Renault Trafic 2.0 dCi 145 T29 L2H1 DC Comfort Automaat | Dubbele Cabine | Trekhaak | Navi | Bluetooth | 1e Eigenaar | Org.NL Auto+NAP |

€ 27.940,-

Bouwjaar 23-04-2021
Categorie Bedrijfswagen
BTW / Marge BTW
Kmstand 31.636 km
Deuren 5
Kenteken -
Kleur Wit Bod op je auto
Brandstof Diesel
Transmissie Automaat
Motorinhoud 1.997 cc
Vermogen 106 kW (144 pk)

Renault Trafic 2.0 dCi 145 T29 L2H1 DC Comfort Automaat | Dubbele Cabine | Trekhaak | Navi | Bluetooth | 1e Eigenaar | Org.NL Auto+NAP |


€ 27.940,-

Algemeen

Bouwjaar 23-04-2021
Categorie Bedrijfswagen
BTW / Marge BTW
Kmstand 31.636 km
Deuren 5
Kenteken -
Kleur Wit Bod op je auto
Brandstof Diesel
Transmissie Automaat
Motorinhoud 1.997 cc
Vermogen 106 kW (144 pk)

Aanbieder

Bedrijfsnaam Vakgarage Verbree IJsselstein
Contactpersoon Afdeling verkoop
Adres Panoven 70
Postcode 3401 RB
Plaats Ijsselstein
Provincie Utrecht
Land Nederland
Telefoon +31 (0)30 - 6868277 bel telefoonnummer toon telefoonnummer
Website www.vakgarageverbree-ijsselstein.nl
E-mail e-mail sturen

Auto online verzekeren?

Bereken uw premie direct online!

Opties

  • abs
  • airbag bestuurder
  • airconditioning
  • alarmsysteem
  • boordcomputer
  • centr. deurvergr. (afstandbediening)
  • cruise control
  • electr. bedienbare buitenspiegels
  • electr. bedienbare ramen (voor)
  • getint glas
  • in hoogte verstelbaar stuur
  • navigatiesysteem
  • parkeersensor
  • startonderbreker
  • trekhaak

Auto direct verkopen?

Laat je auto vandaag nog gratis taxeren en
ontvang direct een bod per e-mail.

Bijzonderheden meld een fout

Algemene informatie
Carrosserievorm: Bestelauto
Modelreeks: jun 2019 - dec 2021
Cabine: dubbel

Technische informatie
Koppel: 350 Nm
Aantal cilinders: 4
Transmissie: 6 versnellingen, Automaat
Tankinhoud: 80 liter
Aandrijving: Voorwielaandrijving
Acceleratie (0-100): 11,0 s
Topsnelheid: 176 km/u

Maten
Lengte/hoogte: L2H1
Wielbasis: 350 cm

Gewichten
Ledig gewicht: 1.890 kg
Laadvermogen: 1.160 kg
GVW: 3.050 kg
Max. trekgewicht: 1.650 kg (ongeremd 750 kg)

Interieur
Interieur: Antraciet, Stof
Aantal zitplaatsen: 6

Milieu
CO2-uitstoot: 197 g/km
Emissieklasse: Euro 6

Verbruik
Gemiddeld brandstofverbruik: 5,9 l/100km (1 op 16,9)
Brandstofverbruik in de stad: 6,8 l/100km (1 op 14,7)
Brandstofverbruik op de snelweg: 5,4 l/100km (1 op 18,5)

Onderhoud, historie en staat
Onderhoudsboekjes: Aanwezig
Aantal eigenaren: 2
APK: Nieuwe APK bij aflevering
Aantal sleutels: 2

Financiële informatie
Motorrijtuigenbelasting: € 152 per kwartaal

Afleverpakketten
Optioneel afleverpakket (zonder meerprijs): Standaard (inbegrepen): - Minimaal 9 maanden APK keuring - Aflevercheck van alle vloeistoffen, bandenspanning en verlichting - Minimaal een kwart tankinhoud brandstof - RDW tenaamstelling en vrijwaring inruilauto (indien van toepassing)

Financial lease tegen aantrekkelijke tarieven mogelijk! Wanneer u uw KVK opstuurt ontvangt u binnen 24 uur reactie. Financial Lease is al mogelijk voor E.530,- per maand, gebaseerd op een looptijd van 60 maanden met een slottermijn van E.7.245,- en zonder aanbetaling. Een andere combinatie van aanbetaling, slottermijn en/of looptijd is ook mogelijk. Neem gerust contact met ons op voor een financieel voorstel op maat.

