Renault ZOE E-Tech Electric R135 1AT Iconic Automatisch | Pack Winter

€ 37.656,- incl. BTW

Bouwjaar 2024
Categorie Hatchback
BTW / Marge BTW Financieren
Kmstand -
Deuren 5
Kenteken Z-260-GD Verzekeren
Kleur Zwart Bod op je auto
Brandstof Electro
Transmissie Automaat
Motorinhoud -
Vermogen -

Renault ZOE E-Tech Electric R135 1AT Iconic Automatisch | Pack Winter


€ 37.656,- incl. BTW

Algemeen

Bouwjaar 2024
Categorie Hatchback
BTW / Marge BTW Financieren
Kmstand -
Deuren 5
Kenteken Z-260-GD Verzekeren
Kleur Zwart Bod op je auto
Brandstof Electro
Transmissie Automaat
Motorinhoud -
Vermogen -

Aanbieder

Bedrijfsnaam Hans Jongerius Woerden
Contactpersoon Afdeling verkoop
Adres Touwslagersweg 16
Postcode 3449 HX
Plaats Woerden
Provincie Utrecht
Land Nederland
Telefoon +31 (0)348 - 435700 bel telefoonnummer toon telefoonnummer
Website www.hansjongerius.nl
E-mail e-mail sturen

Auto online verzekeren?

Bereken uw premie direct online!

Opties

  • abs
  • boordcomputer
  • cruise control
  • electr. bedienbare ramen (rondom)
  • electr. bedienbare ramen (voor)
  • getint glas
  • lichtmetalen velgen
  • traction control

Auto direct verkopen?

Laat je auto vandaag nog gratis taxeren en
ontvang direct een bod per e-mail.

Bijzonderheden meld een fout

Algemene informatie
Nieuw: Ja
Modeljaar: 2022
Referentienummer: 1068099

Technische informatie
Vermogen elektromotor(en): 136 PK (100 kW)
Vermogen brandstofmotor: 136 PK (100 kW)
Koppel: 245 Nm

Aandrijving
Actieradius: 385 km

Transmissie
Transmissie: 1 versnellingen, Automaat

Asconfiguratie
Aandrijving: Voorwielaandrijving

Prestaties
Acceleratie (0-100): 9,5 s
Topsnelheid: 140 km/u

Maten
Afmetingen (LxBxH): 408 x 173 x 156 cm
Wielbasis: 258 cm
Draaicirkel: 11 m

Gewichten
Ledig gewicht: 1.475 kg
Laadvermogen: 338 kg
GVW: 1.813 kg

Accu
Accu: 54,7 kWh, Type LCO
Accu laden: 3-fasen, 22 kW, compleet vol in 3 uur
Accu snelladen: Combined Charging System, 46 kW, compleet vol in 0 uur en 56 minuten

Interieur
Aantal zitplaatsen: 5

Milieu en verbruik
Gemiddeld elektriciteitsverbruik: 17,7 kWh/100km
CO2-uitstoot (WLTP): 0 g/km
Energielabel: A

Financiële informatie
Motorrijtuigenbelasting: geen

Garantie
Fabrieksgarantie: 36 maanden

Overige informatie
Rijklaargewicht: 1575 kg
Verwachtte leveringsdatum: 28-11-2023

Geadverteerde prijs is inclusief extra voordeel, opties en onvermijdbare kosten nodig voor aflevering van de auto aan de consument. Actieperiode loopt van 1 januari tot 31 januari 2024 en is alleen geldig bij aankoop van een Renault personenauto uit voorraad met een uiterste registratiedatum van 30/4/2024. niet in combinatie met andere acties. Actie betreft een particuliere actie. Bij zakelijke aanschaf doen we u graag een scherp voorstel. Neem contact met ons op. Getoonde afbeeldingen kunnen afwijken van daadwerkelijke uitvoering.

Disclaimer: LET OP: Getoonde afbeeldingen kunnen afwijken van de daadwerkelijke voorraadauto. Hier kunnen geen rechten aan worden ontleend. Vraag onze verkoopadviseurs naar specificaties van deze auto.

Basisdekking voor uw auto

Kies voor WA+ of All Risk en verzeker ook schade aan uw eigen auto mee.

WA

Wettelijke Aansprakelijkheid

  • Schade aan anderen

WA+

Beperkt Casco

  • Schade aan anderen
  • Diefstal, brand en ruitschade
  • Aanrijding met loslopende dieren
  • Nieuwwaarderegeling

All Risk

Volledig Casco

  • Schade aan anderen
  • Diefstal, brand en ruitschade
  • Aanrijding met loslopende dieren
  • Nieuwwaarderegeling
  • Schade aan uw eigen auto

E-mail aanbieder

 

Autotest

Renault Zoe | De puntjes op de e zetten

Het is bijna 2020. Heel veel merken introduceren in 2020 hun eerste elektrische auto's omdat vanaf dat jaar nieuwe belastingmaatregelen gelden. Renault biedt echter al jaren elektrische auto's aan, met de Zoe als visitekaartje. In plaats dat ook Renault in 2020 een nieuwe elektrische auto introduceert, is de oudgediende slechts verbeterd. Is dat genoeg om te kunnen concurreren met de nieuwkomers?

Autotest | Renault Zoe De puntjes op de e zetten

De Renault Zoe voor modeljaar 2020 rijdt snel en laadt snel. Het aangescherpte uiterlijk en interieur maken de Zoe meer volwassen en daarmee meer concurrerend.

Plus

  • vlot en levendig
  • prima rijeigenschappen
  • zeer voordelig in gebruik

Min

  • geen P-stand op automaat
  • trage reactie centrale computer
  • gordels en voorstoelen niet in hoogte verstelbaar

Conclusie

Is een facelift genoeg om concurrerend te blijven? Ja! Bij een elektrische auto tellen het bereik en de laadsnelheid en exact die punten zijn sterk verbeterd. De Zoe was al vlot en comfortabel. De vernieuwde Zoe is zelfs verslavend snel en comfortabel. Alleen op het gebied van semi-zelfrijdende functies blijft de Zoe achter; dat is simpelweg te ingrijpend voor een facelift. Het nieuwe infotainment-systeem werkt prima zolang rekening wordt gehouden met de trage reactiesnelheid ervan.

Omdat elektrische auto's allemaal dezelfde voordelen bieden (goedkoop rijden, nauwelijks onderhoud nodig, belastingvoordeel, nul uitstoot) zit de onderscheidende factor in de vormgeving en het imago. Ook hier zet Renault stappen met een scherper uiterlijk en verfraaid interieur, dat op de koop toe ook nog eens is gemaakt van gerecyclede materialen. De Zoe voelt daarom absoluut niet langer als een klein voordelig autootje, maar als een moderne, volwassen auto.

Deel deze advertentie