Bouwjaar | 30-09-2022 |
Categorie | Terreinwagen/Pick Up |
BTW / Marge | BTW Financieren |
Kmstand | 28.881 km |
Deuren | 5 |
Kenteken | R-273-KS Verzekeren |
Kleur | Grijs Bod op je auto |
Brandstof | Hybride |
Transmissie | Handgeschakeld |
Motorinhoud | 1.400 cc |
Vermogen | 95 kW (129 pk) |
Algemeen
Bouwjaar | 30-09-2022 |
Categorie | Terreinwagen/Pick Up |
BTW / Marge | BTW Financieren |
Kmstand | 28.881 km |
Deuren | 5 |
Kenteken | R-273-KS Verzekeren |
Kleur | Grijs Bod op je auto |
Brandstof | Hybride |
Transmissie | Handgeschakeld |
Motorinhoud | 1.400 cc |
Vermogen | 95 kW (129 pk) |
Aanbieder
Bedrijfsnaam | Henri & Herman De Meern |
Contactpersoon | Afdeling verkoop |
Adres | Landzigt 28 |
Postcode | 3454 PE |
Plaats | De Meern |
Provincie | Utrecht |
Land | Nederland |
Telefoon | +31 (0)30 - 6582727 bel telefoonnummer toon telefoonnummer |
Website | www.henriherman.nl |
e-mail sturen |
Bijzonderheden meld een fout
Algemene informatie
Carrosserievorm: SUV
Modeljaar: 2022
Technische informatie
Koppel: 235 Nm
Aantal cilinders: 4
Transmissie: 6 versnellingen, Handgeschakeld
Tankinhoud: 47 liter
Aandrijving: Voorwielaandrijving
Acceleratie (0-100): 9,5 s
Topsnelheid: 195 km/u
Maten
Afmetingen (LxB): 430 x 179 cm
Wielbasis: 260 cm
Gewichten
Ledig gewicht: 1.180 kg
Laadvermogen: 505 kg
GVW: 1.685 kg
Max. trekgewicht: 1.500 kg (ongeremd 600 kg)
Interieur
Interieur: Grijs stof, Stof
Aantal zitplaatsen: 5
Milieu
CO2-uitstoot: 120 g/km
Energielabel: B
Emissieklasse: Euro 6d-TEMP
Verbruik
Gemiddeld brandstofverbruik: 5,3 l/100km (1 op 18,9)
Historie
Aantal eigenaren: 1
Staat
Technische staat: goed
Optische staat: goed
Staat interieur: goed
Aantal sleutels: 2 (2 handzenders)
Financiële informatie
Motorrijtuigenbelasting: € 164 - € 179 per kwartaal
Garantie
Garantielabel: BOVAG Garantie (12 maanden)
Beschikbare afleverpakketten:
- Henri & Herman Basis (inbegrepen):
Iedere occasion van Henri & Herman wordt standaard geleverd met 12 maanden BOVAG-garantie (op personenauto's) of 6 maanden BOVAG-garantie (op bedrijfswagens).
Standaard inbegrepen bij de BOVAG garantie onder anderen de BOVAG 40-Puntencheck en BOVAG omruilgarantie. Vraag naar de voorwaarden.
Dit afleverpakket bevat: BOVAG garantie (12 maanden)
- Henri & Herman Premium ICE Personenauto's (€ 895 meerprijs):
Iedere occasion van Henri & Herman is gecontroleerd op minimaal 100 kwaliteitspunten, historie, kilometerstand en schade. U bent altijd verzekerd van minimaal 12 maanden BOVAG-garantie, scherpe financieringsvoorwaarden en goed advies. Voor extra zekerheid kunt u kiezen voor ons Premium afleverpakket van € 895,- inclusief:
- 12 maanden aanvullende garantie (Totaal 24 maanden garantie)
- Onderhoudsbeurt volgens schema
- Distributieriem (indien aanwezig) minimaal 12 maanden of 20.000 km onderhoudsvrij
- Remmen en banden minimaal 12 maanden of 10.000 km onderhoudsvrij
- APK minimaal 12 maanden geldig
- Gratis 12 maanden pechhulp in Europa
- 14 dagen of 1000 kilometer omruilgarantie
- Waxoyl pantser lakbehandeling
- Minimaal een halfvolle tank brandstof
- Safetypakket met hesjes, gevarendriehoek en verbanddoos
- Gratis vervangend vervoer bij garantiereparaties van meer dan 24 uur
Dit afleverpakket bevat (in plaats van afleverpakket "Henri & Herman Basis"): SPOTiCAR Premium (24 maanden); BOVAG garantie (12 maanden); BOVAG 40-Puntencheck; BOVAG Afleverbeurt
- Henri & Herman Justlease Garantie (€ 895 meerprijs):
Iedere occasion van Henri & Herman is gecontroleerd op minimaal 100 kwaliteitspunten, historie, kilometerstand en schade. U bent altijd verzekerd van minimaal 12 maanden BOVAG-garantie, scherpe financieringsvoorwaarden en goed advies. Voor extra zekerheid kunt u kiezen voor ons Advanced afleverpakket van € 895,- inclusief:
- Onderhoudsbeurt
Basisdekking voor uw auto
Kies voor WA+ of All Risk en verzeker ook schade aan uw eigen auto mee.
WA
Wettelijke Aansprakelijkheid
- Schade aan anderen
WA+
Beperkt Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
All Risk
Volledig Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
- Schade aan uw eigen auto
E-mail aanbieder
Autotest
Suzuki S-Cross | (N)iets nieuws onder de zon
Suzuki introduceert de tweede generatie van de S-Cross. Alhoewel? Afgaande op de cijfers is er niet zoveel nieuw. De nieuwe S-Cross is namelijk even groot als de vorige. De motoren hebben exact dezelfde specificaties en ook het onderstel is hetzelfde. Wat is er precies nieuw aan de S-Cross?
De Suzuki S-Cross is een compacte SUV met een behouden karakter. De S-Cross steekt op geen enkele manier boven het gemiddelde uit en richt zich daarom vooral op vertrouwen en gemak.
Plus
- conventioneel en vertrouwd
- ruim en functioneel
- prima rijeigenschappen
Min
- hoofdsteunen onvoldoende verstelbaar
- matige hoofdruimte achterin
- onhandige bediening boordcomputer
Conclusie
Wat is er nieuw aan de nieuwe Suzuki S-Cross? Het uiterlijk en de uitrusting. De ruimte, de motoren en het weggedrag zijn gelijk gebleven. Daarmee is de S-Cross weer bij de tijd, maar niets meer dan dat. De S-Cross is niet innovatief en steekt op geen enkele manier boven het gemiddelde uit.
En dat is tegelijkertijd het sterkste en het zwakste punt van deze auto. Wie geen behoefte heeft aan technische hoogstandjes vindt in de S-Cross vertrouwde aandrijving (hybride-techniek is al 20 jaar in omloop) en voelt zich meteen thuis. Daar staat tegenover dat prijzen van elektrische auto's sterk dalen, terwijl de gebruikskosten (brandstof, onderhoud, afschrijving) van auto's met benzinemotor stijgen. Er hangt dus wel een prijskaartje aan dat vertrouwde gevoel.
Omdat Suzuki steevast kiest voor vertrouwde en bewezen techniek, is er ook niets mis met de S-Cross. De enige minpunten die na een week rijden gevonden werden, betreffen details. En dan is de conclusie eenvoudig: niets nieuws onder de zon is soms precies wat de klant wil. En Suzuki geeft daar graag gehoor aan!