![](/img/icon-zoom-nederlandmobiel.png)
Bouwjaar | 2021 |
Categorie | Terreinwagen/Pick Up |
BTW / Marge | BTW Financieren |
Kmstand | 45.504 km |
Deuren | 5 |
Kenteken | - Verzekeren |
Kleur | Wit Bod op je auto |
Brandstof | Benzine |
Transmissie | Handgeschakeld |
Motorinhoud | 1.373 cc |
Vermogen | 95 kW (129 pk) |
€ 19.890,- incl. BTW
Algemeen
Bouwjaar | 2021 |
Categorie | Terreinwagen/Pick Up |
BTW / Marge | BTW Financieren |
Kmstand | 45.504 km |
Deuren | 5 |
Kenteken | - Verzekeren |
Kleur | Wit Bod op je auto |
Brandstof | Benzine |
Transmissie | Handgeschakeld |
Motorinhoud | 1.373 cc |
Vermogen | 95 kW (129 pk) |
Aanbieder
Bedrijfsnaam | Knoop Autogroep |
Contactpersoon | Afdeling verkoop |
Adres | Parkerbaan 3 |
Postcode | 3439 MC |
Plaats | Nieuwegein |
Provincie | Utrecht |
Land | Nederland |
Telefoon | +31 (0)30 - 3073538 bel telefoonnummer toon telefoonnummer |
Website | www.knoopautogroep.nl |
e-mail sturen |
Bijzonderheden
meld een fout
Algemene informatie
Carrosserievorm: SUV
Modeljaar: 2018
Technische informatie
Koppel: 235 Nm
Aantal cilinders: 4
Transmissie: 6 versnellingen, Handgeschakeld
Tankinhoud: 47 liter
Aandrijving: Voorwielaandrijving
Acceleratie (0-100): 9,5 s
Topsnelheid: 190 km/u
Ledig gewicht: 1.140 kg
Wielbasis: 250 cm
Interieur
Bekleding: Stof
Aantal zitplaatsen: 5
Milieu
CO2-uitstoot: 120 g/km
Energielabel: B
Emissieklasse: Euro 6d-TEMP
Verbruik
Gemiddeld brandstofverbruik: 5,3 l/100km (1 op 18,9)
Historie
Aantal eigenaren: 1
Financiële informatie
Motorrijtuigenbelasting: € 139 - € 151 per kwartaal
Beschikbare afleverpakketten:
- Basis (inbegrepen): Inclusief; tenaamstellingskosten, voldoende brandstof, een geldige APK keuring, schoon van binnen & buiten en een RDW-vrijwaring.
- Pakket B (€ 695 meerprijs): 6 maanden huisgarantie en afleverbeurt volgens fabrieksschema en nieuwe APK keuring indien minder dan 6 maanden geldig en poetsbeurt.
Dit afleverpakket bevat (in plaats van afleverpakket "Basis"): Nieuwe APK
Deze auto staat bij Autobedrijf Vrielo & van Rooijen in Nieuwegein - Tel verkoop: 030 - 63 40 540
Mailadres verkoop: verkoop@knoopautogroep.nl - Website: www.vrielo.nl
Al onze kwaliteits-occasions zijn met de wettelijk juiste prijzen getoond inclusief alle onvermijdelijke kosten.
Bij ons bedrijf is dit inclusief; tenaamstellingskosten, voldoende brandstof, een geldige APK keuring, schoon van binnen & buiten en een RDW-vrijwaring. Daarnaast kunt u nog kiezen voor extra zekerheid.
Om onze occasions naar uw wens af te leveren, bieden wij afleverpakketten vanaf €295,- tot €995,-.
Uiteraard kunt u bij ons ook terecht voor een passende financiering van uw auto. Wij adviseren u graag over de mogelijkheden.
VESTIGINGEN VAN DE KNOOP AUTOGROEP ZIJN: Autobedrijf Hofplein - Vianen // Vrielo & Van Rooijen - Nieuwegein // Autobedrijf Remco Linnebank - Houten // B.C.S Den Dolder // Van der Sluijs Auto's - Zeist // Van der Sluijs Auto's - Driebergen
Basisdekking voor uw auto
Kies voor WA+ of All Risk en verzeker ook schade aan uw eigen auto mee.
WA
Wettelijke Aansprakelijkheid
- Schade aan anderen
WA+
Beperkt Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
All Risk
Volledig Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
- Schade aan uw eigen auto
E-mail aanbieder
Autotest
Suzuki Vitara | Hybride volgens Suzuki
Suzuki is goed in het bouwen van kleine auto's. Daarom kan het voor een kleine auto ook een kleine prijs rekenen. Maar nu alle auto's elektrisch of deels elektrisch worden, staat Suzuki voor een uitdaging. Als stap in de goede richting is de Vitara voortaan leverbaar als hybride. Maar dan wel in Suzuki-stijl natuurlijk!
![Autotest | Suzuki Vitara Hybride volgens Suzuki](https://images.nederlandmobiel.nl/auto/review/10042/suzuki-vitara-15-hybrid-style-automaat.jpg)
De Suzuki Vitara beperkt het verbruik met hybride-techniek. Deze techniek is eenvoudiger en daarom voordeliger dan gebruikelijk. De Vitara Hybrid is alleen zuinig bij kalm rijden.
Plus
- veelzijdig karakter
- prima weggedrag
Min
- houterig schakelen bij sportief rijden
- verbruik loopt sterk op bij harder rijden
- merkbaar van een vorige generatie
Conclusie
De Suzuki Vitara heeft zeven jaar na de introductie van het model hybrideaandrijving gekregen. Suzuki kiest daarbij voor een eigen techniek die eenvoudiger en dus voordeliger is in aanschaf. Tegenover dit ontegenzeglijke voordeel staat een uitgesproken karakter. De Vitara Hybrid is niet gediend van sportief rijden en protesteert daar tegen met een hoog verbruik en onregelmatige gangwisselingen. Wie kalm rijdt en de auto het tempo laat bepalen, heeft aan de Vitara Hybrid een comfortabele en relatief zuinige SUV.
De hernieuwde kennismaking leert dat de Vitara qua uitrusting en bouwkwaliteit achterblijft bij de nieuwe S-Cross. De ruimte en het weggedrag zijn nog altijd prima.