Renault Master T35 2.3 dCi L3H2 Eco DC

€ 19.995,- excl. BTW

Bouwjaar 30-07-2014
Categorie Bedrijfswagen
BTW / Marge BTW
Kmstand 89.014 km
Deuren 5
Kenteken V-611-XK
Kleur Overige Bod op je auto
Brandstof Diesel
Transmissie Handgeschakeld
Motorinhoud 2.299 cc
Vermogen 110 kW (150 pk)

Renault Master T35 2.3 dCi L3H2 Eco DC


€ 19.995,- excl. BTW

Algemeen

Bouwjaar 30-07-2014
Categorie Bedrijfswagen
BTW / Marge BTW
Kmstand 89.014 km
Deuren 5
Kenteken V-611-XK
Kleur Overige Bod op je auto
Brandstof Diesel
Transmissie Handgeschakeld
Motorinhoud 2.299 cc
Vermogen 110 kW (150 pk)

Aanbieder

Bedrijfsnaam Inzoeven Occasions
Contactpersoon Afdeling verkoop
Adres Manitobadreef 6C
Postcode 3565 CH
Plaats Utrecht
Provincie Utrecht
Land Nederland
GSM +31 (0)6 - 34789380 bel telefoonnummer toon telefoonnummer
Website www.inzoeven.nl
E-mail e-mail sturen

Auto online verzekeren?

Bereken uw premie direct online!

Opties

  • abs
  • airbag bestuurder
  • airbags (voor)
  • airconditioning
  • boordcomputer
  • centr. deurvergr. (afstandbediening)
  • electr. bedienbare buitenspiegels
  • electr. bedienbare ramen (voor)
  • metallic lak
  • radio/cd speler
  • regensensor
  • startonderbreker
  • trekhaak

Auto direct verkopen?

Laat je auto vandaag nog gratis taxeren en
ontvang direct een bod per e-mail.

Bijzonderheden meld een fout

Algemene informatie
Carrosserievorm: Bestelauto

Technische informatie
Aantal cilinders: 4
Aandrijving: Voorwielaandrijving

Maten
Wielbasis: 433 cm

Gewichten
Ledig gewicht: 2.890 kg
Laadvermogen: 1.455 kg
GVW: 3.500 kg

Interieur
Interieur: Antraciet, Stof

Milieu en verbruik
Gemiddeld brandstofverbruik: 8,5 l/100km (1 op 11,8)
Emissieklasse: Euro 5

Onderhoud, historie en staat
Onderhoudsboekjes: Aanwezig (dealer onderhouden)
Aantal sleutels: 2 (1 handzender)

Financiële informatie
Motorrijtuigenbelasting: € 224 per kwartaal

Afleverpakketten
Optioneel afleverpakket (zonder meerprijs): Basispakket: Minimaal 3 maanden APK Kosteloos tenaamstelling Schoonmaken

Deze Renault Master komt uit 2014, werd geleverd van 01-10-2012 tot 31-07-2014 en kostte toen € 51.095,-. Deze geïmporteerde bus staat sinds 2019 op kenteken, is voorzien van een diesel-motor, heeft een maximum vermogen van 110 kW (150 PK) en een cilinderinhoud van 2298 cc. Het verbruik van deze bus is gemiddeld 8,5 liter per 100 km en hij weegt 2890 kg. De APK is geldig tot 22-03-2024 en de wegenbelasting bedraagt gemiddeld € 224,- per kwartaal.

Franse auto's zijn gemaakt om te genieten. De aandrijving van deze Renault wordt verzorgd door een viercilinder motor en een handgeschakelde versnellingsbak. Passagiers nemen achterin veilig plaats via de schuifdeur met ruime opening. Verder is de Renault uitgerust met: verstelbare lendensteunen, elektrisch bedienbare ramen voor en elektrisch bedienbare en verwarmde buitenspiegels.

U vindt in deze auto ook airconditioning. De snelheid en interval van de ruitenwissers worden bij neerslag op maat aangestuurd via het regensensor. Natuurlijk behoren boordcomputer en centrale deurvergrendeling met afstandsbediening ook tot de uitrusting van deze complete auto.

