Suzuki S-Cross 1.0 Boosterjet Exclusive, Navigatie,L.M.Velgen,Achteruirij camera.Airco

€ 13.850,- incl. BTW

Bouwjaar 05-10-2018
Categorie Terreinwagen/Pick Up
BTW / Marge BTW Financieren
Kmstand 165.564 km
Deuren 5
Kenteken TR-124-X Verzekeren
Kleur Zwart Bod op je auto
Brandstof Benzine
Transmissie Handgeschakeld
Motorinhoud 998 cc
Vermogen 82 kW (112 pk)

Suzuki S-Cross 1.0 Boosterjet Exclusive, Navigatie,L.M.Velgen,Achteruirij camera.Airco


€ 13.850,- incl. BTW

Algemeen

Bouwjaar 05-10-2018
Categorie Terreinwagen/Pick Up
BTW / Marge BTW Financieren
Kmstand 165.564 km
Deuren 5
Kenteken TR-124-X Verzekeren
Kleur Zwart Bod op je auto
Brandstof Benzine
Transmissie Handgeschakeld
Motorinhoud 998 cc
Vermogen 82 kW (112 pk)

Aanbieder

Bedrijfsnaam Autobedrijf van Burken
Contactpersoon Bertus van Burken
Adres Dorpsstraat 114
Postcode 3927 BG
Plaats Renswoude
Provincie Utrecht
Land Nederland
Telefoon +31 (0)318 - 571719 bel telefoonnummer toon telefoonnummer
Website www.vanburken.nl
E-mail e-mail sturen

Auto online verzekeren?

Bereken uw premie direct online!

Opties

  • abs
  • airbag bestuurder
  • airbags (achter)
  • airbags (voor)
  • airconditioning
  • automatic climate control
  • boordcomputer
  • centr. deurvergr. (afstandbediening)
  • cruise control
  • dakrail
  • electr. bedienbare buitenspiegels
  • electr. bedienbare ramen (voor)
  • getint glas
  • lichtmetalen velgen
  • navigatiesysteem
  • regensensor
  • startonderbreker
  • stoelverwarming
  • stuurbekrachtiging
  • xenon verlichting

Auto direct verkopen?

Laat je auto vandaag nog gratis taxeren en
ontvang direct een bod per e-mail.

Bijzonderheden meld een fout

Algemene informatie
Carrosserievorm: SUV

Technische informatie
Aantal cilinders: 3
Transmissie: 5 versnellingen, Handgeschakeld
Aandrijving: Voorwielaandrijving
Bandenmaat: 215/60 R16
Acceleratie (0-100): 11,0 s
Topsnelheid: 180 km/u

Maten
Afmetingen (LxBxH): 430 x 179 x 158 cm
Wielbasis: 260 cm

Gewichten
Ledig gewicht: 1.065 kg
Laadvermogen: 665 kg
GVW: 1.730 kg
Max. trekgewicht: 1.200 kg (ongeremd 400 kg)

Interieur
Aantal zitplaatsen: 5

Milieu
CO2-uitstoot: 113 g/km
Energielabel: C
Emissieklasse: Euro 6

Verbruik
Gemiddeld brandstofverbruik: 5 l/100km (1 op 20,0)
Brandstofverbruik in de stad: 5,7 l/100km (1 op 17,5)
Brandstofverbruik op de snelweg: 4,6 l/100km (1 op 21,7)

Onderhoud, historie en staat
Onderhoudsboekjes: Aanwezig (dealer onderhouden)
Aantal sleutels: 2 (2 handzenders)

Financiële informatie
Motorrijtuigenbelasting: € 125 - € 141 per kwartaal

Zeer nette dealer onderhouden Suzuki S-Cross Boosterjet Exclusive.
Dit is een originele Nederlandse auto van 1ste eigenaar.
Deze auto heeft o.a. Navigatie, Climate control, Cruise control, L.M.Velgen,
Led verlichting, Dimlichten automatisch, Regensensor, Electr.ramen en spiegels,
Start/stop systeem, Bumpers en spiegels in carrosseriekleur, Electr.inklapbare-
buitenspiegels, ABS, ESP, Bandenspanningscontrole systeem, In hoogte verstel-
bare voorstoelen en stuur, Bluetooth telefoonvoorbereiding, Radio met USB en AUX-
aansluiting, Private glass, Binnenspiegel automatisch dimmend, Keyless entry en start,
Isofix, Achterbank neerklapbaar en Bagage afdekscherm.

