Bouwjaar | 12-08-2010 |
Categorie | Hatchback |
BTW / Marge | Marge Financieren |
Kmstand | 175.500 km |
Deuren | 5 |
Kenteken | 39-NDL-5 Verzekeren |
Kleur | Rood Bod op je auto |
Brandstof | Benzine |
Transmissie | Handgeschakeld |
Motorinhoud | 1.198 cc |
Vermogen | 44 kW (60 pk) |
€ 3.850,-
Algemeen
Bouwjaar | 12-08-2010 |
Categorie | Hatchback |
BTW / Marge | Marge Financieren |
Kmstand | 175.500 km |
Deuren | 5 |
Kenteken | 39-NDL-5 Verzekeren |
Kleur | Rood Bod op je auto |
Brandstof | Benzine |
Transmissie | Handgeschakeld |
Motorinhoud | 1.198 cc |
Vermogen | 44 kW (60 pk) |
Aanbieder
Bedrijfsnaam | Fiesta Soest |
Contactpersoon | Afdeling verkoop |
Adres | Korte Brinkweg 36 |
Postcode | 3761 EE |
Plaats | Soest |
Provincie | Utrecht |
Land | Nederland |
Telefoon | +31 (0)35 - 6016215 bel telefoonnummer toon telefoonnummer |
Website | www.fiesta-soest.nl |
e-mail sturen |
Bijzonderheden meld een fout
Algemene informatie
Modelreeks: jan 2009 - sep 2012
Modelcode: 5J
Technische informatie
Koppel: 108 Nm
Aantal cilinders: 3
Transmissie: 5 versnellingen, Handgeschakeld
Tankinhoud: 45 liter
Aandrijving: Voorwielaandrijving
Acceleratie (0-100): 16,5 s
Topsnelheid: 155 km/u
Maten
Afmetingen (LxBxH): 411 x 164 x 155 cm
Wielbasis: 246 cm
Gewichten
Ledig gewicht: 990 kg
Laadvermogen: 555 kg
GVW: 1.545 kg
Max. trekgewicht: 800 kg (ongeremd 500 kg)
Interieur
Interieur: Antraciet, Stof
Aantal zitplaatsen: 5
Milieu
CO2-uitstoot: 132 g/km
Energielabel: B
Emissieklasse: Euro 5
Verbruik
Gemiddeld brandstofverbruik: 5,7 l/100km (1 op 17,5)
Brandstofverbruik in de stad: 7,5 l/100km (1 op 13,3)
Brandstofverbruik op de snelweg: 4,7 l/100km (1 op 21,3)
Onderhoud, historie en staat
Onderhoudsboekjes: Aanwezig
Aantal eigenaren: 3
Aantal sleutels: 2 (1 handzender)
Financiële informatie
Motorrijtuigenbelasting: € 102 - € 115 per kwartaal
Zegt u nou zelf: zo?n overdreven grote auto heeft u toch niet nodig? Deze auto is weliswaar wat kleiner, maar biedt daardoor een overdaad aan voordelen qua geld en gemak. In deze auto vindt u een benzinemotor en een handgeschakelde vijfversnellingsbak. Ook is de auto voorzien van: 14 inch lichtmetalen velgen, metallic lak en elektrisch bedienbare ramen voor.
Nooit meer te warm of te koud. De automatische airconditioning zorgt altijd voor de temperatuur die u kiest. En deze auto heeft ook verstelbaar stuur en centrale deurvergrendeling met afstandsbediening als standaard uitrusting.
Dat de kilometerstand in orde is, blijkt uit het meegeleverde tellerrapport van Nationale Autopas. Belangstelling? Bel ons en we leggen de sleutels klaar voor een proefrondje.
= Bedrijfsinformatie =
Als universeel autobedrijf zijn wij aangesloten bij Bosch Car Service en Bovag. U kunt bij ons terecht voor o.a. Apk-keuringen en onderhouds- en reparatiewerkzaamheden. Wij zijn een autobedrijf dat zich specialiseert in auto's van alle merken!. De getoonde prijs is rijklaar prijs incl. 3 maanden wettelijke garantie en als er aangegeven is dat er Bovag garantie van toepassing is, dan is de getoonde prijs een rijklaarprijs incl. 12 maanden Bovag garantie. Daarnaast wordt de auto schoongemaakt. Inruil behoort tot een mogelijkheid.
Prijswijzigingen, advertentie- en typefouten voorbehouden. Alle moeite is genomen om de informatie op deze internetsite zo accuraat en actueel mogelijk weer te geven. Fouten zijn echter nooit uit te sluiten. Vertrouw daarom niet alleen op deze informatie, maar controleer bij aankoop de zaken die uw beslissing zouden kunnen beïnvloeden.
Basisdekking voor uw auto
Kies voor WA+ of All Risk en verzeker ook schade aan uw eigen auto mee.
WA
Wettelijke Aansprakelijkheid
- Schade aan anderen
WA+
Beperkt Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
All Risk
Volledig Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
- Schade aan uw eigen auto
E-mail aanbieder
Autotest
Skoda Fabia | Nuchter, maar niet saai
Een feestje is pas gezellig als er drank wordt geschonken? En een auto is pas aantrekkelijk met extravagante vormgeving en uitzonderlijke techniek? Als dat waar is dan moet de Skoda Fabia een ontzettend saaie auto zijn. Toch is juist de vierde generatie van de compacte Skoda interessanter dan ooit tevoren. Hoe dan wel?
De 4e generatie van de Skoda Fabia is niet alleen een verstandig alternatief. De slimme ergonomie, sterke uitstraling en prima rijeigenschappen maken het een karaktervolle en volwassen auto.
Plus
- functioneel en doordacht
- prima weggedrag
- moderne, bruikbare techniek
Min
- relatief hoog verbruik
- veel betuttelende piepjes en waarschuwingen
Conclusie
Net als alle voorgaande generaties is de nieuwe Skoda Fabia functioneel en doordacht. De binnenruimte is goed en dankzij de vele "Simply Clever"voorzieningen is de Fabia net even slimmer dan gemiddeld. De uitrusting omvat alles wat nodig is, maar geen overbodige zaken. De Fabia gaat echter met de tijd mee en dus zijn zaken die voorheen als overbodig werden gezien in een compacte auto nu juist standaardvoorzieningen.
Helaas is op het gebied van de motoren nauwelijks vooruitgang geboekt. De Fabia biedt geen enkele vorm van elektrische aandrijving of zelfs maar elektrische assistentie aan (hybride). Ook in het compacte segment doet de concurrentie dat inmiddels wel en daarom is het verbruik van de Fabia relatief hoog. Tegelijkertijd is duidelijk te merken dat de prestaties worden geknepen door brandstofbesparende technieken. De "1.0 TSI 70 kW" presteert matig en daarom is de "1.0 TSI 81 kW DSG" sterk aan te bevelen.
De belangrijkste winst zit in het nieuwe platform. Dat zorgt voor een rustig, stabiel weggedrag en beperkt de rijgeluiden. Bovendien gaf het de vormgevers meer vrijheid. De Fabia oogt daarom voornamer dan voorheen en biedt dankzij de toegenomen buitenmaten veel ruimte. De Fabia blijft dus broodnuchter, maar heeft desondanks sterk aan karakter gewonnen.