Renault Trafic 2.0 dCi T27 L1H1 AIRCO NAVIGATIE

€ 4.250,-

afbeelding vergroten
Bouwjaar 25-02-2011
Categorie Bedrijfswagen
BTW / Marge BTW
Kmstand 232.756 km
Deuren 5
Kenteken 5-VLR-84
Kleur Wit Bod op je auto
Brandstof Diesel
Transmissie Handgeschakeld
Motorinhoud 1.995 cc
Vermogen 85 kW (116 pk)

Renault Trafic 2.0 dCi T27 L1H1 AIRCO NAVIGATIE


€ 4.250,-

Algemeen

Bouwjaar 25-02-2011
Categorie Bedrijfswagen
BTW / Marge BTW
Kmstand 232.756 km
Deuren 5
Kenteken 5-VLR-84
Kleur Wit Bod op je auto
Brandstof Diesel
Transmissie Handgeschakeld
Motorinhoud 1.995 cc
Vermogen 85 kW (116 pk)

Aanbieder

Bedrijfsnaam Autobedrijf Jos Priem
Contactpersoon Afdeling verkoop
Adres Uitweg 15a
Postcode 3645 TA
Plaats Vinkeveen
Provincie Utrecht
Land Nederland
Telefoon +31 (0)297 - 778494 bel telefoonnummer toon telefoonnummer
Website www.jospriem.nl
E-mail e-mail sturen

Auto online verzekeren?

Bereken uw premie direct online!

Opties

  • abs
  • airbag bestuurder
  • airconditioning
  • alarmsysteem
  • boordcomputer
  • centr. deurvergr. (afstandbediening)
  • cruise control
  • in hoogte verstelbaar stuur
  • navigatiesysteem
  • parkeersensor
  • radio/cd speler
  • startonderbreker

Auto direct verkopen?

Laat je auto vandaag nog gratis taxeren en
ontvang direct een bod per e-mail.

Bijzonderheden meld een fout

Algemene informatie
Carrosserievorm: Bestelauto
Modelreeks: apr 2010 - okt 2011
Modelcode: Phase 3

Technische informatie
Koppel: 300 Nm
Aantal cilinders: 4
Transmissie: 6 versnellingen, Handgeschakeld
Tankinhoud: 90 liter
Aandrijving: Voorwielaandrijving
Topsnelheid: 160 km/u

Maten
Lengte/hoogte: L1H1
Afmetingen (LxBxH): 478 x 190 x 197 cm
Wielbasis: 310 cm

Gewichten
Ledig gewicht: 1.685 kg
Laadvermogen: 1.105 kg
GVW: 2.790 kg

Interieur
Interieur: Licht grijs, Stof
Aantal zitplaatsen: 3

Milieu
CO2-uitstoot: 195 g/km
Emissieklasse: Euro 4

Verbruik
Gemiddeld brandstofverbruik: 7,4 l/100km (1 op 13,5)
Brandstofverbruik in de stad: 8,6 l/100km (1 op 11,6)
Brandstofverbruik op de snelweg: 6,8 l/100km (1 op 14,7)

Onderhoud, historie en staat
Onderhoudsboekjes: Aanwezig
Aantal eigenaren: 2
Aantal sleutels: 2

Financiële informatie
Motorrijtuigenbelasting: € 180 per kwartaal

Laat u niets wijsmaken, deze Renault Trafic biedt alles wat u van een auto verlangt. Deze auto komt uit 2011. De aandrijving komt voor rekening van een 115 PK dieselmotor en een handgeschakelde zes versnellingsbak. Achterportieren kunnen gemakkelijk beschadigd raken als ze bijvoorbeeld door de wind bij uitstappen openslaan. Dat zal niet gebeuren met de aanwezige schuifdeur achter.

Naast de routeinformatie van het navigatiesysteem kunt u muziek via het audiosysteem ook online beluisteren via bluetooth. De parkeersensoren waarschuwen wanneer u te krap inparkeert of dat ene paaltje niet hebt gezien. Ook fijn als u op de voorgeschreven snelheid wilt blijven: de cruise control. Met één druk op de knop blaast de airconditioning een koele bries door het interieur. U bent in deze Renault ook voorzien van centrale deurvergrendeling met afstandsbediening, boordcomputer en verstelbaar stuur.

