Bouwjaar | 31-05-2007 |
Categorie | MPV |
BTW / Marge | Marge Financieren |
Kmstand | 185.596 km |
Deuren | 5 |
Kenteken | 55-XH-LS Verzekeren |
Kleur | Zwart Bod op je auto |
Brandstof | Benzine |
Transmissie | Handgeschakeld |
Motorinhoud | 1.598 cc |
Vermogen | 82 kW (112 pk) |
Algemeen
Bouwjaar | 31-05-2007 |
Categorie | MPV |
BTW / Marge | Marge Financieren |
Kmstand | 185.596 km |
Deuren | 5 |
Kenteken | 55-XH-LS Verzekeren |
Kleur | Zwart Bod op je auto |
Brandstof | Benzine |
Transmissie | Handgeschakeld |
Motorinhoud | 1.598 cc |
Vermogen | 82 kW (112 pk) |
Aanbieder
Bedrijfsnaam | Auto indigo |
Contactpersoon | Afdeling verkoop |
Adres | Nijverheidsweg 17 |
Postcode | 3762 EP |
Plaats | Soest |
Provincie | Utrecht |
Land | Nederland |
GSM | +31 (0)6 - 20096009 bel telefoonnummer toon telefoonnummer |
e-mail sturen |
Bijzonderheden meld een fout
Technische informatie
Aantal cilinders: 4
Transmissie: 5 versnellingen, Handgeschakeld
Aandrijving: Voorwielaandrijving
Bandenmaat: 185/55 R16
Acceleratie (0-100): 10,3 s
Topsnelheid: 188 km/u
Maten
Afmetingen (LxBxH): 379 x 170 x 159 cm
Wielbasis: 248 cm
Gewichten
Ledig gewicht: 1.145 kg
Laadvermogen: 515 kg
GVW: 1.660 kg
Max. trekgewicht: 900 kg (ongeremd 550 kg)
Interieur
Interieurkleur: Beige
Aantal zitplaatsen: 5
Milieu
CO2-uitstoot: 163 g/km
Energielabel: D
Emissieklasse: Euro 4
Verbruik
Gemiddeld brandstofverbruik: 6,8 l/100km (1 op 14,7)
Brandstofverbruik in de stad: 9 l/100km (1 op 11,1)
Brandstofverbruik op de snelweg: 5,6 l/100km (1 op 17,9)
Onderhoud, historie en staat
Onderhoudsboekjes: Aanwezig (dealer onderhouden)
Schade: schadevrij
Aantal sleutels: 2 (2 handzenders)
Financiële informatie
Motorrijtuigenbelasting: € 139 - € 151 per kwartaal
Zeer nette auto met hoge instap, lederen bekleding, cruisecontrol, klimatronic, navigatie, automatische verlichting en ruitenwissers, Xenon verlichting, grote beurt inclusief distributie en Continental banden.
= Bedrijfsinformatie =
Wij hebben al 40 jaar ervaring in de autobranche.
Deze ervaring heeft ons geleerd dat eerlijkheid en transparantie voor zowel de koper als de verkoper prettig werkt.
Wilt u uw auto verkopen, maar geen mensen aan uw deur? Wij verkopen uw auto tegen een vooraf bepaalde vergoeding.
Voorwaarde is hierbij dat u een goede auto aanbiedt zodat wij naar eer en geweten kunnen handelen. Eventuele gebreken kunnen in overleg eerst verholpen worden.
U kunt bij ons ook uw verzekering of financiering afsluiten.
Om onze klanten zo goed mogelijk van dienst te kunnen zijn nemen wij alleen APK keuringen, onderhoud en reparaties aan van klanten die het voertuig bij ons hebben aangeschaft. Wij werken alleen op telefonische afspraak.
Auto Indigo Soest, 06-20096009
Basisdekking voor uw auto
Kies voor WA+ of All Risk en verzeker ook schade aan uw eigen auto mee.
WA
Wettelijke Aansprakelijkheid
- Schade aan anderen
WA+
Beperkt Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
All Risk
Volledig Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
- Schade aan uw eigen auto
E-mail aanbieder
Autotest
Renault Modus | Monumentale mini
Renault deed het eerst met de Espace. Met een auto die de ruimte van een bestelauto combineerde met het uiterlijk van een futuristische personenauto, bracht Renault de eerste ruimteauto op de markt. Later volgde de Scénic, waarmee ook een middenklasser tot ruimtewonder werd omgetoverd. Nu introduceert Renault de Modus, waarmee ook het meest compacte segment kan genieten van ruimte volgens het recept van de uitvinder.
De Modus is de kleine MPV van Renault. De Modus deelt de slimme vindingen van de grotere modellen, rijdt goed (maar liever geen 1.6 motor) en biedt veel veiligheid. Prima prijs / prestatie verhouding.
Plus
- slimste en ruimste mini MPV van dit moment
- steeds een stapje voor op de concurrentie
Min
- forse tildrempel
- matige 1.6 benzinemotor
- motorruimte moeilijk toegankelijk
Conclusie
De Renault Espace was een revolutie. De Scénic herhaalde dat succes en met de Modus doet Renault er zelfs nog een schepje bovenop. Op vrijwel alle punten is de Modus niet alleen de beste in z'n klasse, Renault gaat steeds een stapje verder met slimme vindingen.
De rijeigenschappen zijn goed (alhoewel de 1.6-liter motor niet de fijnste uit het programma is), de wegligging merkbaar beter dan gemiddeld. De prijs/prestatie verhouding is uitstekend, maar zelfs dan gaat de Modus verder met slimme vindingen als zeer betaalbare actieve bochtverlichting en veel aandacht voor veiligheid.
Uiteraard gaat het allemaal om de ruimte en ook daar geeft de Modus de concurrentie het nakijken. De ruimte is niet alleen riant, maar is ook nog eens optimaal benut en flexibel in te delen. De Modus maakt het programma van de Espace en Scénic op gepaste wijze af en is met recht een monumentale mini MPV geworden!