Hartelijk dank voor uw interesse in deze kwaliteitsoccasion, erg leuk dat u deze auto bij ons heeft gevonden! Heeft u vragen over deze auto of de beschikbaarheid? Neem gerust contact op met onze verkopers: Robin, Mark of Ton. Zij zijn te bereiken op 030-6868277 of via whats-app op het nummer 030-6868276. Deze auto bevindt zich op één van onze twee locaties, wij informeren u vooraf graag waar u deze auto kan bekijken.

Waarom kiezen voor deze kwaliteitsoccasion:
- U kunt deze auto direct rijden en financial lease is bij ons mogelijk! Wanneer u uw KVK opstuurt ontvangt u binnen 24 uur reactie.
- Het is een BTW auto, de getoonde vraagprijs is exclusief BTW.
- Het is een origineel Nederlandse auto afkomstig van de eerste eigenaar.
- De kilometerstand wordt 100% gegarandeerd door de NAP pas die wij bij de auto leveren.
- Dit exemplaar is als 2.0 dCI 145 T29 L2H1 DC Comfort uitvoering compleet uitgerust, zie de specificatielijst voor alle opties. Heeft u vragen over de uitrusting van deze auto? Neem gerust contact met ons op.
- Deze auto beschikt over een trekhaak en mag tot 1.650kg geremd trekken.
- De volledige autodocumentatie is aanwezig inclusief de handleiding, het onderhoudsboekje en twee autosleutels.
- Het is een zeer nette auto die schadevrij en rookvrij is.
- U kunt profiteren van

Basisdekking voor uw auto

Kies voor WA+ of All Risk en verzeker ook schade aan uw eigen auto mee.

WA

Wettelijke Aansprakelijkheid

  • Schade aan anderen

WA+

Beperkt Casco

  • Schade aan anderen
  • Diefstal, brand en ruitschade
  • Aanrijding met loslopende dieren
  • Nieuwwaarderegeling

All Risk

Volledig Casco

  • Schade aan anderen
  • Diefstal, brand en ruitschade
  • Aanrijding met loslopende dieren
  • Nieuwwaarderegeling
  • Schade aan uw eigen auto

E-mail aanbieder

 

Autotest

Renault Trafic | Nieuwe wijn in oude zakken

Renault zat met een probleem. De vraag naar elektrisch aangedreven bussen is groot. Immers, ze zijn voordelig per kilometer en bedrijven zijn binnenkort verplicht om elektrisch te rijden. Echter, voorlopig is er geen geheel nieuwe Trafic gepland. Daarom is het bestaande model alsnog aangepast voor elektrische aandrijving. Hoe pakt dat uit?

Autotest | Renault Trafic Nieuwe wijn in oude zakken

De Renault Trafic Electric biedt lage kilometerkosten en extra comfort. De laadruimte is gelijk aan die van de conventionele Trafic.

Plus

  • presteert moeiteloos en in alle rust
  • nadruk op rust en comfort

Min

  • merkbaar op leeftijd qua luxe en veiligheid

Conclusie

Is Renault er in geslaagd om een concurrerende bus met elektrische aandrijving aan te bieden op basis van een ontwerp uit 2014? Ja en nee. De Trafic is merkbaar op leeftijd als het gaat om luxe, comfort en veiligheid. Echter, dat geldt ook voor de varianten met dieselmotor. Renault houdt vast aan het bekende recept omdat klanten hun ombouw graag willen behouden en juist daarom steeds opnieuw voor de Trafic kiezen.

De elektrische aandrijving biedt duidelijke meerwaarde. De kosten voor de energie per kilometer zijn laag. Dat is mede te danken aan de eenvoudige opzet, waarbij vooral is gekeken naar de kosten per kilometer. Wanneer 's nachts kan worden geladen is bijvoorbeeld geen snellader nodig en dan voldoet eenvoudige en dus voordelige techniek. Zo kan nieuwe wijn in oude zakken heel smakelijk zijn!

Deel deze advertentie