De kilometerstand van deze auto klopt, blijkt uit het meegeleverde tellerrapport van Nationale Autopas. Om deze Renault echt te ervaren, moet u beslist een proefrit maken. Mail ons nu of bel ons, dan maken we snel een afspraak.
Kastenwand met lades, ideaal voor georganiseerd en efficiënt werken.

Boekjes en 2 sleutels aanwezig.
Goed onderhouden bus, recent bij 227Dkm laatste service uitgevoerd.

Prijs is ex. btw

= Bedrijfsinformatie =

BEZICHTIGING OP AFSPRAAK*.
* Zaterdagen bij voorkeur op afspraak; geopend van 0900-1600uur

EXTRA SERVICE:
WHATSAPP 0611 41 7949 voor vragen over een occasion of het uit wisselen van fotos van uw inruilauto.
TELEFOON: 0297-77 8494 direct contact met de afdeling verkoop
Alle occasions staan schoon en droog binnen in een overdekte showroom van 1500 m2
Inruil van uw huidige auto is mogelijk & volledige fotoreportage van deze occasion is te zien op www.jospriem.nl.
PRIJS is op basis van zo meenemen: Liever kopen met een AFLEVERPAKKET "meest gekozen pakket 595 EURO". (zie op www.jospriem.nl/GARANTIE wat u daar voor terug krijgt)
FINANCIEREN; http://www.leasefabriek.nl/voertuigen-dealer/?dealer_id=32106

WAT ZEGGEN ANDER

Basisdekking voor uw auto

Kies voor WA+ of All Risk en verzeker ook schade aan uw eigen auto mee.

WA

Wettelijke Aansprakelijkheid

  • Schade aan anderen

WA+

Beperkt Casco

  • Schade aan anderen
  • Diefstal, brand en ruitschade
  • Aanrijding met loslopende dieren
  • Nieuwwaarderegeling

All Risk

Volledig Casco

  • Schade aan anderen
  • Diefstal, brand en ruitschade
  • Aanrijding met loslopende dieren
  • Nieuwwaarderegeling
  • Schade aan uw eigen auto

E-mail aanbieder

 

Autotest

Renault Trafic | Nieuwe wijn in oude zakken

Renault zat met een probleem. De vraag naar elektrisch aangedreven bussen is groot. Immers, ze zijn voordelig per kilometer en bedrijven zijn binnenkort verplicht om elektrisch te rijden. Echter, voorlopig is er geen geheel nieuwe Trafic gepland. Daarom is het bestaande model alsnog aangepast voor elektrische aandrijving. Hoe pakt dat uit?

Autotest | Renault Trafic Nieuwe wijn in oude zakken

De Renault Trafic Electric biedt lage kilometerkosten en extra comfort. De laadruimte is gelijk aan die van de conventionele Trafic.

Plus

  • presteert moeiteloos en in alle rust
  • nadruk op rust en comfort

Min

  • merkbaar op leeftijd qua luxe en veiligheid

Conclusie

Is Renault er in geslaagd om een concurrerende bus met elektrische aandrijving aan te bieden op basis van een ontwerp uit 2014? Ja en nee. De Trafic is merkbaar op leeftijd als het gaat om luxe, comfort en veiligheid. Echter, dat geldt ook voor de varianten met dieselmotor. Renault houdt vast aan het bekende recept omdat klanten hun ombouw graag willen behouden en juist daarom steeds opnieuw voor de Trafic kiezen.

De elektrische aandrijving biedt duidelijke meerwaarde. De kosten voor de energie per kilometer zijn laag. Dat is mede te danken aan de eenvoudige opzet, waarbij vooral is gekeken naar de kosten per kilometer. Wanneer 's nachts kan worden geladen is bijvoorbeeld geen snellader nodig en dan voldoet eenvoudige en dus voordelige techniek. Zo kan nieuwe wijn in oude zakken heel smakelijk zijn!

Deel deze advertentie