Renault Trafic DCI 150pk T29 L1H1 Luxe EDC/Automaat ALL-IN PRIJS Camera | Climate control | Parksensoren voor en achter

€ 30.390,- excl. BTW

Bouwjaar 16-12-2022
Categorie Bedrijfswagen
BTW / Marge BTW
Kmstand 14.754 km
Deuren 5
Kenteken -
Kleur Grijs Bod op je auto
Brandstof Diesel
Transmissie Automaat
Motorinhoud 1.997 cc
Vermogen 110 kW (150 pk)

Renault Trafic DCI 150pk T29 L1H1 Luxe EDC/Automaat ALL-IN PRIJS Camera | Climate control | Parksensoren voor en achter


€ 30.390,- excl. BTW

Algemeen

Bouwjaar 16-12-2022
Categorie Bedrijfswagen
BTW / Marge BTW
Kmstand 14.754 km
Deuren 5
Kenteken -
Kleur Grijs Bod op je auto
Brandstof Diesel
Transmissie Automaat
Motorinhoud 1.997 cc
Vermogen 110 kW (150 pk)

Aanbieder

Bedrijfsnaam Stam Amersfoort
Contactpersoon Afdeling verkoop
Adres Gemini 1
Postcode 3824 MH
Plaats Amersfoort
Provincie Utrecht
Land Nederland
Telefoon +31 (0)33 - 4635104 bel telefoonnummer toon telefoonnummer
Website www.stam.nl
E-mail e-mail sturen

Auto online verzekeren?

Bereken uw premie direct online!

Opties

  • abs
  • airbag bestuurder
  • airconditioning
  • alarmsysteem
  • automatic climate control
  • boordcomputer
  • cruise control
  • electr. bedienbare buitenspiegels
  • electr. bedienbare ramen (voor)
  • in hoogte verstelbaar stuur
  • lichtmetalen velgen
  • parkeersensor
  • startonderbreker
  • traction control
  • trekhaak

Auto direct verkopen?

Laat je auto vandaag nog gratis taxeren en
ontvang direct een bod per e-mail.

Bijzonderheden meld een fout

Algemene informatie
Carrosserievorm: Bestelauto
Modelreeks: jan. 2021 - 2024

Technische informatie
Koppel: 350 Nm
Aantal cilinders: 4
Transmissie: 6 versnellingen, Automaat
Tankinhoud: 80 liter
Aandrijving: Voorwielaandrijving
Acceleratie (0-100): 11,9 s
Topsnelheid: 176 km/u

Maten
Lengte/hoogte: L1H1
Afmetingen (LxBxH): 508 x 196 x 202 cm
Wielbasis: 310 cm

Gewichten
Ledig gewicht: 1.803 kg
Laadvermogen: 1.097 kg
GVW: 2.900 kg

Interieur
Bekleding: Stof
Aantal zitplaatsen: 3

Milieu en verbruik
Gemiddeld brandstofverbruik: 7 l/100km (1 op 14,3)
Emissieklasse: Euro 6

Onderhoud, historie en staat
Onderhoudsboekjes: Aanwezig
Aantal eigenaren: 2
Aantal sleutels: 2

Financiële informatie
Motorrijtuigenbelasting: € 144 per kwartaal

Garantie
Garantielabel: BOVAG Garantie (12 maanden)

Prijs is geheel rijklaar, inclusief 12 maanden BOVAG garantie, onderhoudsbeurt volgens schema en nieuwe APK!

Bij Renault hebben ze hoog ingezet op vernieuwende techniek en vooruitstrevende prestaties. Vandaar hun motto 'Drive for change'. Op de teller van deze auto staat slechts 14754 kilometer. Hij heeft een dieselmotor en een automatische transmissie. Passagiers stappen gemakkelijk in en uit door de schuifdeur met z'n ruime opening. Ook is de auto voorzien van: 17 inch lichtmetalen velgen, LED koplampen, warmtewerend glas, elektrisch inklapbare buitenspiegels, verstelbare lendensteunen en elektrisch bedienbare ramen voor.

