Bouwjaar | 20-01-2006 |
Categorie | Hatchback |
BTW / Marge | Marge Financieren |
Kmstand | 196.599 km |
Deuren | 5 |
Kenteken | 11-SJ-FL Verzekeren |
Kleur | Grijs Bod op je auto |
Brandstof | Benzine |
Transmissie | Handgeschakeld |
Motorinhoud | 1.328 cc |
Vermogen | 69 kW (94 pk) |
Algemeen
Bouwjaar | 20-01-2006 |
Categorie | Hatchback |
BTW / Marge | Marge Financieren |
Kmstand | 196.599 km |
Deuren | 5 |
Kenteken | 11-SJ-FL Verzekeren |
Kleur | Grijs Bod op je auto |
Brandstof | Benzine |
Transmissie | Handgeschakeld |
Motorinhoud | 1.328 cc |
Vermogen | 69 kW (94 pk) |
Aanbieder
Bedrijfsnaam | Autobedrijf Simon Flens |
Contactpersoon | Afdeling verkoop |
Adres | De Kleine Pol 28 |
Postcode | 3751 VV |
Plaats | Bunschoten-Spakenburg |
Provincie | Utrecht |
Land | Nederland |
Telefoon | +31 (0)33 - 2986600 bel telefoonnummer toon telefoonnummer |
Website | www.simonflens.nl |
e-mail sturen |
Bijzonderheden meld een fout
Technische informatie
Aantal cilinders: 4
Transmissie: 5 versnellingen, Handgeschakeld
Aandrijving: Voorwielaandrijving
Bandenmaat: 185/60 R15
Acceleratie (0-100): 13,2 s
Topsnelheid: 160 km/u
Maten
Afmetingen (LxBxH): 377 x 160 x 159 cm
Wielbasis: 236 cm
Gewichten
Ledig gewicht: 930 kg
Laadvermogen: 540 kg
GVW: 1.470 kg
Max. trekgewicht: 800 kg (ongeremd 350 kg)
Interieur
Interieur: Antraciet, Stof
Aantal zitplaatsen: 5
Milieu
CO2-uitstoot: 154 g/km
Energielabel: D
Emissieklasse: Euro 4
Verbruik
Gemiddeld brandstofverbruik: 6,5 l/100km (1 op 15,4)
Brandstofverbruik in de stad: 8,3 l/100km (1 op 12,0)
Brandstofverbruik op de snelweg: 5,5 l/100km (1 op 18,2)
Staat
Schade: schadevrij
Aantal sleutels: 2 (1 handzender)
Financiële informatie
Motorrijtuigenbelasting: € 79 - € 88 per kwartaal
Deze Suzuki Ignis komt uit 2006, werd geleverd van 01-06-2005 tot 31-01-2007 en kostte toen € 14.494,-. Deze originele Nederlandse personenauto staat sinds 2006 op kenteken, is voorzien van een benzine-motor, heeft een maximum vermogen van 69 kW (94 PK) en een cilinderinhoud van 1328 cc.
De personenauto heeft een topsnelheid van 160 km per uur en bereikt vanuit stilstand de 100 km/u in 13,2 seconden. Het verbruik van deze personenauto is gemiddeld 6,5 liter per 100 km en hij weegt 930 kg. De APK is geldig tot 06-05-2025 en de wegenbelasting bedraagt gemiddeld € 91,17 per kwartaal.
= Bedrijfsinformatie =
Autobedrijf Simon Flens is al ruim 35 jaar het adres voor uw nieuwe auto!! Wij zijn een echte dorpsgarage waar persoonlijk contact met de klant hoog in het vaandel staat. Ook kunt u bij ons terecht voor al uw reparatie's, onderhoud en apk. Autobedrijf Simon Flens uit Bunschoten het adres voor jaren lang rijplezier!
Basisdekking voor uw auto
Kies voor WA+ of All Risk en verzeker ook schade aan uw eigen auto mee.
WA
Wettelijke Aansprakelijkheid
- Schade aan anderen
WA+
Beperkt Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
All Risk
Volledig Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
- Schade aan uw eigen auto
E-mail aanbieder
Autotest
Suzuki Ignis | Hij is braaf!
SUV's zijn razend populair. Dat is te danken aan het stoere uiterlijk en de veelzijdigheid. Bijkomende voordelen van de hoge bouw zijn de eenvoudige instap, hoge zit en royale binnenruimte. Het vereist echter kostbare techniek om dat allemaal mogelijk te maken en daarom is een Sports Utility Vehicle duurder dan een traditionele auto. Of toch niet? Maak kennis met de (vernieuwde) Suzuki Ignis: de stoerste auto in zijn klasse.
De Suzuki Ignis oogt stoer, maar is in feite een functionele en wendbare stadsauto. De nieuwe motor voor modeljaar 2020 zorgt voor een lager verbruik, zeker in combinatie met CVT.
Plus
- zuinig en comfortabel
- originele, onderscheidende vormgeving
- hoge zit, eenvoudige instap
Min
- korte zittingen voorstoelen
- spraakherkenning werkt nauwelijks
Conclusie
De Suzuki Ignis is dankzij de vormgeving de stoerste auto in zijn klasse. De Ignis ziet er niet alleen uit als een kleine SUV, maar heeft ook de eenvoudige instap, hoge zit en royale binnenruimte ervan. Het korte, smalle en hoge koetswerk zorgt voor beperkingen in het weggedrag, maar wie kalm rijdt loopt daar in de praktijk zelden tot nooit tegenaan.
Voor modeljaar 2020 is de uitrusting rijker geworden en zijn kleine ongemakken uit het verleden opgelost. De grootste vooruitgang zit in de nieuwe motor, die dankzij een grotere inbreng van de (mild)hybrid techniek voor een lager verbruik zorgt. In theorie is de CVT automaat minder zuinig, maar in de praktijk zorgt de automaat juist voor meer comfort en een lager verbruik. Zo is de Ignis, ondanks het stoere uiterlijk, tegelijkertijd ook heel braaf.