Bouwjaar | 25-05-2020 |
Categorie | Hatchback |
BTW / Marge | Marge Financieren |
Kmstand | 53.648 km |
Deuren | 5 |
Kenteken | L-404-LG Verzekeren |
Kleur | Zwart Bod op je auto |
Brandstof | Electro |
Transmissie | Automaat |
Motorinhoud | - |
Vermogen | 61 kW (83 pk) |
€ 14.945,-
Algemeen
Bouwjaar | 25-05-2020 |
Categorie | Hatchback |
BTW / Marge | Marge Financieren |
Kmstand | 53.648 km |
Deuren | 5 |
Kenteken | L-404-LG Verzekeren |
Kleur | Zwart Bod op je auto |
Brandstof | Electro |
Transmissie | Automaat |
Motorinhoud | - |
Vermogen | 61 kW (83 pk) |
Aanbieder
Bedrijfsnaam | iAuto.nl |
Contactpersoon | Afdeling verkoop |
Adres | Gelderlandhaven 2 |
Postcode | 3433 PG |
Plaats | Nieuwegein |
Provincie | Utrecht |
Land | Nederland |
Telefoon | +31 (0)88 - 4288665 bel telefoonnummer toon telefoonnummer |
Website | www.iauto.nl |
e-mail sturen |
Bijzonderheden meld een fout
Algemene informatie
Modelreeks: jan 2020 - dec 2021
Technische informatie
Koppel: 212 Nm
Aandrijving
Actieradius: 260 km
Transmissie
Transmissie: 1 versnellingen, Automaat
Asconfiguratie
Aandrijving: Voorwielaandrijving
Prestaties
Acceleratie (0-100): 12,3 s
Topsnelheid: 130 km/u
Maten
Afmetingen (LxBxH): 356 x 165 x 149 cm
Wielbasis: 242 cm
Inhoud laadruimte: 251 l
Gewichten
Ledig gewicht: 1.135 kg
Laadvermogen: 395 kg
GVW: 1.530 kg
Accu
Accu: 36 kWh, Type lithium-ion
Accu laden: Type 2, 7.2 kW, 54 km actieradius per uur, compleet vol in 5 uur en 6 minuten
Accu snelladen: Combined Charging System, 40 kW, 186 km actieradius per uur, compleet vol in 0 uur en 43 minuten
Interieur
Interieur: Donker grijs, Stof
Aantal zitplaatsen: 5
Milieu en verbruik
Gemiddeld elektriciteitsverbruik: 12,7 kWh/100km
CO2-uitstoot: 0 g/km
Energielabel: A
Onderhoud, historie en staat
Onderhoudsboekjes: Aanwezig (dealer onderhouden)
Aantal eigenaren: 1
APK: Nieuwe APK bij aflevering
Financiële informatie
Motorrijtuigenbelasting: geen
Leaseprijs: € 195 p/m (financial lease); informeer naar de mogelijkheden en voorwaarden
Garantie
Garantielabel: BOVAG Garantie (12 maanden)
Overige informatie
Laadtijd normaal stopcontact: 10:13
Laadtijd aan krachtstroom aansluiting 3 fase: 01:40
Bruikbare accucapaciteit: 34.96 kWh
Ingeschatte actieradius: 227 km
Ingeschat verbruik: 17.84 kWh/100km
Actieradius praktijk zomer: 193 km
Actieradius praktijk winter: 166 km
Verbruik praktijk zomer: 20.39 kWh/100km
Verbruik praktijk winter: 24.43 kWh/100km
Bij particuliere aanschaf nu met € 2.000,- subsidie! U rijdt deze Mii Electric dan al voor € 12.945,- rijklaar! Deze Mii Electric is uitgevoerd in de meest luxe "Plus" uitvoering en heeft alle opties, o.a.: Technology Pack met parkeersensoren achter en stoelverwarming, voorruitverwarming, extra getint glas achter, originele 16" lichtmetalen velgen, cruise control, Lane assist, climate control, LED dagrijverlichting, lichtsensor en regensensor, beide voorstoelen in hoogte verstelbaar en laadruimtevloer variabel en verwijderbaar . Deze auto wordt geleverd inclusief 12 maanden BOVAG garantie, zonder meerprijs.
Basisdekking voor uw auto
Kies voor WA+ of All Risk en verzeker ook schade aan uw eigen auto mee.
WA
Wettelijke Aansprakelijkheid
- Schade aan anderen
WA+
Beperkt Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
All Risk
Volledig Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
- Schade aan uw eigen auto
E-mail aanbieder
Autotest
Seat Mii Electric | Tweede leven
De Seat Mii verscheen in 2012 op de markt. Daarmee zou dit instapmodel van Seat nu aan het einde van de levenscyclus zijn en zou het tijd zijn voor een vervanger. Maar in plaats daarvan voorziet Seat de Mii van elektrische aandrijving en ziet het merk weer toekomst in deze oudgediende. Is alleen een nieuwe aandrijving voldoende om de Mii een tweede leven te geven?
De Seat Mii Electric is een voordelige elektrische auto die desondanks alle voordelen biedt van elektrisch rijden: comfortabel, snel, voordelig en schoon. 250 km echt bereik op een volle accu.
Plus
- lage kosten per kilometer
- prima rijeigenschappen, nul uitstoot
- doordacht concept
Min
- Seat-app nog geen volwassen product
- windruis op hoge snelheid
- Rand stuurwiel dekt deel snelheidsmeter af
Conclusie
Is alleen elektrische aandrijving voldoende om de Seat Mii een tweede leven te geven? Zeker! Sterker nog: in de praktijk blijkt het een voordeel te zijn dat de Mii al vele jaren op de markt is. Het doel van de Mii Electric is om elektrisch rijden betaalbaar te maken en omdat de belangrijkste ontwikkelkosten van de Mii al zijn terugverdiend, kan deze elektrische versie extra voordelig worden aangeboden. Daarbij heeft Seat een goede balans tussen prijs, prestaties, bereik en uitrusting gevonden.
Uiteindelijk overtuigt de Mii niet alleen als elektrische auto, maar verleidt en charmeert zelfs. Ondanks de eenvoudige opzet biedt de Mii alles wat elektrisch rijden aantrekkelijk maakt: subliem comfort, uitstekende prestaties, nul uitstoot en zeer lage kosten per kilometer.