Bouwjaar | 02-02-2001 |
Categorie | MPV |
BTW / Marge | Marge Financieren |
Kmstand | 199.926 km |
Deuren | 5 |
Kenteken | 94-GN-JX Verzekeren |
Kleur | Blauw Bod op je auto |
Brandstof | Benzine |
Transmissie | Handgeschakeld |
Motorinhoud | 1.783 cc |
Vermogen | 85 kW (116 pk) |
Algemeen
Bouwjaar | 02-02-2001 |
Categorie | MPV |
BTW / Marge | Marge Financieren |
Kmstand | 199.926 km |
Deuren | 5 |
Kenteken | 94-GN-JX Verzekeren |
Kleur | Blauw Bod op je auto |
Brandstof | Benzine |
Transmissie | Handgeschakeld |
Motorinhoud | 1.783 cc |
Vermogen | 85 kW (116 pk) |
Aanbieder
Bedrijfsnaam | Autobedrijf Oudewater |
Contactpersoon | Afdeling verkoop |
Adres | Zuid-Linschoterzandweg 53 |
Postcode | 3425 EN |
Plaats | Snelrewaard |
Provincie | Utrecht |
Land | Nederland |
GSM | +31 (0)6 - 18224270 bel telefoonnummer toon telefoonnummer |
Website | www.autobedrijfoudewater.nl |
e-mail sturen |
Bijzonderheden meld een fout
Technische informatie
Aantal cilinders: 4
Transmissie: 5 versnellingen, Handgeschakeld
Aandrijving: Voorwielaandrijving
Bandenmaat: 185/65 R15
Acceleratie (0-100): 10,9 s
Topsnelheid: 189 km/u
Maten
Afmetingen (LxBxH): 417 x 170 x 168 cm
Wielbasis: 256 cm
Gewichten
Ledig gewicht: 1.265 kg
Laadvermogen: 550 kg
GVW: 1.815 kg
Max. trekgewicht: 1.350 kg (ongeremd 680 kg)
Interieur
Aantal zitplaatsen: 5
Milieu
CO2-uitstoot: 184 g/km
Energielabel: D
Emissieklasse: Euro 2
Verbruik
Gemiddeld brandstofverbruik: 7,8 l/100km (1 op 12,8)
Brandstofverbruik in de stad: 10,4 l/100km (1 op 9,6)
Brandstofverbruik op de snelweg: 6,3 l/100km (1 op 15,9)
Staat
Aantal sleutels: 2
Financiële informatie
Motorrijtuigenbelasting: € 171 - € 193 per kwartaal
Te koop, een zeer nette en mooie Renault Scénic 1.8-16V RXT blauw van kleur. Afkomstig van de 2e Eigenaar! De kilometerstand van de Renault Scénic is 199.926 km Originele Kilometers met Nationale Auto Pas,onderhoudsboekjes aanwezig. De Distributieriem is vervangen bij 170.000 km. De Renault Scénic ziet er goed uit, zowel van binnen als van buiten. Nieuwe Apk bij aflevering. Rijdt, schakelt en stuurt prima! Motorisch + Technisch 100%. Het betreft een RXT uitvoering, voorzien van o.a: ABS / Airbag Bestuurder + Airbag Passagier / Airconditioning / Bekerhouders / Boordcomputer / Elektrische Pakket ( Elektrische Ramen + Spiegels + Centrale Deurvergrendeling ) / Metalic Lak / Stuurbekrachtiging en een Trekhaak. Inruil mogelijk tegen handelsprijzen. Voor overige informatie kunt u gerust bellen: 06-18224270 / 06-42020663 Tenaamstellen in de showroom! Daardoor is het ook mogelijk om ook 's weekends ( ook op zondag ) en 's avonds langs te komen voor een bezichtiging en/of een proefrit. Wij kunnen helpen met export-documenten! We can help with export-documents! Wir können mit dem Export Dokumenten helfen! Mozemy pomóc w dokumentach eksportowych! My mozhem pomoch' s eksportnykh dokumentov! Nous pouvons vous aider avec des documents d'exportation!
Basisdekking voor uw auto
Kies voor WA+ of All Risk en verzeker ook schade aan uw eigen auto mee.
WA
Wettelijke Aansprakelijkheid
- Schade aan anderen
WA+
Beperkt Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
All Risk
Volledig Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
- Schade aan uw eigen auto
E-mail aanbieder
Autotest
Renault Scenic | Een begeerlijk concept
De Scenic vormde in het verleden welhaast de kern van het aanbod van Renault. De middelgrote gezinsauto was uiterst succesvol dankzij de balans tussen innovatie, functionaliteit en prijs. Echter, gaandeweg nam de vraag af en in 2022 verdween het ruimtewonder zelfs met stille trom uit het assortiment. Maar nu is de Scenic terug als elektrische auto. Dat niet alleen: Renault belooft dat de Scenic weer vernieuwend en zelfs begeerlijk is!
De 5e generatie van de Renault Scenic combineert elektrische aandrijving met een uitgekiend concept. Daarom is de Scenic ruim en tegelijkertijd wendbaar.
Plus
- zeer ruim, ook achterin
- (verwacht) gunstig weggedrag dankzij relatief lage bouw
Min
- onhandige locatie laadaansluiting
Conclusie
Weet Renault de Scenic weer bijzonder en begeerlijk te maken? Op basis van een eerste kennismaking met een prototype in een fotostudio is het antwoord op die vraag: ja.
Het uitgangspunt is een geslaagde vormgeving, waarbij moderne lijnen worden gecombineerd met Franse charme. Renault kiest er niet voor om de grootste auto in zijn soort aan te bieden. Dankzij een uitgekiende opzet is de binnenruimte echter uitstekend, zelfs achterin. De beperkte buitenmaten maken de Scenic zuiniger en wendbaarder.
De uitrusting is modern en de elektrische aandrijving zorgt voor prima prestaties, een hoge mate van comfort en lage gebruikskosten. De meerwaarde zit daarom niet alleen in het uiterlijk of de techniek, maar in de unieke combinatie ervan. Het is daarom het concept dat begeerlijker is dan de som der delen.