Bouwjaar | 24-02-2020 |
Categorie | Hatchback |
BTW / Marge | BTW Financieren |
Kmstand | 203.261 km |
Deuren | 5 |
Kenteken | H-786-JB Verzekeren |
Kleur | Zwart Bod op je auto |
Brandstof | Benzine |
Transmissie | Handgeschakeld |
Motorinhoud | 999 cc |
Vermogen | 85 kW (116 pk) |
Algemeen
Bouwjaar | 24-02-2020 |
Categorie | Hatchback |
BTW / Marge | BTW Financieren |
Kmstand | 203.261 km |
Deuren | 5 |
Kenteken | H-786-JB Verzekeren |
Kleur | Zwart Bod op je auto |
Brandstof | Benzine |
Transmissie | Handgeschakeld |
Motorinhoud | 999 cc |
Vermogen | 85 kW (116 pk) |
Aanbieder
Bedrijfsnaam | TVC Trading |
Contactpersoon | Hans |
Adres | Scheendijk 193 |
Postcode | 3621 VC |
Plaats | Breukelen |
Provincie | Utrecht |
Land | Nederland |
GSM | +31 (0)6 - 41797626 bel telefoonnummer toon telefoonnummer |
Website | TVC-Trading.nl |
e-mail sturen |
Bijzonderheden meld een fout
Technische informatie
Aantal cilinders: 3
Transmissie: 6 versnellingen, Handgeschakeld
Aandrijving: Voorwielaandrijving
Bandenmaat: 205/55 R16
Acceleratie (0-100): 9,8 s
Topsnelheid: 195 km/u
Maten
Afmetingen (LxBxH): 428 x 182 x 144 cm
Wielbasis: 263 cm
Gewichten
Ledig gewicht: 1.097 kg
Laadvermogen: 623 kg
GVW: 1.720 kg
Max. trekgewicht: 1.000 kg (ongeremd 590 kg)
Interieur
Interieur: Antraciet, Stof
Aantal zitplaatsen: 5
Milieu
CO2-uitstoot: 105 g/km
Energielabel: A
Emissieklasse: Euro 6
Verbruik
Gemiddeld brandstofverbruik: 4,6 l/100km (1 op 21,7)
Brandstofverbruik in de stad: 5,6 l/100km (1 op 17,9)
Brandstofverbruik op de snelweg: 4 l/100km (1 op 25,0)
Staat
Aantal sleutels: 2 (2 handzenders)
Financiële informatie
Motorrijtuigenbelasting: € 125 - € 141 per kwartaal
Hele nette en correct onderhouden 1e eigenaar en Dealer onderhouden Seat Leon met veel opties zoals Navigatie, Cruise control, AchteruitrijCamera, Climate control, Bluetooth, Keyless entree, Extra getint glas achter, Trekhaak, Boekjes aanwezig.
Wordt geleverd met Nationale AutoPas
= Bedrijfsinformatie =
Wij kopen uitsluitend eerste eigenaar, dealeronderhouden auto's in, zonder schade verleden met altijd een kloppende kilometerstand (Nationale Auto Pas).
Wij verkopen onze snel wisselende voorraad niet alleen aan Dealers, Universeel Autobedrijven, maar ook aan particulieren tegen zeer scherpe tarieven!
Als u een auto wilt komen bekijken en/of een proefrit wilt maken, dan vragen wij u ons te bellen voor een afspraak, zodat we er samen zeker van zijn dat de auto nog beschikbaar is.
Wij zijn bereikbaar van maandag t/m zaterdag van 8.00 uur t/m 21.00 uur.
De vermelde prijzen van personenauto's (geel kenteken) zijn altijd inclusief BTW ( Bedrijven kunnen de BTW verrekenen)
De vermelde prijzen van personenauto's met hybride of electrische aandrijving worden zowel inclusief als exclusief BTW vermeld.
De vermelde prijzen van bedrijfswagens (grijs kenteken) zijn altijd exclusief BTW
Inruilen van uw huidige auto is uiteraard geen probleem.
Leasing en Financiering regelen wij graag met u.
Tel: +31-6 41 797 626
Email: Verkoop@TVC-Trading.nl
Basisdekking voor uw auto
Kies voor WA+ of All Risk en verzeker ook schade aan uw eigen auto mee.
WA
Wettelijke Aansprakelijkheid
- Schade aan anderen
WA+
Beperkt Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
All Risk
Volledig Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
- Schade aan uw eigen auto
E-mail aanbieder
Autotest
Seat Leon | Nog beter dan hij er uitziet
Het is meteen duidelijk: bij de nieuwe Seat Leon draait alles om vormgeving. Tot voor kort stond sportiviteit op de eerste plaats bij Seat en speelde het uiterlijk niet zo'n prominente rol als nu. Ook de elektronica zou vooruitstrevender zijn dan ooit, maar aan de rijeigenschappen maakt Seat weinig woorden vuil. De vraag is daarom: rijdt de vierde generatie van de Seat Leon zo goed als hij er uitziet?
De 4e generatie van de Seat Leon valt op met de vormgeving. Een capabel onderstel, moderne elektronica, een goede zitpositie en een prettige 1.5 eTSI motor zorgen dat de Leon uitstekend rijdt.
Plus
- doordachte ergonomie
- geslaagde vormgeving
- prima rijeigenschappen
Min
- onhandig kleine buitenspiegels
- spraakherkenning maakt veel fouten
Conclusie
Seat introduceert de vierde generatie van de Leon. Daarbij legt het merk meer dan ooit de nadruk op uiterlijk vertoon en dus rijst de vraag of de sportvitiet is vergeten. Een proefrit leert dat het antwoord in het midden ligt. Voor traditionele spanning en sensatie heeft Seat een eigen submerk in het leven geroepen: Cupra. De Leon vult sportiviteit daarom op een andere manier in. De Leon kiest voor een dynamisch lijnenspel, een uitstekende zithouding en een meer dan capabel onderstel. Alhoewel dat minder spannend is, zijn het wel zaken waar altijd van kan worden genoten en niet alleen tijdens een wilde uitspatting.
De Leon gaat verder met een uiterst doordachte, vernieuwende ergonomie. Ook dat lijkt misschien saai, maar gebruiksgemak bepaalt op de lange termijn of een auto bevalt of niet. Zaken zoals royale binnenruimte en een rijke uitrusting zorgen voor het nodige comfort. Tenslotte maakt moderne techniek het leven makkelijker en veiliger. Al deze factoren samen zorgen ervoor dat de Leon nog beter rijdt dan hij er uitziet.