Bouwjaar | 11-06-1993 |
Categorie | Oldtimer |
BTW / Marge | Marge Financieren |
Kmstand | 90.664 km |
Deuren | 2 |
Kenteken | GP-VZ-26 Verzekeren |
Kleur | Rood Bod op je auto |
Brandstof | Benzine |
Transmissie | Handgeschakeld |
Motorinhoud | 1.298 cc |
Vermogen | 50 kW (68 pk) |
Algemeen
Bouwjaar | 11-06-1993 |
Categorie | Oldtimer |
BTW / Marge | Marge Financieren |
Kmstand | 90.664 km |
Deuren | 2 |
Kenteken | GP-VZ-26 Verzekeren |
Kleur | Rood Bod op je auto |
Brandstof | Benzine |
Transmissie | Handgeschakeld |
Motorinhoud | 1.298 cc |
Vermogen | 50 kW (68 pk) |
Aanbieder
Bedrijfsnaam | Rocky's Auto's |
Contactpersoon | Afdeling verkoop |
Adres | Nieuwloosdrechtsedijk 178B |
Postcode | 1231 LD |
Plaats | Loosdrecht |
Provincie | Utrecht |
Land | Nederland |
GSM | +31 (0)6 - 57437024 bel telefoonnummer toon telefoonnummer |
Website | www.rockysautos.nl |
e-mail sturen |
Bijzonderheden meld een fout
Algemene informatie
Carrosserievorm: Cabriolet
Technische informatie
Aantal cilinders: 4
Transmissie: 5 versnellingen, Handgeschakeld
Aandrijving: Voorwielaandrijving
Acceleratie (0-100): 13,0 s
Topsnelheid: 165 km/u
Maten
Afmetingen (LxBxH): 375 x 159 x 135 cm
Wielbasis: 227 cm
Gewichten
Ledig gewicht: 800 kg
Laadvermogen: 280 kg
GVW: 1.080 kg
Max. trekgewicht: 800 kg (ongeremd 400 kg)
Interieur
Interieur: Lichtgrijs, Stof
Milieu
Emissieklasse: Euro 1
Onderhoud, historie en staat
Onderhoudsboekjes: Aanwezig
APK: Nieuwe APK bij aflevering
Aantal sleutels: 3
Financiële informatie
Motorrijtuigenbelasting: € 60 - € 68 per kwartaal
Afleverpakketten
Optioneel afleverpakket (€ 250): Afleverpakket: Dit pakket is te verkrijgen bij aanschaf van een occasion. hierdoor word de auto afgeleverd met een nieuwe APK worden de vloeistoffen gecontroleerd en word de auto nog even aflevering-klaar gepoetst!
Dit afleverpakket bevat: APK, Gepoetst, Vloeistoffen Check
De zomer komt er weer aan en wat is er dan leuker dan een cabrio? Omdat dit een echte lichtgewicht is van 800kg en super zuinig door de 1.3l 4 cilinder motor merk je het bijna niet in je portemonnee maar kan je wel lekker flaneren met het dakje open! deze auto beschikt over een teller met 5 cijfers hij is nu 1x rond gegaan en staat dus op 190dkm.
= Bedrijfsinformatie =
Deze auto kan geleverd worden met:
- Nieuwe APK
- Poetsbeurt
- Vloeistof check
Dat allemaal voor slechts €250,- extra
Inruil is mogelijk, interesse? neem contact op via de mail of 06
Basisdekking voor uw auto
Kies voor WA+ of All Risk en verzeker ook schade aan uw eigen auto mee.
WA
Wettelijke Aansprakelijkheid
- Schade aan anderen
WA+
Beperkt Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
All Risk
Volledig Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
- Schade aan uw eigen auto
E-mail aanbieder
Autotest
Suzuki Swift | Rijk in eenvoud
Suzuki stond voor een uitdaging. Het merk heeft zich in zijn lange bestaan gespecialiseerd in het maken van compacte, zuinige en vooral betaalbare autootjes. Het heeft daarom weinig geïnvesteerd in geavanceerde techniek zoals elektrische aandrijving. Daarom is ook de geheel nieuwe Swift geen elektrische auto en daarmee volgt Suzuki een heel andere richting dan de concurrentie. Hoe kansrijk is de nieuwe Swift?
De Suzuki Swift haalt zijn kracht uit de eenvoudige opzet. Dankzij lichtgewicht bouw is simpele techniek goed voor nette prestaties en een laag verbruik. Het lichte gewicht zorgt voor goede wegligging
Plus
- eenvoudige, doeltreffende techniek
- prima wegligging
- bovengemiddelde ruimte achterin
Min
- geen bergvakken aan achterzijde voorstoelen
- soms matige afwerking en goedkope materialen in interieur
- veel en betuttelende veiligheidssystemen die lastig zijn uit te schakelen
Conclusie
Hoe kansrijk is de zevende generatie van de Suzuki Swift? Ondanks het uitblijven van elektrische aandrijving, verrassend kansrijk! Suzuki heeft namelijk van dit nadeel een voordeel gemaakt!
Door consequent te kiezen voor eenvoud is de Swift alles wat een elektrische auto niet is. De Swift is niet geavanceerd, zwaar of kostbaar. Dankzij lichtgewicht bouw is het verbruik even laag als dat van een volwaardige hybride, terwijl de Swift een veel voordeligere mild hybrid is. De prestaties zijn weliswaar bescheiden, maar dankzij de elektrische assistentie is de Swift wel altijd krachtig, en daarom voelt de auto niet traag.
Tegenover het ingetogen karakter van de motor staat een prima onderstel dat samen met de eerder genoemde lichtgewicht bouw zorgt voor een levendig weggedrag. Op papier is de Swift eenvoudig en goedkoop. Het slimme concept, de goede geluidsisolatie en het prettige onderstel zorgen er echter voor, dat dat heel anders wordt ervaren: de nieuwe Suzuki Swift is het beste te omschrijven als rijk in eenvoud.