Bouwjaar | 19-02-2011 |
Categorie | Stationcar |
BTW / Marge | Marge Financieren |
Kmstand | 152.355 km |
Deuren | 5 |
Kenteken | 42-PJP-2 Verzekeren |
Kleur | Beige Bod op je auto |
Brandstof | Diesel |
Transmissie | Handgeschakeld |
Motorinhoud | 1.199 cc |
Vermogen | 55 kW (75 pk) |
€ 3.445,-
Algemeen
Bouwjaar | 19-02-2011 |
Categorie | Stationcar |
BTW / Marge | Marge Financieren |
Kmstand | 152.355 km |
Deuren | 5 |
Kenteken | 42-PJP-2 Verzekeren |
Kleur | Beige Bod op je auto |
Brandstof | Diesel |
Transmissie | Handgeschakeld |
Motorinhoud | 1.199 cc |
Vermogen | 55 kW (75 pk) |
Aanbieder
Bedrijfsnaam | Autobedrijf De Kronkels |
Contactpersoon | Afdeling verkoop |
Adres | De Kooihoek 36 |
Postcode | 3751 LZ |
Plaats | Bunschoten |
Provincie | Utrecht |
Land | Nederland |
GSM | +31 (0)6 - 28566022 bel telefoonnummer toon telefoonnummer |
Website | www.autobedrijfdekronkels.nl |
e-mail sturen |
Bijzonderheden meld een fout
Technische informatie
Aantal cilinders: 3
Transmissie: 5 versnellingen, Handgeschakeld
Aandrijving: Voorwielaandrijving
Bandenmaat: 185/60 R15
Acceleratie (0-100): 14,3 s
Topsnelheid: 172 km/u
Maten
Afmetingen (LxBxH): 425 x 164 x 150 cm
Wielbasis: 246 cm
Gewichten
Ledig gewicht: 1.119 kg
Laadvermogen: 555 kg
GVW: 1.674 kg
Max. trekgewicht: 1.000 kg (ongeremd 450 kg)
Interieur
Interieur: Zwart, Stof
Aantal zitplaatsen: 5
Milieu
CO2-uitstoot: 89 g/km
Energielabel: A
Emissieklasse: Euro 5
Verbruik
Gemiddeld brandstofverbruik: 3,4 l/100km (1 op 29,4)
Brandstofverbruik in de stad: 4,1 l/100km (1 op 24,4)
Brandstofverbruik op de snelweg: 3 l/100km (1 op 33,3)
Onderhoud, historie en staat
Onderhoudsboekjes: Aanwezig (dealer onderhouden)
APK: Nieuwe APK bij aflevering
Schade: schadevrij
Aantal sleutels: 2 (2 handzenders)
Financiële informatie
Motorrijtuigenbelasting: € 288 - € 303 per kwartaal
Deze Skoda Fabia 1.2 TDI GREENLINE ziet er zeer netjes uit van binnen en van buiten !!!!!
heeft 4 x nieuwe all Season BANDEN ,airco,cruise-control,stuurbekrachtiging,airbags,armsteun voor,
elec ramen,centraal op afstand,getint glas,2 x klapsleutel,word met 1 jaar nieuwe APK afgeleverd !!!!!!
alle onderhoud boekjes aanwezig !!!!! NL AUTO MET 152. DKM OP TELLER !!!!!!
= Bedrijfsinformatie =
Bent u zojuist trotse eigenaar geworden van een occasion en bijbehorende Autotrust Garantie? Met de occasiongaranties van Autotrust weet u zeker dat u zonder zorgen kunt genieten van uw nieuwe aanwinst. Een Autotrust Garantie biedt extra zekerheid. Gebaseerd op de kilometerstand bij aflevering van uw auto en de leeftijd van uw auto is een passende garantiedekking voor uw auto afgesloten. Dit varieert van de 'Autotrust Instap Garantie' tot de 'Autotrust Uitgebreid Garantie''. Één ding is zeker, met een Autotrust Garantie zijn onverwachte reparatiekosten vanaf nu verleden tijd.
Basisdekking voor uw auto
Kies voor WA+ of All Risk en verzeker ook schade aan uw eigen auto mee.
WA
Wettelijke Aansprakelijkheid
- Schade aan anderen
WA+
Beperkt Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
All Risk
Volledig Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
- Schade aan uw eigen auto
E-mail aanbieder
Autotest
Skoda Fabia | Nuchter, maar niet saai
Een feestje is pas gezellig als er drank wordt geschonken? En een auto is pas aantrekkelijk met extravagante vormgeving en uitzonderlijke techniek? Als dat waar is dan moet de Skoda Fabia een ontzettend saaie auto zijn. Toch is juist de vierde generatie van de compacte Skoda interessanter dan ooit tevoren. Hoe dan wel?
De 4e generatie van de Skoda Fabia is niet alleen een verstandig alternatief. De slimme ergonomie, sterke uitstraling en prima rijeigenschappen maken het een karaktervolle en volwassen auto.
Plus
- functioneel en doordacht
- prima weggedrag
- moderne, bruikbare techniek
Min
- relatief hoog verbruik
- veel betuttelende piepjes en waarschuwingen
Conclusie
Net als alle voorgaande generaties is de nieuwe Skoda Fabia functioneel en doordacht. De binnenruimte is goed en dankzij de vele "Simply Clever"voorzieningen is de Fabia net even slimmer dan gemiddeld. De uitrusting omvat alles wat nodig is, maar geen overbodige zaken. De Fabia gaat echter met de tijd mee en dus zijn zaken die voorheen als overbodig werden gezien in een compacte auto nu juist standaardvoorzieningen.
Helaas is op het gebied van de motoren nauwelijks vooruitgang geboekt. De Fabia biedt geen enkele vorm van elektrische aandrijving of zelfs maar elektrische assistentie aan (hybride). Ook in het compacte segment doet de concurrentie dat inmiddels wel en daarom is het verbruik van de Fabia relatief hoog. Tegelijkertijd is duidelijk te merken dat de prestaties worden geknepen door brandstofbesparende technieken. De "1.0 TSI 70 kW" presteert matig en daarom is de "1.0 TSI 81 kW DSG" sterk aan te bevelen.
De belangrijkste winst zit in het nieuwe platform. Dat zorgt voor een rustig, stabiel weggedrag en beperkt de rijgeluiden. Bovendien gaf het de vormgevers meer vrijheid. De Fabia oogt daarom voornamer dan voorheen en biedt dankzij de toegenomen buitenmaten veel ruimte. De Fabia blijft dus broodnuchter, maar heeft desondanks sterk aan karakter gewonnen.