Bouwjaar | 06-01-2011 |
Categorie | MPV |
BTW / Marge | Marge Financieren |
Kmstand | 104.169 km |
Deuren | 5 |
Kenteken | 91-NXP-7 Verzekeren |
Kleur | Grijs Bod op je auto |
Brandstof | Benzine |
Transmissie | Automaat |
Motorinhoud | 1.798 cc |
Vermogen | 118 kW (161 pk) |
€ 8.795,-
Algemeen
Bouwjaar | 06-01-2011 |
Categorie | MPV |
BTW / Marge | Marge Financieren |
Kmstand | 104.169 km |
Deuren | 5 |
Kenteken | 91-NXP-7 Verzekeren |
Kleur | Grijs Bod op je auto |
Brandstof | Benzine |
Transmissie | Automaat |
Motorinhoud | 1.798 cc |
Vermogen | 118 kW (161 pk) |
Aanbieder
Bedrijfsnaam | Misa Cars |
Contactpersoon | Afdeling verkoop |
Adres | Schoudermantel 60A |
Postcode | 3981 AH |
Plaats | Bunnik |
Provincie | Utrecht |
Land | Nederland |
GSM | +31 (0)6 - 36176075 bel telefoonnummer toon telefoonnummer |
e-mail sturen |
Bijzonderheden meld een fout
Technische informatie
Aantal cilinders: 4
Transmissie: 7 versnellingen, Automaat
Aandrijving: Voorwielaandrijving
Bandenmaat: 205/55 R16
Acceleratie (0-100): 8,4 s
Topsnelheid: 210 km/u
Maten
Afmetingen (LxBxH): 428 x 177 x 157 cm
Wielbasis: 258 cm
Gewichten
Ledig gewicht: 1.395 kg
Laadvermogen: 620 kg
GVW: 2.015 kg
Max. trekgewicht: 1.400 kg (ongeremd 740 kg)
Interieur
Interieur: Zwart, Stof
Aantal zitplaatsen: 5
Milieu
CO2-uitstoot: 157 g/km
Energielabel: C
Emissieklasse: Euro 5
Verbruik
Gemiddeld brandstofverbruik: 6,7 l/100km (1 op 14,9)
Brandstofverbruik in de stad: 8,9 l/100km (1 op 11,2)
Brandstofverbruik op de snelweg: 5,5 l/100km (1 op 18,2)
Onderhoud, historie en staat
Onderhoudsboekjes: Aanwezig (dealer onderhouden)
Aantal sleutels: 2 (1 handzender)
Financiële informatie
Motorrijtuigenbelasting: € 194 - € 220 per kwartaal
Een zeer keurige Seat Altea 1.8 TFSI Style Automaat met APK, airco, elektrische ramen , elektrische spiegels, sport velgen , navigatie. De auto is goed onderhouden en verkeert in een goede staat zowel optisch als technisch. De auto heeft komende 7000 km geen onderhoud nodig. Deze auto heeft distributieketting, dus preventief vervangen is niet nodig.
2 sleutels waarvan 1 met afstandsbediening.
Wilt u meer weten over deze auto, dan vertellen we u dat graag. Ook als u afspraak wilt maken voor een
bezichtigen en proefrit kunt u ons bellen of mailen. Deze auto komt in aanmerking voor de volgende Autotrust pakketten:
Instap Garantie 6/12 maanden Vraag naar de prijzen/voorwaarden.
= Bedrijfsinformatie =
Bezoek onze website voor meer occasions: www.misacars.nl
- Op onzin biedingen wordt NIET gereageerd
Let op! We werken enkel op afspraak.
N.B. De prijs is meeneem prijs zonder garantie / handelsprijs / export prijs. AUTOTRUST garantie beschikbaar voor 6 of 12 maanden, de prijs hangt af van de auto.
Km-stand aantoonbaar!
Inruil is mogelijk maar een prijsvoorstel kunnen we alleen geven wanneer we uw auto van dichtbij hebben gezien.
Bel ons voor vragen en wanneer u een afspraak wilt maken voor een bezichtiging. Schriftelijke vragen/reacties proberen we binnen 2 dagen te beantwoorden.
Basisdekking voor uw auto
Kies voor WA+ of All Risk en verzeker ook schade aan uw eigen auto mee.
WA
Wettelijke Aansprakelijkheid
- Schade aan anderen
WA+
Beperkt Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
All Risk
Volledig Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
- Schade aan uw eigen auto
E-mail aanbieder
Autotest
Seat Altea | Nooit meer te laat
De letters "FR" staan bij Seat voor "Formula Racing" en duiden de snelste versie van een model aan. Daarom is het op het eerste gezicht vreemd dat juist de Altea sinds kort in FR-uitvoering leverbaar is. Immers, de Altea is een brave, ruime familieauto. Bovendien is de Altea FR voorzien van een dieselmotor. Een testrit schept duidelijkheid.
Seat kan het zich als jong en dynamisch merk niet permitteren om een saaie MPV te introduceren. Daarom oogt de Altea niet alleen spannender dan andere gezinsauto's, als FR is hij ook nog eens sportief
Plus
- razendsnel, toch zeer praktisch
- geslaagde vormgeving
- prima wegligging
Min
- middenconsole raakt knie van bestuurder
- boordcomputer werkt niet tegelijk met navigatiesysteem
- niet vrij van kraakjes en rammeltjes
Conclusie
Het concept van een snelle familiebus is bijzonder, maar niet uniek. Opel was de eerste met de Zafira OPC en Toyota voorziet de Corolla Verso van een extreem sterke dieselmotor. Toyota maakt de Verso daarmee tot een uiterst capabele en comfortabele reisauto.
Seat is het comfort zeker niet vergeten, maar legt de nadruk op de presentatie. De Seat Altea FR zet eerst de juiste toon met een gelikte vormgeving, voert de spanning dan op met een uiterst sportieve aankleding en overtuigt daarna des te meer met meer dan sportieve prestaties. Daarmee is de sportwagenbelevenis compleet en dat maakt iedere (snelle) rit met de Altea FR tot een waar genoegen.
Bovendien is een snelle familieauto in de praktijk bijzonder nuttig. Verslapen? De boot gemist? De brug open? De trein vertraagd? Met de razend snelle Seat Altea FR is het allemaal geen probleem en komt niemand ooit nog te laat.