Bouwjaar | 04-02-2010 |
Categorie | Hatchback |
BTW / Marge | Marge Financieren |
Kmstand | 229.488 km |
Deuren | 5 |
Kenteken | NJ-765-P Verzekeren |
Kleur | Grijs Bod op je auto |
Brandstof | Diesel |
Transmissie | Handgeschakeld |
Motorinhoud | 1.364 cc |
Vermogen | 66 kW (90 pk) |
€ 1.010,-
Algemeen
Bouwjaar | 04-02-2010 |
Categorie | Hatchback |
BTW / Marge | Marge Financieren |
Kmstand | 229.488 km |
Deuren | 5 |
Kenteken | NJ-765-P Verzekeren |
Kleur | Grijs Bod op je auto |
Brandstof | Diesel |
Transmissie | Handgeschakeld |
Motorinhoud | 1.364 cc |
Vermogen | 66 kW (90 pk) |
Aanbieder
Bedrijfsnaam | Auto Hilhorst |
Contactpersoon | Kees |
Adres | Weteringpad 76 |
Postcode | 3762 EN |
Plaats | Soest |
Provincie | Utrecht |
Land | Nederland |
GSM | +31 (0)6 - 53154478 bel telefoonnummer toon telefoonnummer |
Website | www.autohilhorst.nl |
e-mail sturen |
Bijzonderheden meld een fout
Technische informatie
Aantal cilinders: 4
Transmissie: 6 versnellingen, Handgeschakeld
Aandrijving: Voorwielaandrijving
Bandenmaat: 195/65 R15
Acceleratie (0-100): 11,9 s
Topsnelheid: 175 km/u
Maten
Afmetingen (LxBxH): 456 x 176 x 146 cm
Wielbasis: 260 cm
Gewichten
Ledig gewicht: 1.255 kg
Laadvermogen: 505 kg
GVW: 1.760 kg
Max. trekgewicht: 1.000 kg (ongeremd 450 kg)
Interieur
Aantal zitplaatsen: 5
Milieu
CO2-uitstoot: 128 g/km
Energielabel: C
Emissieklasse: Euro 4
Verbruik
Gemiddeld brandstofverbruik: 4,8 l/100km (1 op 20,8)
Brandstofverbruik in de stad: 5,7 l/100km (1 op 17,5)
Brandstofverbruik op de snelweg: 4,3 l/100km (1 op 23,3)
Financiële informatie
Motorrijtuigenbelasting: € 363 - € 385 per kwartaal
Tevens auto's tekoop gevraagd, ook zonder apk + voor de sloop gevraagd, wij werken op telefonische afspraak, elke dag va 9:00-21:00 bereikbaar op tel.06-53154478
= Bedrijfsinformatie =
Geachte cliënt,
Wij werken op telefonische afspraak, elke dag va 9:00-21:00 bereikbaar op tel.06-53154478
Op zaterdag zijn wij meestal aanwezig va 10:00-15:00 van te voren bellen is zeker verstandig,
Tevens auto's te koop gevraagd, ook zonder apk + sloop auto's gevraagd.
Basisdekking voor uw auto
Kies voor WA+ of All Risk en verzeker ook schade aan uw eigen auto mee.
WA
Wettelijke Aansprakelijkheid
- Schade aan anderen
WA+
Beperkt Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
All Risk
Volledig Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
- Schade aan uw eigen auto
E-mail aanbieder
Autotest
Toyota Auris | Fleurig grijs
De Toyota Auris is een middelgrote auto met een middelgroot prijskaartje. Bijna ieder merk biedt wel zo'n model aan en dus is de concurrentie enorm. Wie zich wil onderscheiden van de rest moet iets opmerkelijks doen, maar daar is de gemiddelde klant met de gemiddelde smaak en het gemiddelde budget niet van gediend. Toyota zegt zich toch van de grijze massa te onderscheiden met de geheel nieuwe Auris.
Wat de Auris onderscheidt van de massa is de hybride-motor. Alhoewel deze in de praktijk niet zo zuinig is als Toyota belooft, is de Auris nog altijd zuiniger en comfortabeler dan iedere concurrent.
Plus
- de enige hybride in zijn soort
- smetteloze afwerkingskwaliteit
- uiterst comfortabel
Min
- onoverzichtelijk bij achteruit inparkeren
- weinig aandacht voor actieve veiligheid
- niet zo zuinig als beloofd
Conclusie
Wie zwart en wit mengt, loopt het risico met nietszeggend grijs te eindigen. Toyota stond voor een dergelijk probleem toen het van de brave, praktische en degelijke Auris een meer begeerlijke en opwindende auto wilde maken. Als het gaat om het uiterlijk heeft het model een enorme stap vooruit gemaakt.
Technisch gezien is de Auris slechts verfijnd en voor het altijd zo innovatieve Toyota is dat een tegenvaller. Wanneer wordt gekozen voor traditionele motoren, zijn de prestaties en het verbruik gemiddeld. Ook de ruimte en uitrusting zijn heel gewoontjes.
Wat de Auris nog altijd onderscheidt van de massa is de hybride-motor. Alhoewel deze in de praktijk niet zo zuinig is als Toyota belooft, is de Auris nog altijd veel zuiniger (en comfortabeler!) dan iedere andere vergelijkbare auto met een traditionele aandrijving.