Omdat u nou eenmaal geen ogen in uw achterhoofd heeft, is het altijd lastig om achteruit te rijden zonder brokken te maken. De achteruitrijcamera lost dat probleem op. Kilometerstand? Oliepeil? Accuspanning? Allemaal te zien via de app. Overal. Altijd. Dankzij Connected Services. Of het buiten nu warm is of koud, dankzij automatische airconditioning is het binnen altijd behaaglijk. Met de DAB-ontvanger heeft u keuze uit talloze digitale radiozenders met de allerhoogste geluidskwaliteit. Een heerlijke egale snelheid? Even de cruise control inschakelen! Ook keyless entry, buitentemperatuurmeter, lederen stuur en boordcomputer zijn aan boord.

De intelligente veiligheidssystemen in deze auto waken continu over uw veiligheid. Minder remweg, meer veiligheid: de Brake Assist haalt het beste uit het remsysteem als het erop aankomt. U bent mede dankzij dodehoekdetectie, hill hold functie en bandenspanningcontrolesysteem steeds veilig onderweg.

Vanzelfsprekend leveren wij deze auto met Bovag Garantie. Probeer deze auto uit en maak een proefrit. We zetten 'm graag voor u klaar!

= Bedrijfsinformatie =

Al onze prijzen zijn rijklaarprijzen inclusief ten minste 12 maanden garantie, onderhoud en minimaal 1 jaar APK.

Waarom kiezen voor Stam?
- 95% van onze klanten is Volledig tevreden
- Alle prijzen zijn rijklaar inclusief garantie.
- Alle auto's worden na binnenkomst grondig technisch geïnspecteerd.
- Transparante en scherpe prijsstelling.
- Klanten krijgen advies op maat en een persoonlijk voorstel in onz

Basisdekking voor uw auto

Kies voor WA+ of All Risk en verzeker ook schade aan uw eigen auto mee.

WA

Wettelijke Aansprakelijkheid

  • Schade aan anderen

WA+

Beperkt Casco

  • Schade aan anderen
  • Diefstal, brand en ruitschade
  • Aanrijding met loslopende dieren
  • Nieuwwaarderegeling

All Risk

Volledig Casco

  • Schade aan anderen
  • Diefstal, brand en ruitschade
  • Aanrijding met loslopende dieren
  • Nieuwwaarderegeling
  • Schade aan uw eigen auto

E-mail aanbieder

 

Autotest

Renault Trafic | Nieuwe wijn in oude zakken

Renault zat met een probleem. De vraag naar elektrisch aangedreven bussen is groot. Immers, ze zijn voordelig per kilometer en bedrijven zijn binnenkort verplicht om elektrisch te rijden. Echter, voorlopig is er geen geheel nieuwe Trafic gepland. Daarom is het bestaande model alsnog aangepast voor elektrische aandrijving. Hoe pakt dat uit?

Autotest | Renault Trafic Nieuwe wijn in oude zakken

De Renault Trafic Electric biedt lage kilometerkosten en extra comfort. De laadruimte is gelijk aan die van de conventionele Trafic.

Plus

  • presteert moeiteloos en in alle rust
  • nadruk op rust en comfort

Min

  • merkbaar op leeftijd qua luxe en veiligheid

Conclusie

Is Renault er in geslaagd om een concurrerende bus met elektrische aandrijving aan te bieden op basis van een ontwerp uit 2014? Ja en nee. De Trafic is merkbaar op leeftijd als het gaat om luxe, comfort en veiligheid. Echter, dat geldt ook voor de varianten met dieselmotor. Renault houdt vast aan het bekende recept omdat klanten hun ombouw graag willen behouden en juist daarom steeds opnieuw voor de Trafic kiezen.

De elektrische aandrijving biedt duidelijke meerwaarde. De kosten voor de energie per kilometer zijn laag. Dat is mede te danken aan de eenvoudige opzet, waarbij vooral is gekeken naar de kosten per kilometer. Wanneer 's nachts kan worden geladen is bijvoorbeeld geen snellader nodig en dan voldoet eenvoudige en dus voordelige techniek. Zo kan nieuwe wijn in oude zakken heel smakelijk zijn!

Deel deze advertentie