Bouwjaar | 26-08-2022 |
Categorie | Terreinwagen/Pick Up |
BTW / Marge | BTW Financieren |
Kmstand | 20.000 km |
Deuren | 5 |
Kenteken | R-388-DL Verzekeren |
Kleur | Grijs Bod op je auto |
Brandstof | Benzine |
Transmissie | Handgeschakeld |
Motorinhoud | 999 cc |
Vermogen | 70 kW (95 pk) |
Algemeen
Bouwjaar | 26-08-2022 |
Categorie | Terreinwagen/Pick Up |
BTW / Marge | BTW Financieren |
Kmstand | 20.000 km |
Deuren | 5 |
Kenteken | R-388-DL Verzekeren |
Kleur | Grijs Bod op je auto |
Brandstof | Benzine |
Transmissie | Handgeschakeld |
Motorinhoud | 999 cc |
Vermogen | 70 kW (95 pk) |
Aanbieder
Bedrijfsnaam | Auto Hoogenboom SEAT, ¦KODA en Occasions Rotterdam |
Contactpersoon | Afdeling verkoop |
Adres | Zuiderparkweg 612 |
Postcode | 3084 CD |
Plaats | Rotterdam |
Provincie | Utrecht |
Land | Nederland |
Telefoon | +31 (0)10 - 4792577 bel telefoonnummer toon telefoonnummer |
Website | www.autohoogenboom.nl |
e-mail sturen |
Bijzonderheden meld een fout
Algemene informatie
Carrosserievorm: SUV
Modeljaar: 2021
Technische informatie
Koppel: 175 Nm
Aantal cilinders: 3
Transmissie: 5 versnellingen, Handgeschakeld
Tankinhoud: 40 liter
Aandrijving: Voorwielaandrijving
Acceleratie (0-100): 11,5 s
Topsnelheid: 182 km/u
Maten
Afmetingen (LxB): 415 x 178 cm
Wielbasis: 257 cm
Gewichten
Ledig gewicht: 1.109 kg
Laadvermogen: 561 kg
GVW: 1.670 kg
Max. trekgewicht: 1.000 kg (ongeremd 600 kg)
Interieur
Interieur: Zwart, Stof
Aantal zitplaatsen: 5
Milieu
CO2-uitstoot: 127 g/km
Energielabel: B
Emissieklasse: Euro 6d-TEMP
Verbruik
Gemiddeld brandstofverbruik: 4,9 l/100km (1 op 20,4)
Brandstofverbruik in de stad: 5,7 l/100km (1 op 17,5)
Brandstofverbruik op de snelweg: 4,4 l/100km (1 op 22,7)
Financiële informatie
Motorrijtuigenbelasting: € 139 - € 151 per kwartaal
Leaseprijs: € 406 p/m (full operational lease, 60 maanden, 10.000 km); informeer naar de mogelijkheden en voorwaarden
Garantie
Fabrieksgarantie tot: 26-08-2026
Garantielabel: BOVAG Garantie (12 maanden)
Afleverpakketten
Inbegrepen afleverpakket: Basispakket Gebruikt
Dit afleverpakket bevat: BOVAG garantie (12 maanden); Minimaal 6 maanden geldige APK, RDW-leges, Wettelijke garantie
Overige informatie
Basiskleur: grijs / zwart
Dit betreft een demonstratieauto waar nog mee gereden wordt. Benieuwd naar de actuele kilometerstand of wilt u de auto eens in het echt bekijken? Neem dan gerust contact met ons op!
Basisdekking voor uw auto
Kies voor WA+ of All Risk en verzeker ook schade aan uw eigen auto mee.
WA
Wettelijke Aansprakelijkheid
- Schade aan anderen
WA+
Beperkt Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
All Risk
Volledig Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
- Schade aan uw eigen auto
E-mail aanbieder
Autotest
Seat Arona | Avontuurtje wordt blijvertje
Toen Seat in 2017 de nieuwe Ibiza introduceerde, volgde kort daarna ook een variant: de Arona. Deze op de Ibiza gebaseerde SUV is bedoeld als meer avontuurlijke en functionele versie. Het avontuurtje bleek een succes, want inmiddels verkoopt Seat evenveel Arona's als Ibiza's. Daarom is de Arona nu vernieuwd voor modeljaar 2022.
De Seat Arona is een conventionele compacte SUV die dankzij een facelift voor modeljaar 2022 weer even mee kan. De techniek blijft vertrouwd, maar de uitrusting is bij de rijd.
Plus
- functioneel en vertrouwd
- verdienstelijk weggedrag
Min
- duurder in aanschaf en gebruik dan een (deels) elektrische auto
- infotainment-systeem start traag
Conclusie
De Seat Arona is vernieuwd voor modeljaar 2022. Dat was nodig, want de concurrentie in het segment van de compacte SUV's is enorm. De nieuwkomers bieden allemaal (deels) elektrische aandrijving. Het platform van de Arona is daarvoor echter niet geschikt en daarom ligt de nadruk min of meer gedwongen nog meer dan voorheen op functionaliteit en gemak.
Echter, waar dat wel mogelijk was heeft Seat de Arona wel degelijk weten te verbeteren. De uitrusting is rijker en moderner geworden. Dankzij de facelift heeft de auto een sterkere uitstraling en meer karakter gekregen. Dat maakt duidelijk dat de Arona weliswaar begon als avontuurtje, maar voor Seat definitief een blijvertje is.