De Japanse automerken hebben in de loop van de jaren verschillende keren nieuwe maatstaven gezet als het gaat om kwaliteit en functionaliteit. Dat merkt u ook aan deze Suzuki S-Cross. De aandrijving van deze Suzuki wordt verzorgd door een driecilinder motor en een handgeschakelde vijfversnellingsbak. Kijk, en die stoelverwarming, dat is nou echt comfort. Helemaal als het buiten winters aanvoelt. Ook is de auto voorzien van: 17 inch lichtmetalen velgen, aluminium dakrailing, extra getint glas, LED-achterlichten, elektrisch bedienbare ramen voor, elektrisch inklapbare buitenspiegels, LED-dagrijverlichting en in delen neerklapbare achterbank.

Het hoogwaardige audio-installatiesysteem is geïntegreerd met het navigatiesysteem. Via bluetooth beluister je podcasts en je persoonlijke playlists. Het spreekt voor zich dat een auto als deze ook van electronic climate control is voorzien. Het drukke verkeer eist onderweg al uw aandacht op. Daarom is het goed dat deze Suzuki is voorzien van diverse systemen die u assisteren tijdens de rit. Een automatisch inschakelbare verlichting neemt het waar als het donker wordt of gaat schemeren, en schakelt dan automatisch de verlichting in. Op dezelfde manier "ziet" de regensensor de eerste spatjes regen en schakelt dan de ruitenwissers in, en als het harder gaat regenen zet hij de ruitenwissers ook in een snellere stand. De cruise control zorgt voor een prettige, g

Basisdekking voor uw auto

Kies voor WA+ of All Risk en verzeker ook schade aan uw eigen auto mee.

WA

Wettelijke Aansprakelijkheid

  • Schade aan anderen

WA+

Beperkt Casco

  • Schade aan anderen
  • Diefstal, brand en ruitschade
  • Aanrijding met loslopende dieren
  • Nieuwwaarderegeling

All Risk

Volledig Casco

  • Schade aan anderen
  • Diefstal, brand en ruitschade
  • Aanrijding met loslopende dieren
  • Nieuwwaarderegeling
  • Schade aan uw eigen auto

E-mail aanbieder

 

Autotest

Suzuki S-Cross | (N)iets nieuws onder de zon

Suzuki introduceert de tweede generatie van de S-Cross. Alhoewel? Afgaande op de cijfers is er niet zoveel nieuw. De nieuwe S-Cross is namelijk even groot als de vorige. De motoren hebben exact dezelfde specificaties en ook het onderstel is hetzelfde. Wat is er precies nieuw aan de S-Cross?

Autotest | Suzuki S-Cross (N)iets nieuws onder de zon

De Suzuki S-Cross is een compacte SUV met een behouden karakter. De S-Cross steekt op geen enkele manier boven het gemiddelde uit en richt zich daarom vooral op vertrouwen en gemak.

Plus

  • conventioneel en vertrouwd
  • ruim en functioneel
  • prima rijeigenschappen

Min

  • hoofdsteunen onvoldoende verstelbaar
  • matige hoofdruimte achterin
  • onhandige bediening boordcomputer

Conclusie

Wat is er nieuw aan de nieuwe Suzuki S-Cross? Het uiterlijk en de uitrusting. De ruimte, de motoren en het weggedrag zijn gelijk gebleven. Daarmee is de S-Cross weer bij de tijd, maar niets meer dan dat. De S-Cross is niet innovatief en steekt op geen enkele manier boven het gemiddelde uit.

En dat is tegelijkertijd het sterkste en het zwakste punt van deze auto. Wie geen behoefte heeft aan technische hoogstandjes vindt in de S-Cross vertrouwde aandrijving (hybride-techniek is al 20 jaar in omloop) en voelt zich meteen thuis. Daar staat tegenover dat prijzen van elektrische auto's sterk dalen, terwijl de gebruikskosten (brandstof, onderhoud, afschrijving) van auto's met benzinemotor stijgen. Er hangt dus wel een prijskaartje aan dat vertrouwde gevoel.

Omdat Suzuki steevast kiest voor vertrouwde en bewezen techniek, is er ook niets mis met de S-Cross. De enige minpunten die na een week rijden gevonden werden, betreffen details. En dan is de conclusie eenvoudig: niets nieuws onder de zon is soms precies wat de klant wil. En Suzuki geeft daar graag gehoor aan!

Deel deze advertentie