toon telefoonnummer
E-mail e-mail sturen

Auto online verzekeren?

Bereken uw premie direct online!

Opties

  • abs
  • airbag bestuurder
  • airbags (voor)
  • airconditioning
  • centr. deurvergr. (afstandbediening)
  • electr. bedienbare ramen (voor)
  • metallic lak
  • radio/cd speler
  • startonderbreker
  • stuurbekrachtiging

Auto direct verkopen?

Laat je auto vandaag nog gratis taxeren en
ontvang direct een bod per e-mail.

Bijzonderheden meld een fout

Technische informatie
Aantal cilinders: 3
Transmissie: 5 versnellingen, Automaat
Aandrijving: Voorwielaandrijving
Bandenmaat: 155/65 R14
Acceleratie (0-100): 14,9 s
Topsnelheid: 157 km/u

Maten
Afmetingen (LxBxH): 342 x 162 x 147 cm
Wielbasis: 234 cm

Gewichten
Ledig gewicht: 815 kg
Laadvermogen: 375 kg
GVW: 1.190 kg

Interieur
Aantal zitplaatsen: 4

Milieu
CO2-uitstoot: 104 g/km
Energielabel: B
Emissieklasse: Euro 5

Verbruik
Gemiddeld brandstofverbruik: 4,5 l/100km (1 op 22,2)
Brandstofverbruik in de stad: 5,4 l/100km (1 op 18,5)
Brandstofverbruik op de snelweg: 4 l/100km (1 op 25,0)

Historie
Onderhoudsboekjes: Aanwezig

Financiële informatie
Motorrijtuigenbelasting: € 60 - € 68 per kwartaal

Deze Toyota Aygo komt uit 2012, werd geleverd van 05-01-2012 tot 31-07-2014 en kostte toen € 12.045,-. Deze originele Nederlandse personenauto staat sinds 2012 op kenteken, is voorzien van een benzine-motor, heeft een maximum vermogen van 50 kW (68 PK) en een cilinderinhoud van 998 cc.

De personenauto heeft een topsnelheid van 157 km per uur en bereikt vanuit stilstand de 100 km/u in 14,9 seconden. Het verbruik van deze personenauto is gemiddeld 4,5 liter per 100 km en hij weegt 815 kg. De APK is geldig tot 30-09-2024 en de wegenbelasting bedraagt gemiddeld € 69,50 per kwartaal.

= Bedrijfsinformatie =

Alle inruil mogelijk auto, motor, scooter, boot
etc.

Wij kunnen u nieuwe auto direct zelf tenaamstellen 24/7 voor export kunt u ook bij ons terecht wij maken 24/7 export documenten

Wij kunnen ook voor u een financiering regelen


Van maandag t/m zaterdag zijn wij geopend van 09:00-17:00

Buiten de openingstijden kunt u altijd telefonisch een afspraak maken.

Ook voor overige vragen en informatie kunt u telefonisch contact opnemen.

Basisdekking voor uw auto

Kies voor WA+ of All Risk en verzeker ook schade aan uw eigen auto mee.

WA

Wettelijke Aansprakelijkheid

  • Schade aan anderen

WA+

Beperkt Casco

  • Schade aan anderen
  • Diefstal, brand en ruitschade
  • Aanrijding met loslopende dieren
  • Nieuwwaarderegeling

All Risk

Volledig Casco

  • Schade aan anderen
  • Diefstal, brand en ruitschade
  • Aanrijding met loslopende dieren
  • Nieuwwaarderegeling
  • Schade aan uw eigen auto

E-mail aanbieder

 

Autotest

Toyota Aygo | Klaar voor de toekomst

De Toyota Aygo is opgewaardeerd voor modeljaar 2018. Het uiterlijk is aangescherpt, de motor werd sterker, het verbruik werd lager en de uitrusting werd rijker. Wat betekent dat in de praktijk? Tijd voor een hernieuwde kennismaking met Toyota's kleinste.

Autotest | Toyota Aygo Klaar voor de toekomst

De Toyota Aygo is opgewaardeerd voor modeljaar 2018. Het uiterlijk is aangescherpt, de motor werd sterker, het verbruik werd lager en de uitrusting werd rijker.

Plus

  • prima rijeigenschappen
  • moderne techniek
  • Originele vormgeving

Min

  • veel speling in versnellingshendel / gevoelloze pedalen
  • achterruiten openen niet volledig (klapraampjes)
  • beeldscherm blokkeert centraal luchtrooster

Conclusie

De Toyota Aygo heeft een facelift ondergaan voor modeljaar 2018. Toyota heeft daarbij de sterke punten nog sterker gemaakt. Een aantal zwakke punten is nog steeds niet aangepast (speling in versnellingshendel, gevoelloze pedalen, klapraampjes achterin, beeldscherm blokkeert luchtrooster). Het uiterlijk, de techniek en de uitrusting daarentegen zijn merkbaar verbeterd. De Aygo is daarmee geen andere auto geworden, maar is wel helemaal bij de tijd en daarom kan Toyota het succes voortzetten.

De aanpassingen aan de motor hebben als gevolg, dat de Aygo rustiger is geworden. In de stad is de auto minder levendig, op de snelweg juist zuiniger en stiller. Het vernieuwde onderstel maakt de Aygo stabieler op de buitenweg en dynamischer in de stad. De gemoderniseerde uitrusting is in alle opzichten een verbetering. Nieuwe elektronica zorgt ervoor, dat de Aygo nu ook op het gebied van integratie met de mobiele telefoon klaar is voor de toekomst.

Deel deze advertentie