Renault Trafic Gesloten Bestel L2H1 T30 dCi 150 6EDC Advance Automaat

€ 30.814,- excl. BTW

Bouwjaar 2024
Categorie Bedrijfswagen
BTW / Marge BTW
Kmstand -
Deuren 4
Kenteken -
Kleur Wit Bod op je auto
Brandstof Diesel
Transmissie Automaat
Motorinhoud 2.300 cc
Vermogen 110 kW (150 pk)

Renault Trafic Gesloten Bestel L2H1 T30 dCi 150 6EDC Advance Automaat


€ 30.814,- excl. BTW

Algemeen

Bouwjaar 2024
Categorie Bedrijfswagen
BTW / Marge BTW
Kmstand -
Deuren 4
Kenteken -
Kleur Wit Bod op je auto
Brandstof Diesel
Transmissie Automaat
Motorinhoud 2.300 cc
Vermogen 110 kW (150 pk)

Aanbieder

Bedrijfsnaam Hans Jongerius Woerden
Contactpersoon Afdeling verkoop
Adres Touwslagersweg 16
Postcode 3449 HX
Plaats Woerden
Provincie Utrecht
Land Nederland
Telefoon +31 (0)348 - 435700 bel telefoonnummer toon telefoonnummer
Website www.hansjongerius.nl
E-mail e-mail sturen

Auto online verzekeren?

Bereken uw premie direct online!

Opties

  • abs
  • airconditioning
  • automatic climate control
  • centr. deurvergr. (afstandbediening)
  • electr. bedienbare buitenspiegels
  • in hoogte verstelbaar stuur
  • regensensor

Auto direct verkopen?

Laat je auto vandaag nog gratis taxeren en
ontvang direct een bod per e-mail.

Bijzonderheden meld een fout

Algemene informatie
Carrosserievorm: Bestelbus
Nieuw: Ja
Modeljaar: 2023
Referentienummer: 1241255

Technische informatie
Koppel: 385 Nm
Aantal cilinders: 4

Aandrijving
Tankinhoud: 80 liter
Actieradius: 1159 km

Transmissie
Transmissie: 6 versnellingen, Automaat

Asconfiguratie
Aandrijving: Voorwielaandrijving
Max. aslast voor: 1625 kg
Max. aslast achter: 1650 kg

Prestaties
Acceleratie (0-100): 10,9 s
Topsnelheid: 174 km/u

Maten
Draaicirkel: 13 m

Gewichten
Ledig gewicht: 1.824 kg
Laadvermogen: 6.700 kg
GVW: 8.524 kg
Max. trekgewicht: 1.630 kg (ongeremd 750 kg)

Accu
Accu snelladen: nee

Functioneel
Afmetingen laadruimte: 294 x 166 x 139 cm

Interieur
Aantal zitplaatsen: 3

Milieu en verbruik
Gemiddeld brandstofverbruik: 6,9 l/100km (1 op 14,5)
CO2-uitstoot (WLTP): 188 g/km
Emissieklasse: Euro 6

Financiële informatie
Motorrijtuigenbelasting: € 144 per kwartaal

Garantie
Fabrieksgarantie: 36 maanden

Overige informatie
Breedte laadruimte tussen wielkasten: 1268 mm
Lengte laadruimte (10cm boven laadruimte): 2937 mm
Rijklaargewicht: 1924 kg
Interieur: Stoffen stoelbekleding 'Kompo' in zwart
Verwachtte leveringsdatum: 08-04-2024

Geadverteerde prijs is inclusief extra voordeel, opties en onvermijdbare kosten nodig voor aflevering van de auto aan de consument. Actieperiode loopt van 1 januari tot 31 januari 2024 en is alleen geldig bij aankoop van een Renault personenauto uit voorraad met een uiterste registratiedatum van 30/4/2024. niet in combinatie met andere acties. Actie betreft een particuliere actie. Bij zakelijke aanschaf doen we u graag een scherp voorstel. Neem contact met ons op. Getoonde afbeeldingen kunnen afwijken van daadwerkelijke uitvoering.

Disclaimer: LET OP: Getoonde afbeeldingen kunnen afwijken van de daadwerkelijke voorraadauto. Hier kunnen geen rechten aan worden ontleend. Vraag onze verkoopadviseurs naar specificaties van deze auto.

Basisdekking voor uw auto

Kies voor WA+ of All Risk en verzeker ook schade aan uw eigen auto mee.

WA

Wettelijke Aansprakelijkheid

  • Schade aan anderen

WA+

Beperkt Casco

  • Schade aan anderen
  • Diefstal, brand en ruitschade
  • Aanrijding met loslopende dieren
  • Nieuwwaarderegeling

All Risk

Volledig Casco

  • Schade aan anderen
  • Diefstal, brand en ruitschade
  • Aanrijding met loslopende dieren
  • Nieuwwaarderegeling
  • Schade aan uw eigen auto

E-mail aanbieder

 

Autotest

Renault Trafic | Nieuwe wijn in oude zakken

Renault zat met een probleem. De vraag naar elektrisch aangedreven bussen is groot. Immers, ze zijn voordelig per kilometer en bedrijven zijn binnenkort verplicht om elektrisch te rijden. Echter, voorlopig is er geen geheel nieuwe Trafic gepland. Daarom is het bestaande model alsnog aangepast voor elektrische aandrijving. Hoe pakt dat uit?

Autotest | Renault Trafic Nieuwe wijn in oude zakken

De Renault Trafic Electric biedt lage kilometerkosten en extra comfort. De laadruimte is gelijk aan die van de conventionele Trafic.

Plus

  • presteert moeiteloos en in alle rust
  • nadruk op rust en comfort

Min

  • merkbaar op leeftijd qua luxe en veiligheid

Conclusie

Is Renault er in geslaagd om een concurrerende bus met elektrische aandrijving aan te bieden op basis van een ontwerp uit 2014? Ja en nee. De Trafic is merkbaar op leeftijd als het gaat om luxe, comfort en veiligheid. Echter, dat geldt ook voor de varianten met dieselmotor. Renault houdt vast aan het bekende recept omdat klanten hun ombouw graag willen behouden en juist daarom steeds opnieuw voor de Trafic kiezen.

De elektrische aandrijving biedt duidelijke meerwaarde. De kosten voor de energie per kilometer zijn laag. Dat is mede te danken aan de eenvoudige opzet, waarbij vooral is gekeken naar de kosten per kilometer. Wanneer 's nachts kan worden geladen is bijvoorbeeld geen snellader nodig en dan voldoet eenvoudige en dus voordelige techniek. Zo kan nieuwe wijn in oude zakken heel smakelijk zijn!

Deel deze advertentie