vorige 214 van 2.195 volgende

Renault Wind 1.2 TCE Exception

€ 6.500,-

afbeelding vergroten
Bouwjaar 10-09-2010
Categorie Cabriolet
BTW / Marge Marge Financieren
Kmstand 141.654 km
Deuren 2
Kenteken 72-NGR-2 Verzekeren
Kleur Wit Bod op je auto
Brandstof Benzine
Transmissie Handgeschakeld
Motorinhoud 1.149 cc
Vermogen 74 kW (101 pk)

Renault Wind 1.2 TCE Exception


€ 6.500,-

Algemeen

Bouwjaar 10-09-2010
Categorie Cabriolet
BTW / Marge Marge Financieren
Kmstand 141.654 km
Deuren 2
Kenteken 72-NGR-2 Verzekeren
Kleur Wit Bod op je auto
Brandstof Benzine
Transmissie Handgeschakeld
Motorinhoud 1.149 cc
Vermogen 74 kW (101 pk)

Aanbieder

Bedrijfsnaam Riveco Automobielen
Contactpersoon Afdeling verkoop
Adres Woestduinlaan 15a
Postcode 3941 XA
Plaats Doorn
Provincie Utrecht
Land Nederland
GSM +31 (0)6 - 53170927 bel telefoonnummer toon telefoonnummer
Website www.riveco.nl
E-mail e-mail sturen

Auto online verzekeren?

Bereken uw premie direct online!

Opties

  • abs
  • airbag bestuurder
  • airbags (voor)
  • airconditioning
  • alarmsysteem
  • automatic climate control
  • boordcomputer
  • centr. deurvergr. (afstandbediening)
  • cruise control
  • electr. bedienbare buitenspiegels
  • electr. bedienbare ramen (voor)
  • lederen bekleding
  • lichtmetalen velgen
  • mistlampen (voor)
  • radio/cd speler
  • regensensor
  • startonderbreker
  • stoelverwarming
  • stuurbekrachtiging
  • traction control

Auto direct verkopen?

Laat je auto vandaag nog gratis taxeren en
ontvang direct een bod per e-mail.

Bijzonderheden meld een fout

Algemene informatie
Modelreeks: aug 2010 - dec 2012

Technische informatie
Koppel: 155 Nm
Aantal cilinders: 4
Transmissie: 5 versnellingen, Handgeschakeld
Tankinhoud: 40 liter
Aandrijving: Voorwielaandrijving
Acceleratie (0-100): 10,5 s
Topsnelheid: 190 km/u

Maten
Afmetingen (LxBxH): 383 x 170 x 142 cm
Wielbasis: 237 cm

Gewichten
Ledig gewicht: 1.106 kg
Laadvermogen: 238 kg
GVW: 1.344 kg

Interieur
Aantal zitplaatsen: 2

Milieu
CO2-uitstoot: 145 g/km
Energielabel: C
Emissieklasse: Euro 5

Verbruik
Gemiddeld brandstofverbruik: 6,3 l/100km (1 op 15,9)
Brandstofverbruik in de stad: 8 l/100km (1 op 12,5)
Brandstofverbruik op de snelweg: 5,3 l/100km (1 op 18,9)

Onderhoud, historie en staat
Onderhoudsboekjes: Aanwezig
Aantal eigenaren: 5
Aantal sleutels: 2

Financiële informatie
Motorrijtuigenbelasting: € 139 - € 151 per kwartaal

Zeer nette schadevrije cabrio. Technisch perfect in orde.

= Bedrijfsinformatie =

Garantie in overleg.

Basisdekking voor uw auto

Kies voor WA+ of All Risk en verzeker ook schade aan uw eigen auto mee.

WA

Wettelijke Aansprakelijkheid

  • Schade aan anderen

WA+

Beperkt Casco

  • Schade aan anderen
  • Diefstal, brand en ruitschade
  • Aanrijding met loslopende dieren
  • Nieuwwaarderegeling

All Risk

Volledig Casco

  • Schade aan anderen
  • Diefstal, brand en ruitschade
  • Aanrijding met loslopende dieren
  • Nieuwwaarderegeling
  • Schade aan uw eigen auto

E-mail aanbieder

 

Autotest

Renault Wind | Wie waagt, die wint

Natuurlijk, Renault had de zoveelste, kleine en aandoenlijke cabriolet op de markt kunnen brengen. Maar daarvan zijn er al genoeg. In plaats daarvan kiest Renault er voor een risico te nemen. De "Wind" combineert gewaagde vormgeving met vernieuwende techniek. Wint of verliest de Renault Wind de gunst van de klant?

Autotest | Renault Wind Wie waagt, die wint

Wie waagt, die wint. Renault durft met deze originele cabriolet die volop rijplezier biedt tegen een nette prijs. Het gewaagde uiterlijk en de beperkte hoofdruimte staan succes voor de Wind in de weg.

Plus

  • volop rijplezier
  • nette prijs
  • prima prestatie TCE100 motor

Min

  • onhandige schaalverdeling snelheidsmeter
  • deurhendels onhandig voor dames met lange nagels
  • alleen voor personen tot 1 meter 80

Conclusie

Wie een gemiddeld product neerzet, behaalt ook gemiddeld succes. Renault toont lef en introduceert met de Wind een eigenzinnige cabriolet die anders is dan anders. Dat begint met het uiterlijk. Het front heeft een wat zielige blik, terwijl de achterzijde juist het idee geeft van een gespierde sportwagen.

Onder dat bijzondere uiterlijk gaat ook bijzondere techniek schuil. De Wind biedt een metalen dakconstructie die veel eenvoudiger van opzet is dan die van coupé cabriolets. Het dak van de Wind weegt minder en opent/sluit sneller dan dat van andere cabriolets met metalen dak. Het comfort met gesloten dak is even goed.

Dankzij de lichtgewicht constructie en het eigenzinnige ontwerp (de achterruit blijft altijd staan), zijn de rijeigenschappen uitstekend. Zoals het hoort bij een auto als deze, is de Wind een echte pretmachine met een levendige motor en een uitstekende wegligging. Daarmee scoort de Wind op alle punten maximaal. Kortom: Renault wint.

Deel deze advertentie