Renault Master T28 2.3 dCi L1H1 Airco,3 persoons Imperiaal,Trekhaak

€ 5.950,-

afbeelding vergroten
Bouwjaar 11-05-2011
Categorie Bedrijfswagen
BTW / Marge BTW
Kmstand 206.036 km
Deuren 5
Kenteken VD-858-V
Kleur Wit Bod op je auto
Brandstof Diesel
Transmissie Handgeschakeld
Motorinhoud 2.298 cc
Vermogen 74 kW (101 pk)

Renault Master T28 2.3 dCi L1H1 Airco,3 persoons Imperiaal,Trekhaak


€ 5.950,-

Algemeen

Bouwjaar 11-05-2011
Categorie Bedrijfswagen
BTW / Marge BTW
Kmstand 206.036 km
Deuren 5
Kenteken VD-858-V
Kleur Wit Bod op je auto
Brandstof Diesel
Transmissie Handgeschakeld
Motorinhoud 2.298 cc
Vermogen 74 kW (101 pk)

Aanbieder

Bedrijfsnaam Autobedrijf Verweij
Contactpersoon Afdeling verkoop
Adres Lange Schaft 15
Postcode 3991 AP
Plaats Houten
Provincie Utrecht
Land Nederland
Telefoon +31 (0)30 - 6371249 bel telefoonnummer toon telefoonnummer
Website www.verweijautos.nl
E-mail e-mail sturen

Auto online verzekeren?

Bereken uw premie direct online!

Opties

  • abs
  • airbag bestuurder
  • airconditioning
  • alarmsysteem
  • electr. bedienbare buitenspiegels
  • startonderbreker
  • trekhaak

Auto direct verkopen?

Laat je auto vandaag nog gratis taxeren en
ontvang direct een bod per e-mail.

Bijzonderheden meld een fout

Algemene informatie
Carrosserievorm: Bestelauto
Modeljaar: 2011
Modelcode: X62
Cabine: enkel

Technische informatie
Koppel: 285 Nm
Aantal cilinders: 4
Transmissie: 6 versnellingen, Handgeschakeld
Tankinhoud: 80 liter
Aandrijving: Voorwielaandrijving

Maten
Lengte/hoogte: L1H1
Wielbasis: 318 cm

Gewichten
Ledig gewicht: 1.975 kg
Laadvermogen: 825 kg
GVW: 2.800 kg

Interieur
Interieur: Donker grijs, Stof
Aantal zitplaatsen: 3

Milieu
CO2-uitstoot: 207 g/km
Emissieklasse: Euro 5

Onderhoud, historie en staat
Aantal eigenaren: 3
Aantal sleutels: 1

Financiële informatie
Motorrijtuigenbelasting: geen

prijs is exclusief btw

barst in voorruit

Rijden in een Franse auto is al decennia een comfortabel genoegen. Vraag het maar aan de fans. Hoort u meteen over de opvallend goede prestaties en de duurzame constructie. De aandrijving van deze Renault wordt verzorgd door een viercilinder dieselmotor en een handgeschakelde zesversnellingsbak. Een prettige maar ook veilige extra is de schuifdeur voor passagiers. Ruim instappen, geen openslaande portieren die voor ongelukken zorgen... Een riante optie!

Vanzelfsprekend is deze auto ook van airconditioning voorzien.

Er is nog meer te vertellen over deze auto, maar dan moet u hem ook zelf ervaren. U bent van harte welkom om hem te bekijken en om een proefrit te maken.

= Bedrijfsinformatie =

prijs is exclusief btw of er moet marge vermeld staan

Basisdekking voor uw auto

Kies voor WA+ of All Risk en verzeker ook schade aan uw eigen auto mee.

WA

Wettelijke Aansprakelijkheid

  • Schade aan anderen

WA+

Beperkt Casco

  • Schade aan anderen
  • Diefstal, brand en ruitschade
  • Aanrijding met loslopende dieren
  • Nieuwwaarderegeling

All Risk

Volledig Casco

  • Schade aan anderen
  • Diefstal, brand en ruitschade
  • Aanrijding met loslopende dieren
  • Nieuwwaarderegeling
  • Schade aan uw eigen auto

E-mail aanbieder

 

Autotest

Renault Master | Meesterlijk elektrisch

Bij de aanschaf van een grote bestelbus is de motor geen keuze, maar een gegeven: diesel is de standaard. Maar is dat wel zo logisch? Want niet alleen personenauto's, maar ook steeds meer bedrijfswagens zijn beschikbaar met elektrische aandrijving. De Renault Master E-Tech Electric is voor modeljaar 2022 zelfs voorzien van de tweede generatie elektrische aandrijving. Is het daarmee de meester onder de elektrische bedrijfswagens?

Autotest | Renault Master Meesterlijk elektrisch

De Renault Master E-Tech Electric is een elektrisch aangedreven bus. Dat geeft meer comfort voor de berijder, minder stank voor de klant en lage kilometerkosten bij gebruik in de stad.

Plus

  • Sprong vooruit in comfort
  • lage kilometerprijs, nul uitstoot

Min

  • Uitrusting merkbaar verouderd
  • Karige standaard-uitrusting

Conclusie

Is de Renault Master E-Tech Electric de meester onder de elektrische auto's? Het is zonder twijfel de grootste, maar verder is de techniek niet superieur aan die van andere elektrische auto's. Echter, voor een bedrijfswagen betekenen de rust, souplesse en het gebrek aan uitstoot een flinke sprong vooruit. Als het aan de bestuurder ligt, verdient de E-Tech daarom altijd de voorkeur, want die komt simpelweg meer uitgerust op de bestemming aan.

Dit is echter een bedrijfswagen en dus is het eerder de boekhouder dan de berijder die de keuze zal maken. Op het moment van schrijven is elektrische aandrijving is niet per definitie voordeliger dan diesel in een bus. Echter, hoe korter de dagelijks af te leggen afstand, hoe sterker elektrische aandrijving scoort (lage slijtage, minder bewegende delen, lagere afschrijving). Tenslotte zijn er de klanten en die zullen het op prijs stellen als de Master na een bezoek geen walm van diesel achterlaat en dat komt het imago van het bedrijf weer ten goede!

Deel deze advertentie