vorige 204 van 2.108 volgende

Renault Trafic Bestel 2.0 dCi T27 L1H1 Eco

€ 5.450,-

afbeelding vergroten
Bouwjaar 19-03-2012
Categorie Bedrijfswagen
BTW / Marge BTW
Kmstand 187.502 km
Deuren 5
Kenteken 6-VTH-38
Kleur Overige Bod op je auto
Brandstof Diesel
Transmissie Handgeschakeld
Motorinhoud 1.995 cc
Vermogen 84 kW (114 pk)

Renault Trafic Bestel 2.0 dCi T27 L1H1 Eco


€ 5.450,-

Algemeen

Bouwjaar 19-03-2012
Categorie Bedrijfswagen
BTW / Marge BTW
Kmstand 187.502 km
Deuren 5
Kenteken 6-VTH-38
Kleur Overige Bod op je auto
Brandstof Diesel
Transmissie Handgeschakeld
Motorinhoud 1.995 cc
Vermogen 84 kW (114 pk)

Aanbieder

Bedrijfsnaam AutoHuis Utrecht
Contactpersoon Afdeling verkoop
Adres Herenweg 40c
Postcode 3602 AR
Plaats Maarssen
Provincie Utrecht
Land Nederland
GSM +31 (0)6 - 17171185 bel telefoonnummer toon telefoonnummer
Website www.autohuisutrecht.nl
E-mail e-mail sturen

Auto online verzekeren?

Bereken uw premie direct online!

Opties

  • abs
  • airbag bestuurder
  • alarmsysteem
  • centr. deurvergr. (afstandbediening)
  • in hoogte verstelbaar stuur
  • startonderbreker

Auto direct verkopen?

Laat je auto vandaag nog gratis taxeren en
ontvang direct een bod per e-mail.

Bijzonderheden meld een fout

Renault Trafic bestel 2.0 dCi T27 L1H1 Eco


- Kenteken: 6-VTH-38
- Merk: Renault
- Model: Trafic bestel
- APK tot: 13-01-2025
- Tellerstand: 187502 KM
- Carrosserievorm: Bestel
- Aantal deuren: 5
- Brandstofsoort: Diesel
- Bouwjaar: 2012
- Transmissie: Handgeschakeld
- Motorinhoud: 1995 cc
- Aantal cilinders: 4
- Motorcode: M9R A6
- Vermogen: 84 kW / 114pk
- Ledig gewicht: 1748 kg
- Max. trekgewicht: 2000 kg
- Aantal zitplaatsen: 3
- Verbruik: 7.5 l/100 km
- BTW/Marge: BTW aftrekbaar, de prijs is exclusief BTW
- Lengte: 478 cm
- Breedte: 190 cm
- Laadruimte hoogte: 139 cm
- Motorrijtuigenbelasting: € 157 per kwartaal
- Emissieklasse: Euro 5


Exterieur

- Centrale vergrendeling met afstandsbediening
- Zijschuifdeur rechts

Interieur

- 2 zitplaatsen rechtsvoor
- Armsteun voor
- Stuur verstelbaar
- Tussenschot laag

Overige

- Anti Blokkeer Systeem
- Bestuurdersairbag

Veiligheid

- Alarm klasse 1(startblokkering)


Bijzonderheden:

Nieuwe Apk 
1e Eigenaar 



AutoHuis Utrecht
Herenweg 40c
3602AR Maarssen
0617171185
Info@autohuisutrecht.nl
Let op!!! Alleen op afspraak aanwezig.
www.autohuisutrecht.nl

We hebben ons uiterste best gedaan om alle informatie in deze advertentie correct weer te geven. Er kunnen echter geen rechten worden ontleend aan de verstrekte informatie in de advertentie. Vertrouw niet alleen op deze informatie maar controleer altijd zelf de zaken welke voor jouw belangrijk zijn en je beslissing zouden kunnen beïnvloeden. Neem contact op met de verkoper voor aanvullende vragen.

Basisdekking voor uw auto

Kies voor WA+ of All Risk en verzeker ook schade aan uw eigen auto mee.

WA

Wettelijke Aansprakelijkheid

  • Schade aan anderen

WA+

Beperkt Casco

  • Schade aan anderen
  • Diefstal, brand en ruitschade
  • Aanrijding met loslopende dieren
  • Nieuwwaarderegeling

All Risk

Volledig Casco

  • Schade aan anderen
  • Diefstal, brand en ruitschade
  • Aanrijding met loslopende dieren
  • Nieuwwaarderegeling
  • Schade aan uw eigen auto

E-mail aanbieder

 

Autotest

Renault Trafic | Nieuwe wijn in oude zakken

Renault zat met een probleem. De vraag naar elektrisch aangedreven bussen is groot. Immers, ze zijn voordelig per kilometer en bedrijven zijn binnenkort verplicht om elektrisch te rijden. Echter, voorlopig is er geen geheel nieuwe Trafic gepland. Daarom is het bestaande model alsnog aangepast voor elektrische aandrijving. Hoe pakt dat uit?

Autotest | Renault Trafic Nieuwe wijn in oude zakken

De Renault Trafic Electric biedt lage kilometerkosten en extra comfort. De laadruimte is gelijk aan die van de conventionele Trafic.

Plus

  • presteert moeiteloos en in alle rust
  • nadruk op rust en comfort

Min

  • merkbaar op leeftijd qua luxe en veiligheid

Conclusie

Is Renault er in geslaagd om een concurrerende bus met elektrische aandrijving aan te bieden op basis van een ontwerp uit 2014? Ja en nee. De Trafic is merkbaar op leeftijd als het gaat om luxe, comfort en veiligheid. Echter, dat geldt ook voor de varianten met dieselmotor. Renault houdt vast aan het bekende recept omdat klanten hun ombouw graag willen behouden en juist daarom steeds opnieuw voor de Trafic kiezen.

De elektrische aandrijving biedt duidelijke meerwaarde. De kosten voor de energie per kilometer zijn laag. Dat is mede te danken aan de eenvoudige opzet, waarbij vooral is gekeken naar de kosten per kilometer. Wanneer 's nachts kan worden geladen is bijvoorbeeld geen snellader nodig en dan voldoet eenvoudige en dus voordelige techniek. Zo kan nieuwe wijn in oude zakken heel smakelijk zijn!

Deel deze advertentie