Bouwjaar | 23-11-2012 |
Categorie | Stationcar |
BTW / Marge | Marge Financieren |
Kmstand | 188.409 km |
Deuren | 5 |
Kenteken | 27-ZHZ-4 Verzekeren |
Kleur | Blauw Bod op je auto |
Brandstof | Benzine |
Transmissie | Handgeschakeld |
Motorinhoud | 1.197 cc |
Vermogen | 63 kW (86 pk) |
€ 4.994,-
Algemeen
Bouwjaar | 23-11-2012 |
Categorie | Stationcar |
BTW / Marge | Marge Financieren |
Kmstand | 188.409 km |
Deuren | 5 |
Kenteken | 27-ZHZ-4 Verzekeren |
Kleur | Blauw Bod op je auto |
Brandstof | Benzine |
Transmissie | Handgeschakeld |
Motorinhoud | 1.197 cc |
Vermogen | 63 kW (86 pk) |
Aanbieder
Bedrijfsnaam | Van Den Boog Automotive |
Contactpersoon | Afdeling verkoop |
Adres | Barwoutswaarder 11 |
Postcode | 3449 HE |
Plaats | Woerden |
Provincie | Utrecht |
Land | Nederland |
Telefoon | +31 (0)348 - 724347 bel telefoonnummer toon telefoonnummer |
Website | www.vandenboogautomotive.nl |
e-mail sturen |
Bijzonderheden meld een fout
Technische informatie
Aantal cilinders: 4
Transmissie: 5 versnellingen, Handgeschakeld
Aandrijving: Voorwielaandrijving
Bandenmaat: 185/60 R15
Acceleratie (0-100): 11,8 s
Topsnelheid: 178 km/u
Maten
Afmetingen (LxBxH): 425 x 164 x 150 cm
Wielbasis: 246 cm
Gewichten
Ledig gewicht: 1.036 kg
Laadvermogen: 555 kg
GVW: 1.591 kg
Max. trekgewicht: 1.100 kg (ongeremd 560 kg)
Interieur
Interieur: Donkergrijs, Stof
Aantal zitplaatsen: 5
Milieu
CO2-uitstoot: 119 g/km
Energielabel: B
Emissieklasse: Euro 5
Verbruik
Gemiddeld brandstofverbruik: 5,1 l/100km (1 op 19,6)
Brandstofverbruik in de stad: 6,6 l/100km (1 op 15,2)
Brandstofverbruik op de snelweg: 4,3 l/100km (1 op 23,3)
Staat
Aantal sleutels: 2 (1 handzender)
Financiële informatie
Motorrijtuigenbelasting: € 102 - € 115 per kwartaal
Deze Skoda Fabia Combi komt uit 2012, werd geleverd van 01-07-2012 tot 30-09-2012 en kostte toen € 17.295,-. Deze originele Nederlandse personenauto staat sinds 2012 op kenteken, is voorzien van een benzine-motor, heeft een maximum vermogen van 63 kW (86 PK) en een cilinderinhoud van 1197 cc. De personenauto heeft een topsnelheid van 178 km per uur en bereikt vanuit stilstand de 100 km/u in 11,8 seconden. Het verbruik van deze personenauto is gemiddeld 5,1 liter per 100 km en hij weegt 1036 kg. De APK is geldig tot 23-11-2024 en de wegenbelasting bedraagt gemiddeld € 117,83 per kwartaal.
-
-
Laat u niets wijsmaken, deze Skoda Fabia Combi biedt alles wat u van een auto verlangt. De aandrijving van deze Skoda wordt verzorgd door een viercilinder motor en een handgeschakelde vijfversnellingsbak. Bij de uitrusting van deze auto horen onder meer 15 inch lichtmetalen velgen, in hoogte verstelbare passagiersstoel, in delen neerklapbare achterbank, elektrisch bedienbare en verwarmde buitenspiegels en elektrisch bedienbare ramen voor.
