Skoda Fabia Combi 1.0 Edition Trekhaak

€ 9.445,-

Bouwjaar 27-11-2015
Categorie Stationcar
BTW / Marge Marge Financieren
Kmstand 114.775 km
Deuren 5
Kenteken HK-296-Z Verzekeren
Kleur Grijs Bod op je auto
Brandstof Benzine
Transmissie Handgeschakeld
Motorinhoud 999 cc
Vermogen 55 kW (75 pk)

Skoda Fabia Combi 1.0 Edition Trekhaak


€ 9.445,-

Algemeen

Bouwjaar 27-11-2015
Categorie Stationcar
BTW / Marge Marge Financieren
Kmstand 114.775 km
Deuren 5
Kenteken HK-296-Z Verzekeren
Kleur Grijs Bod op je auto
Brandstof Benzine
Transmissie Handgeschakeld
Motorinhoud 999 cc
Vermogen 55 kW (75 pk)

Aanbieder

Bedrijfsnaam Autocentrum Stekelenburg
Contactpersoon Afdeling verkoop
Adres Parkerbaan 5
Postcode 3439 MC
Plaats Nieuwegein
Provincie Utrecht
Land Nederland
Telefoon +31 (0)30 - 6037050 bel telefoonnummer toon telefoonnummer
Website www.autostekelenburg.nl
E-mail e-mail sturen

Auto online verzekeren?

Bereken uw premie direct online!

Opties

  • abs
  • airbag bestuurder
  • airbags (achter)
  • airbags (voor)
  • airconditioning
  • alarmsysteem
  • boordcomputer
  • centr. deurvergr. (afstandbediening)
  • cruise control
  • dakrail
  • electr. bedienbare buitenspiegels
  • electr. bedienbare ramen (voor)
  • getint glas
  • lichtmetalen velgen
  • metallic lak
  • mistlampen (voor)
  • parkeersensor
  • startonderbreker
  • stoelverwarming
  • stuurbekrachtiging
  • traction control
  • trekhaak

Auto direct verkopen?

Laat je auto vandaag nog gratis taxeren en
ontvang direct een bod per e-mail.

Bijzonderheden meld een fout

Algemene informatie
Modelreeks: 2015 - 2018
Modelcode: NJ

Technische informatie
Koppel: 95 Nm
Aantal cilinders: 3
Transmissie: 5 versnellingen, Handgeschakeld
Tankinhoud: 45 liter
Aandrijving: Voorwielaandrijving
Acceleratie (0-100): 14,9 s
Topsnelheid: 175 km/u

Maten
Afmetingen (LxB): 426 x 173 cm
Wielbasis: 247 cm

Gewichten
Ledig gewicht: 979 kg
Laadvermogen: 555 kg
GVW: 1.534 kg
Max. trekgewicht: 800 kg (ongeremd 530 kg)

Interieur
Interieur: Stof zwart/grijs lijst light, Stof
Aantal zitplaatsen: 5

Milieu
CO2-uitstoot: 109 g/km
Energielabel: A
Emissieklasse: Euro 6

Verbruik
Gemiddeld brandstofverbruik: 4,8 l/100km (1 op 20,8)
Brandstofverbruik in de stad: 5,8 l/100km (1 op 17,2)
Brandstofverbruik op de snelweg: 4,2 l/100km (1 op 23,8)

Historie
Onderhoudsboekjes: Aanwezig

Staat
Technische staat: goed
Optische staat: goed
Staat interieur: goed
Aantal sleutels: 2

Financiële informatie
Motorrijtuigenbelasting: € 113 - € 123 per kwartaal

Beschikbare afleverpakketten:
- Basispakket (inbegrepen):
* Geldige APK.
* RDW Leges.
- Optioneel onderhoudspakket Plus (€ 595 meerprijs):
* Onderhoud volgens fabriek schema.
* Indien nodig nieuwe mattenset.
* €50,- aan brandstof.
* Mobiliteitspas voor pech onderweg Nederland / Europa.
* Minimaal 11 maanden geldige APK.
* 6 maanden Stekelenburg Garantie.
Dit afleverpakket bevat (in plaats van afleverpakket "Basispakket"): Stekelenburg Garantie (6 maanden garantie)

Overige informatie
Airconditioning: werkt
Storingsmelding: Nee

Op onze eigen website staan veel meer foto's in hogere resolutie ! www. autostekelenburg . nl

De geadverteerde prijzen zijn exclusief onze afleverpakket opties.

