Renault Master T35 2.3 dCi L3H3 | klapdak | nette auto |

n.o.t.k.

Bouwjaar 23-02-2015
Categorie Bedrijfswagen
BTW / Marge BTW
Kmstand 137.251 km
Deuren 5
Kenteken VL-718-P
Kleur Overige Bod op je auto
Brandstof Diesel
Transmissie Handgeschakeld
Motorinhoud 2.298 cc
Vermogen 120 kW (163 pk)

Renault Master T35 2.3 dCi L3H3 | klapdak | nette auto |


n.o.t.k.

Algemeen

Bouwjaar 23-02-2015
Categorie Bedrijfswagen
BTW / Marge BTW
Kmstand 137.251 km
Deuren 5
Kenteken VL-718-P
Kleur Overige Bod op je auto
Brandstof Diesel
Transmissie Handgeschakeld
Motorinhoud 2.298 cc
Vermogen 120 kW (163 pk)

Aanbieder

Bedrijfsnaam De Bedrijfswagen Garage B.V.
Contactpersoon Afdeling verkoop
Adres Handelsweg 4
Postcode 3481 MJ
Plaats Harmelen
Provincie Utrecht
Land Nederland
Telefoon +31 (0)348 - 407709 bel telefoonnummer toon telefoonnummer
Website www.debedrijfswagengarage.nl/
E-mail e-mail sturen

Auto online verzekeren?

Bereken uw premie direct online!

Opties

  • abs
  • airbag bestuurder
  • airconditioning
  • alarmsysteem
  • boordcomputer
  • centr. deurvergr. (afstandbediening)
  • cruise control
  • electr. bedienbare buitenspiegels
  • electr. bedienbare ramen (voor)
  • navigatiesysteem
  • radio/cd speler
  • startonderbreker
  • traction control

Auto direct verkopen?

Laat je auto vandaag nog gratis taxeren en
ontvang direct een bod per e-mail.

Bijzonderheden meld een fout

Algemene informatie
Carrosserievorm: Bestelauto
Modelreeks: 2014 - 2020

Technische informatie
Koppel: 360 Nm
Aantal cilinders: 4
Transmissie: 6 versnellingen, Handgeschakeld
Tankinhoud: 80 liter
Aandrijving: Voorwielaandrijving

Maten
Lengte/hoogte: L3H3
Afmetingen (LxB): 620 x 207 cm
Wielbasis: 433 cm

Gewichten
Ledig gewicht: 2.119 kg
Laadvermogen: 1.381 kg
GVW: 3.500 kg

Interieur
Bekleding: Stof
Aantal zitplaatsen: 3

Milieu
CO2-uitstoot: 184 g/km
Fijnstofuitstoot: 0,1 mg/km
Emissieklasse: Euro 5

Verbruik
Gemiddeld brandstofverbruik: 7 l/100km (1 op 14,3)
Brandstofverbruik in de stad: 7,4 l/100km (1 op 13,5)
Brandstofverbruik op de snelweg: 6,8 l/100km (1 op 14,7)

Financiële informatie
Motorrijtuigenbelasting: € 193 per kwartaal

Afleverpakketten
Inbegrepen afleverpakket: Standaard:
De vermelde verkoopprijs is All-in, er komen dus geen extra kosten meer bij.
Wij beiden deze auto dus rijklaar aan inclusief vloeistof controle, geldige APK, tenaamstellingskosten en 3 maanden coulance garantie.

Coulance garantie is in de 1e week 100% garantie op alles want dan was hij bij levering niet goed, daarna heeft u 50/50 garantie. Mocht er dus in de eerst 3 maanden een reparatie nodig zijn dan dan delen wij de kosten 50/50, hij moet dan wel bij ons worden gerepareerd.

U kunt daarnaast kiezen voor een onderhoudsbeurt incl pechhulp voor een meerprijs van € 450,-

Garantie bieden wij als AutoCrew in samenwerking met AutoTrust aan.
Deze is er al vanaf € 205,- voor 6 maanden of € 304,- voor 12 maanden, beide met € 45,- eigen risico.
Op onze website kunt u de voorwaarden en actuele prijzen zien.