De parkeersensoren registreren alles. Ook dat ene paaltje dat net buiten uw gezichtsveld valt. Cruise control is ook een van de meegeleverde opties. Ja, ook airconditioning is in deze auto aanwezig. Extra opties op deze auto zijn: lederen stuur, centrale deurvergrendeling met afstandsbediening, toerenteller en lederen versnellingspook.
Even bellen voor een afspraak en u kunt deze auto van top tot teen zelf bekijken.
= Bedrijfsinformatie =
Welkom bij Van Den boog Automotive.
Met meer dan 20jaar ervaring in de autobranche uw adres voor uw nieuwe auto.
Door de jaren heen heb ik een grote kring met autobedrijven om me heen verzameld waardoor ik een gevarieerd aanbod kan bieden en een constante nieuwe aanvoer heb van auto's
Alle inruil is mogelijk. Van auto tot caravan, motor of boot, ik ben altijd bereid een bod te doen en te kijken of we er samen uit kunnen komen.
Niet toe aan een nieuwe auto maar u wilt wel van uw huidige Auto (caravan motor etc) af, ook dan ben ik bereid u een bod te doen.
U kunt mij vinden in Woerden op onderstaand adres, belt (0348-724347) u voordat u langskomt dan zorg i
Basisdekking voor uw auto
Kies voor WA+ of All Risk en verzeker ook schade aan uw eigen auto mee.
WA
Wettelijke Aansprakelijkheid
- Schade aan anderen
WA+
Beperkt Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
All Risk
Volledig Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
- Schade aan uw eigen auto
E-mail aanbieder
Autotest
Skoda Fabia | Nuchter, maar niet saai
Een feestje is pas gezellig als er drank wordt geschonken? En een auto is pas aantrekkelijk met extravagante vormgeving en uitzonderlijke techniek? Als dat waar is dan moet de Skoda Fabia een ontzettend saaie auto zijn. Toch is juist de vierde generatie van de compacte Skoda interessanter dan ooit tevoren. Hoe dan wel?
De 4e generatie van de Skoda Fabia is niet alleen een verstandig alternatief. De slimme ergonomie, sterke uitstraling en prima rijeigenschappen maken het een karaktervolle en volwassen auto.
Plus
- functioneel en doordacht
- prima weggedrag
- moderne, bruikbare techniek
Min
- relatief hoog verbruik
- veel betuttelende piepjes en waarschuwingen
Conclusie
Net als alle voorgaande generaties is de nieuwe Skoda Fabia functioneel en doordacht. De binnenruimte is goed en dankzij de vele "Simply Clever"voorzieningen is de Fabia net even slimmer dan gemiddeld. De uitrusting omvat alles wat nodig is, maar geen overbodige zaken. De Fabia gaat echter met de tijd mee en dus zijn zaken die voorheen als overbodig werden gezien in een compacte auto nu juist standaardvoorzieningen.
Helaas is op het gebied van de motoren nauwelijks vooruitgang geboekt. De Fabia biedt geen enkele vorm van elektrische aandrijving of zelfs maar elektrische assistentie aan (hybride). Ook in het compacte segment doet de concurrentie dat inmiddels wel en daarom is het verbruik van de Fabia relatief hoog. Tegelijkertijd is duidelijk te merken dat de prestaties worden geknepen door brandstofbesparende technieken. De "1.0 TSI 70 kW" presteert matig en daarom is de "1.0 TSI 81 kW DSG" sterk aan te bevelen.
De belangrijkste winst zit in het nieuwe platform. Dat zorgt voor een rustig, stabiel weggedrag en beperkt de rijgeluiden. Bovendien gaf het de vormgevers meer vrijheid. De Fabia oogt daarom voornamer dan voorheen en biedt dankzij de toegenomen buitenmaten veel ruimte. De Fabia blijft dus broodnuchter, maar heeft desondanks sterk aan karakter gewonnen.