Welkom bij Autocentrum Stekelenburg ! Autocentrum Stekelenburg is het autobedrijf met 40 jaar ervaring in de automotive waar u en uw auto centraal staan. Als Mitsubishi Daihatsu en Chevrolet Dealer doen wij alles om u te ontzorgen als het om uw mobiliteit gaat. Bezoek onze showroom voor een nieuwe, ons uitgebreide occasionterrein voor een gebruikte auto of de werkplaats voor onderhoud , reparatie of schadeherstel en ervaar het Merkbaar Verschil.
Benieuwd naar wat wij voor u kunnen betekenen? Bel voor meer informatie of een afspraak 030-6037050 
Ondanks onze grote zorg voor het samenstellen van deze advertentie kunnen er geen rechten worden ontleend aan het gepubliceerde. Alle moeite is genomen om de informatie op deze internetsite zo accuraat en actueel mogelijk weer te geven. Fouten zijn echter nooit uit te sluiten. Vertrouw daarom niet alleen op deze informatie, maar controleer bij aankoop de zaken die uw beslissing zouden kunnen beïnvloeden." 

Basisdekking voor uw auto

Kies voor WA+ of All Risk en verzeker ook schade aan uw eigen auto mee.

WA

Wettelijke Aansprakelijkheid

  • Schade aan anderen

WA+

Beperkt Casco

  • Schade aan anderen
  • Diefstal, brand en ruitschade
  • Aanrijding met loslopende dieren
  • Nieuwwaarderegeling

All Risk

Volledig Casco

  • Schade aan anderen
  • Diefstal, brand en ruitschade
  • Aanrijding met loslopende dieren
  • Nieuwwaarderegeling
  • Schade aan uw eigen auto

E-mail aanbieder

 

Autotest

Skoda Fabia | Nuchter, maar niet saai

Een feestje is pas gezellig als er drank wordt geschonken? En een auto is pas aantrekkelijk met extravagante vormgeving en uitzonderlijke techniek? Als dat waar is dan moet de Skoda Fabia een ontzettend saaie auto zijn. Toch is juist de vierde generatie van de compacte Skoda interessanter dan ooit tevoren. Hoe dan wel?

Autotest | Skoda Fabia Nuchter, maar niet saai

De 4e generatie van de Skoda Fabia is niet alleen een verstandig alternatief. De slimme ergonomie, sterke uitstraling en prima rijeigenschappen maken het een karaktervolle en volwassen auto.

Plus

  • functioneel en doordacht
  • prima weggedrag
  • moderne, bruikbare techniek

Min

  • relatief hoog verbruik
  • veel betuttelende piepjes en waarschuwingen

Conclusie

Net als alle voorgaande generaties is de nieuwe Skoda Fabia functioneel en doordacht. De binnenruimte is goed en dankzij de vele "Simply Clever"voorzieningen is de Fabia net even slimmer dan gemiddeld. De uitrusting omvat alles wat nodig is, maar geen overbodige zaken. De Fabia gaat echter met de tijd mee en dus zijn zaken die voorheen als overbodig werden gezien in een compacte auto nu juist standaardvoorzieningen.

Helaas is op het gebied van de motoren nauwelijks vooruitgang geboekt. De Fabia biedt geen enkele vorm van elektrische aandrijving of zelfs maar elektrische assistentie aan (hybride). Ook in het compacte segment doet de concurrentie dat inmiddels wel en daarom is het verbruik van de Fabia relatief hoog. Tegelijkertijd is duidelijk te merken dat de prestaties worden geknepen door brandstofbesparende technieken. De "1.0 TSI 70 kW" presteert matig en daarom is de "1.0 TSI 81 kW DSG" sterk aan te bevelen.

De belangrijkste winst zit in het nieuwe platform. Dat zorgt voor een rustig, stabiel weggedrag en beperkt de rijgeluiden. Bovendien gaf het de vormgevers meer vrijheid. De Fabia oogt daarom voornamer dan voorheen en biedt dankzij de toegenomen buitenmaten veel ruimte. De Fabia blijft dus broodnuchter, maar heeft desondanks sterk aan karakter gewonnen.

Deel deze advertentie