Bouwjaar | 15-02-2023 |
Categorie | Bedrijfswagen |
BTW / Marge | BTW |
Kmstand | 23.140 km |
Deuren | 5 |
Kenteken | - |
Kleur | Grijs Bod op je auto |
Brandstof | Diesel |
Transmissie | Automaat |
Motorinhoud | 1.997 cc |
Vermogen | 125 kW (170 pk) |
€ 42.500,- excl. BTW
Algemeen
Bouwjaar | 15-02-2023 |
Categorie | Bedrijfswagen |
BTW / Marge | BTW |
Kmstand | 23.140 km |
Deuren | 5 |
Kenteken | - |
Kleur | Grijs Bod op je auto |
Brandstof | Diesel |
Transmissie | Automaat |
Motorinhoud | 1.997 cc |
Vermogen | 125 kW (170 pk) |
Aanbieder
Bedrijfsnaam | Autobedrijf Spekkels |
Contactpersoon | Afdeling verkoop |
Adres | Rumpsterweg 29 |
Postcode | 3981 AK |
Plaats | Bunnik |
Provincie | Utrecht |
Land | Nederland |
Telefoon | +31 (0)30 - 6567300 bel telefoonnummer toon telefoonnummer |
Website | www.spekkels.nl |
e-mail sturen |
Bijzonderheden meld een fout
Algemene informatie
Carrosserievorm: Bestelauto
Technische informatie
Aantal cilinders: 4
Aandrijving: Voorwielaandrijving
Acceleratie (0-100): 10,6 s
Topsnelheid: 186 km/u
Maten
Wielbasis: 350 cm
Gewichten
Ledig gewicht: 1.961 kg
Laadvermogen: 1.003 kg
GVW: 3.070 kg
Interieur
Interieurkleur: Antraciet
Aantal zitplaatsen: 5
Milieu en verbruik
Gemiddeld brandstofverbruik: 7,2 l/100km (1 op 13,9)
Emissieklasse: Euro 6
Historie
Onderhoudsboekjes: Aanwezig (dealer onderhouden)
100% Onderhouden: Ja (kwaliteitslabel aanwezig)
Financiële informatie
Motorrijtuigenbelasting: € 160 per kwartaal
= Bedrijfsinformatie =
Het adres voor uw APK, onderhoud, reparatie van elk merk auto en betrouwbare occasion.
Een vertrouwd familiebedrijf wat een landelijke ligging heeft en
waar nog de tijd voor u wordt genomen.
Aan bovenstaande informatie kunnen echter geen rechten worden ontleend. Controleer daarom samen met ons de aanwezige opties en accessoires op de auto van uw keuze
Vraag ons naar eventuele financieringsmogelijkheden via DTC Lease en de garantiemogelijkheden van Autotrust.
Autobedrijf Spekkels
Rumpsterweg 29
3981AK Bunnik
Tel. 030-6567300/ 06-55738584
www.spekkels.nl
Basisdekking voor uw auto
Kies voor WA+ of All Risk en verzeker ook schade aan uw eigen auto mee.
WA
Wettelijke Aansprakelijkheid
- Schade aan anderen
WA+
Beperkt Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
All Risk
Volledig Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
- Schade aan uw eigen auto
E-mail aanbieder
Autotest
Renault Trafic | Nieuwe wijn in oude zakken
Renault zat met een probleem. De vraag naar elektrisch aangedreven bussen is groot. Immers, ze zijn voordelig per kilometer en bedrijven zijn binnenkort verplicht om elektrisch te rijden. Echter, voorlopig is er geen geheel nieuwe Trafic gepland. Daarom is het bestaande model alsnog aangepast voor elektrische aandrijving. Hoe pakt dat uit?
De Renault Trafic Electric biedt lage kilometerkosten en extra comfort. De laadruimte is gelijk aan die van de conventionele Trafic.
Plus
- presteert moeiteloos en in alle rust
- nadruk op rust en comfort
Min
- merkbaar op leeftijd qua luxe en veiligheid
Conclusie
Is Renault er in geslaagd om een concurrerende bus met elektrische aandrijving aan te bieden op basis van een ontwerp uit 2014? Ja en nee. De Trafic is merkbaar op leeftijd als het gaat om luxe, comfort en veiligheid. Echter, dat geldt ook voor de varianten met dieselmotor. Renault houdt vast aan het bekende recept omdat klanten hun ombouw graag willen behouden en juist daarom steeds opnieuw voor de Trafic kiezen.
De elektrische aandrijving biedt duidelijke meerwaarde. De kosten voor de energie per kilometer zijn laag. Dat is mede te danken aan de eenvoudige opzet, waarbij vooral is gekeken naar de kosten per kilometer. Wanneer 's nachts kan worden geladen is bijvoorbeeld geen snellader nodig en dan voldoet eenvoudige en dus voordelige techniek. Zo kan nieuwe wijn in oude zakken heel smakelijk zijn!