Bouwjaar | 03-05-2018 |
Categorie | Hatchback |
BTW / Marge | BTW Financieren |
Kmstand | 50.055 km |
Deuren | 5 |
Kenteken | SN-561-G Verzekeren |
Kleur | Zwart Bod op je auto |
Brandstof | Benzine |
Transmissie | Automaat |
Motorinhoud | 1.798 cc |
Vermogen | 205 kW (279 pk) |
Algemeen
Bouwjaar | 03-05-2018 |
Categorie | Hatchback |
BTW / Marge | BTW Financieren |
Kmstand | 50.055 km |
Deuren | 5 |
Kenteken | SN-561-G Verzekeren |
Kleur | Zwart Bod op je auto |
Brandstof | Benzine |
Transmissie | Automaat |
Motorinhoud | 1.798 cc |
Vermogen | 205 kW (279 pk) |
Aanbieder
Bedrijfsnaam | Autobedrijf De Witte Lantaarn B. V. |
Contactpersoon | Afdeling verkoop |
Adres | Amsterdamsestraatweg 815 |
Postcode | 3555 HK |
Plaats | Utrecht |
Provincie | Utrecht |
Land | Nederland |
Telefoon | +31 (0)30 - 2442751 bel telefoonnummer toon telefoonnummer |
Website | www.dewittelantaarnbv.nl |
e-mail sturen |
Bijzonderheden meld een fout
Algemene informatie
Modeljaar: 2018
Technische informatie
Koppel: 390 Nm
Aantal cilinders: 4
Transmissie: 6 versnellingen, Automaat
Tankinhoud: 50 liter
Aandrijving: Voorwielaandrijving
Acceleratie (0-100): 5,8 s
Topsnelheid: 250 km/u
Maten
Afmetingen (LxBxH): 436 x 188 x 144 cm
Wielbasis: 267 cm
Gewichten
Ledig gewicht: 1.405 kg
Laadvermogen: 525 kg
GVW: 1.930 kg
Interieur
Interieurkleur: Zwart
Aantal zitplaatsen: 5
Milieu
CO2-uitstoot: 158 g/km
Energielabel: E
Emissieklasse: Euro 6
Verbruik
Gemiddeld brandstofverbruik: 7 l/100km (1 op 14,3)
Brandstofverbruik in de stad: 8,5 l/100km (1 op 11,8)
Brandstofverbruik op de snelweg: 6,2 l/100km (1 op 16,1)
Onderhoud, historie en staat
Onderhoudsboekjes: Aanwezig (dealer onderhouden)
Aantal eigenaren: 1
Aantal handzenders: 2
Financiële informatie
Motorrijtuigenbelasting: € 186 - € 211 per kwartaal
= Bedrijfsinformatie =
Via onze financieringspartner Alphera Financial Services, helpen wij U graag op weg om uw lening zo goed mogelijk aan te laten sluiten bij uw mogelijkheden en wensen.
Wilt U meer informatie over de desbetreffende auto of wilt U een afspraak maken voor een vrijblijvende kennismaking, neem dan gerust contact met ons op via telefoonnummer: 030-244 27 51 of Mobiel: de heer C. Van Brummelen: 06-53 40 71 10.
Wij werken graag op afspraak om zo voldoende tijd voor U vrij te maken.
** Zoals gebruikelijk bij het adverteren op het internet, hanteren ook wij internetprijzen ook wel meeneemprijzen genoemd. Omdat nagenoeg elke aanbieder deze prijzen gebruikt, zijn deze prima geschikt om te vergelijken. **
Niet alle Auto Portals laten alle foto's zien van desbetreffende auto. Kijk daarom op onze internetsite naar de complete advertentie / foto overzicht.
Basisdekking voor uw auto
Kies voor WA+ of All Risk en verzeker ook schade aan uw eigen auto mee.
WA
Wettelijke Aansprakelijkheid
- Schade aan anderen
WA+
Beperkt Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
All Risk
Volledig Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
- Schade aan uw eigen auto
E-mail aanbieder
Autotest
Renault Megane RS | Geweld(ig)
De vierde generatie van de Renault Megane onderscheidt zich van de massa met een unieke combinatie van moderne techniek in een vertrouwde verpakking. Nieuwe vindingen worden zo gepresenteerd, dat iedereen er als vanzelf mee overweg kan. Maar wat als die techniek juist mag schitteren? En wat als wordt gekozen voor een extravagante verpakking? Dan ontstaat de nieuwe Renault Megane RS.
De Renault Megane RS onderscheidt zich van andere snelle hatchbacks met nog meer vermogen en 4-wielbesturing. Deze Renault is daarom sneller en dynamischer, maar even praktisch als een gewone Megane.
Plus
- serieus snel
- even praktisch als een gewone Megane
- uitmuntend weggedrag
Min
- vermoeiend op lange afstand
- hogere co2-uitstoot dan concurrentie
- alleen als vijfdeurs
Conclusie
Renault heeft in korte tijd een geheel nieuwe generatie auto's geïntroduceerd. Het "geheim" achter al die nieuwe modellen is dat ze dezelfde technische basis delen. Op die manier kunnen de kosten lager worden gehouden en genieten alle modellen dezelfde voordelen. Voor de vierde generatie van de Renault Megane betekent dat meer ruimte dan voorheen, een geavanceerd infotainment-systeem, sterke motoren en een verfijnd onderstel. En laten dat nou net de ideale ingrediënten zijn voor een sportieve auto!
Bij een gewone Renault Megane zorgt het geavanceerde onderstel voor een goede combinatie van comfort en sportiviteit. Bij de RS gaat Renault een stap verder en zorgt dit onderstel (in een aangepaste versie) voor een uitstekende balans, terwijl nog voldoende comfort resteert voor dagelijks gebruik. De vierwielbesturing maakt een gewone Megane veiliger, terwijl het de Megane RS dynamischer en stabieler maakt dan de tegenstrevers. De turbomotor uit de andere Renaults is in de Megane RS sterk en uitdagend. Dat maakt deze Megane RS geweldig!