Bent u nieuwsgierig geworden? Bel ons nu of mail ons voor meer informatie.

De Renault Master beschikt over een Tachograaf en kan gekeurd worden voor een vrachtauto Rijbewijs C.

= Bedrijfsinformatie =

Voertuig tenaamstelling is tegenwoordig ook op locatie mogelijk! Daardoor is het ook mogelijk om ook 's weekends ( ook op zondag ) Bel voor een afspraak!

Let op! bovengenoemde prijs is een meeneemprijs, Wilt u de auto afgeleverd hebben dan bieden wij de volgende pakketten aan:

Pakket Brons: Olie servicebeurt incl. filter, Schoonmaken, Autocheck op 15 punten, Garantie 3 maanden ,Kosteloos tenaamstelling
€595,-
Pakket Zilver: Grote Beurt, Professionele Poetsbeurt , Nieuwe APK, Autocheck op 30 punten, Garantie 6 maanden, Kosteloos tenaamstelling
€895,-
Pakket Goud: Grote Beurt, Professionele poetsbeurt, Polijst beurt, interieur reiniging, Ozonbehandeling, Autocheck 30. punten , Nieuwe APK, Garantie 12 maanden Kosteloos tenaamstelling Unieke Inzoeven sleutelhanger
€1195,-

Heeft u vragen of interesse bel dan bovenstaand nummer. Wilt u langskomen ? bel dan altijd even van te voren op om verrassingen te voorkomen.

Auto's word

Basisdekking voor uw auto

Kies voor WA+ of All Risk en verzeker ook schade aan uw eigen auto mee.

WA

Wettelijke Aansprakelijkheid

  • Schade aan anderen

WA+

Beperkt Casco

  • Schade aan anderen
  • Diefstal, brand en ruitschade
  • Aanrijding met loslopende dieren
  • Nieuwwaarderegeling

All Risk

Volledig Casco

  • Schade aan anderen
  • Diefstal, brand en ruitschade
  • Aanrijding met loslopende dieren
  • Nieuwwaarderegeling
  • Schade aan uw eigen auto

E-mail aanbieder

 

Autotest

Renault Master | Meesterlijk elektrisch

Bij de aanschaf van een grote bestelbus is de motor geen keuze, maar een gegeven: diesel is de standaard. Maar is dat wel zo logisch? Want niet alleen personenauto's, maar ook steeds meer bedrijfswagens zijn beschikbaar met elektrische aandrijving. De Renault Master E-Tech Electric is voor modeljaar 2022 zelfs voorzien van de tweede generatie elektrische aandrijving. Is het daarmee de meester onder de elektrische bedrijfswagens?

Autotest | Renault Master Meesterlijk elektrisch

De Renault Master E-Tech Electric is een elektrisch aangedreven bus. Dat geeft meer comfort voor de berijder, minder stank voor de klant en lage kilometerkosten bij gebruik in de stad.

Plus

  • Sprong vooruit in comfort
  • lage kilometerprijs, nul uitstoot

Min

  • Uitrusting merkbaar verouderd
  • Karige standaard-uitrusting

Conclusie

Is de Renault Master E-Tech Electric de meester onder de elektrische auto's? Het is zonder twijfel de grootste, maar verder is de techniek niet superieur aan die van andere elektrische auto's. Echter, voor een bedrijfswagen betekenen de rust, souplesse en het gebrek aan uitstoot een flinke sprong vooruit. Als het aan de bestuurder ligt, verdient de E-Tech daarom altijd de voorkeur, want die komt simpelweg meer uitgerust op de bestemming aan.

Dit is echter een bedrijfswagen en dus is het eerder de boekhouder dan de berijder die de keuze zal maken. Op het moment van schrijven is elektrische aandrijving is niet per definitie voordeliger dan diesel in een bus. Echter, hoe korter de dagelijks af te leggen afstand, hoe sterker elektrische aandrijving scoort (lage slijtage, minder bewegende delen, lagere afschrijving). Tenslotte zijn er de klanten en die zullen het op prijs stellen als de Master na een bezoek geen walm van diesel achterlaat en dat komt het imago van het bedrijf weer ten goede!

Deel deze advertentie