Nieuwe, toekomstklare techniek en fraaie vorm gaan al jaren goed samen bij Renault. Drive for change. De aandrijving van deze Renault wordt verzorgd door een viercilinder dieselmotor en een handgeschakelde zesversnellingsbak. Een prettige maar ook veilige extra is de schuifdeur voor passagiers. Ruim instappen, geen openslaande portieren die voor ongelukken zorgen... Een riante optie! Ook elektrisch verstelde en verwarmde buitenspiegels, verstelbare lendensteunen en elektrisch bedienbare ramen voor horen tot de voorzieningen op deze auto.

Elke weg is een bekende weg voor het aanwezige navigatiesysteem. Deze Renault is bovendien voorzien van cruise control. Dus comfortabel en zuinig rijden verzekerd! En natuurlijk is er ook gedacht aan airconditioning. De Renault is standaard voorzien van: centrale deurvergrendeling met afstandsbediening en boordcomputer.

Om deze auto zelf te ervaren, hoeft u alleen maar contact met ons op te nemen. Mailt of belt u ons direct?

De Bedrijfswagen Garage is een universeel autobedrijf aan de Handelsweg 4 in Harmelen. In 2017 zijn we aan de Handelsweg 2a gestart met De Elektrische Auto Garage. Wij doen in beide bedrijven reparatie en onderhoud aan zowel personenauto's als bedrijfswagens.

De vermelde verkoopprijs is All-in, er komen dus geen extra kosten meer bij.
Wij beiden deze auto dus rijk

Basisdekking voor uw auto

Kies voor WA+ of All Risk en verzeker ook schade aan uw eigen auto mee.

WA

Wettelijke Aansprakelijkheid

  • Schade aan anderen

WA+

Beperkt Casco

  • Schade aan anderen
  • Diefstal, brand en ruitschade
  • Aanrijding met loslopende dieren
  • Nieuwwaarderegeling

All Risk

Volledig Casco

  • Schade aan anderen
  • Diefstal, brand en ruitschade
  • Aanrijding met loslopende dieren
  • Nieuwwaarderegeling
  • Schade aan uw eigen auto

E-mail aanbieder

 

Autotest

Renault Master | Meesterlijk elektrisch

Bij de aanschaf van een grote bestelbus is de motor geen keuze, maar een gegeven: diesel is de standaard. Maar is dat wel zo logisch? Want niet alleen personenauto's, maar ook steeds meer bedrijfswagens zijn beschikbaar met elektrische aandrijving. De Renault Master E-Tech Electric is voor modeljaar 2022 zelfs voorzien van de tweede generatie elektrische aandrijving. Is het daarmee de meester onder de elektrische bedrijfswagens?

Autotest | Renault Master Meesterlijk elektrisch

De Renault Master E-Tech Electric is een elektrisch aangedreven bus. Dat geeft meer comfort voor de berijder, minder stank voor de klant en lage kilometerkosten bij gebruik in de stad.

Plus

  • Sprong vooruit in comfort
  • lage kilometerprijs, nul uitstoot

Min

  • Uitrusting merkbaar verouderd
  • Karige standaard-uitrusting

Conclusie

Is de Renault Master E-Tech Electric de meester onder de elektrische auto's? Het is zonder twijfel de grootste, maar verder is de techniek niet superieur aan die van andere elektrische auto's. Echter, voor een bedrijfswagen betekenen de rust, souplesse en het gebrek aan uitstoot een flinke sprong vooruit. Als het aan de bestuurder ligt, verdient de E-Tech daarom altijd de voorkeur, want die komt simpelweg meer uitgerust op de bestemming aan.

Dit is echter een bedrijfswagen en dus is het eerder de boekhouder dan de berijder die de keuze zal maken. Op het moment van schrijven is elektrische aandrijving is niet per definitie voordeliger dan diesel in een bus. Echter, hoe korter de dagelijks af te leggen afstand, hoe sterker elektrische aandrijving scoort (lage slijtage, minder bewegende delen, lagere afschrijving). Tenslotte zijn er de klanten en die zullen het op prijs stellen als de Master na een bezoek geen walm van diesel achterlaat en dat komt het imago van het bedrijf weer ten goede!

Deel deze advertentie