Renault Master T35 L2H2 FWD ENERGY dCi 180pk EU6 Comfort Quickshift/Automaat ALL-IN PRIJS Camera | Climate | Geveerde best.stoel | Navi

€ 22.790,- excl. BTW

Bouwjaar 14-01-2021
Categorie Bedrijfswagen
BTW / Marge BTW
Kmstand 168.629 km
Deuren 5
Kenteken -
Kleur Zwart Bod op je auto
Brandstof Diesel
Transmissie Automaat
Motorinhoud 2.298 cc
Vermogen 131 kW (178 pk)

Renault Master T35 L2H2 FWD ENERGY dCi 180pk EU6 Comfort Quickshift/Automaat ALL-IN PRIJS Camera | Climate | Geveerde best.stoel | Navi


€ 22.790,- excl. BTW

Algemeen

Bouwjaar 14-01-2021
Categorie Bedrijfswagen
BTW / Marge BTW
Kmstand 168.629 km
Deuren 5
Kenteken -
Kleur Zwart Bod op je auto
Brandstof Diesel
Transmissie Automaat
Motorinhoud 2.298 cc
Vermogen 131 kW (178 pk)

Aanbieder

Bedrijfsnaam Stam Amersfoort
Contactpersoon Afdeling verkoop
Adres Gemini 1
Postcode 3824 MH
Plaats Amersfoort
Provincie Utrecht
Land Nederland
Telefoon +31 (0)33 - 4635104 bel telefoonnummer toon telefoonnummer
Website www.stam.nl
E-mail e-mail sturen

Auto online verzekeren?

Bereken uw premie direct online!

Opties

  • abs
  • airbag bestuurder
  • airconditioning
  • alarmsysteem
  • automatic climate control
  • boordcomputer
  • centr. deurvergr. (afstandbediening)
  • cruise control
  • electr. bedienbare buitenspiegels
  • electr. bedienbare ramen (voor)
  • metallic lak
  • mistlampen (voor)
  • navigatiesysteem
  • parkeersensor
  • regensensor
  • startonderbreker
  • stuurbekrachtiging
  • traction control

Auto direct verkopen?

Laat je auto vandaag nog gratis taxeren en
ontvang direct een bod per e-mail.

Bijzonderheden meld een fout

Algemene informatie
Carrosserievorm: Bestelauto
Modelreeks: jun 2019 - dec 2020

Technische informatie
Koppel: 400 Nm
Aantal cilinders: 4
Transmissie: 6 versnellingen, Automaat
Tankinhoud: 80 liter
Aandrijving: Voorwielaandrijving

Maten
Lengte/hoogte: L2H2
Afmetingen (LxBxH): 555 x 207 x 250 cm
Wielbasis: 368 cm

Gewichten
Ledig gewicht: 1.949 kg
Laadvermogen: 1.551 kg
GVW: 3.500 kg

Interieur
Bekleding: Stof
Aantal zitplaatsen: 3

Milieu
CO2-uitstoot: 184 g/km
Emissieklasse: Euro 6

Verbruik
Gemiddeld brandstofverbruik: 7 l/100km (1 op 14,3)
Brandstofverbruik in de stad: 7,7 l/100km (1 op 13,0)
Brandstofverbruik op de snelweg: 6,6 l/100km (1 op 15,2)

Onderhoud, historie en staat
Onderhoudsboekjes: Aanwezig
Aantal eigenaren: 1
Aantal sleutels: 2

Financiële informatie
Motorrijtuigenbelasting: € 152 per kwartaal

Garantie
Garantielabel: BOVAG Garantie (12 maanden)

Prijs is geheel rijklaar, inclusief 12 maanden BOVAG garantie, onderhoudsbeurt volgens schema en nieuwe APK!

Genieten van rijkwaliteit én oneindig veel kilometers maken, dat wil iedereen. En als u dan ook nog houdt van fraaie lijnen en veel comfort, komt u rechtstreeks uit bij een Franse auto. Deze goed onderhouden auto is van de eerste eigenaar. In deze auto vindt u een dieselmotor en een automatische transmissie. Deze Renault Master heeft verwarmbare voorstoelen, voor zowel bestuurder als bijrijder. Passagiers stappen gemakkelijk in en uit door de schuifdeur met z'n ruime opening. In deze Renault profiteert u onder andere ook van: LED-dagrijverlichting, elektrisch bedienbare en verwarmde buitenspiegels, elektrisch bedienbare ramen voor, snelheidsafhankelijke stuurbekrachtiging en start-stopsysteem.

Nekkramp en verdraaide schouders zijn verleden tijd. Door de achteruitrijcamera is iedere meter achter de auto glashelder in beeld. Elke weg is een bekende weg voor het aanwezige full map navigatiesysteem. Ook is de auto voorzien van automatische airconditioning. Geniet van een ruime selectie digitale radiostations met de DAB-ontvanger. De elektronische systemen in deze Renault helpen u actief om comfortabeler te rijden. Een automatisch inschakelbare verlichting en een regensensor houden de omstandigheden onderweg in de gaten. U bent in deze Renault ook voorzien van cruise control, centrale deurvergrendeling met afstandsbediening en boordcomputer.

De automatische veiligheidssystemen in deze Renault fungeren als een extra paar ogen. En dat niet alleen, ze kunnen ook actief ingrijpen, om zo u en uw passagiers te beschermen. Keep your lane? Het Lane-keeping systeem zorgt er automatisch voor. Bovenop deze veiligheidsfeatures heeft deze Renault bovendien dodehoekdetectie en hill hold functie.

Vanzelfsprekend leveren wij deze auto met Bovag Garantie. Meer weten? Onze verkoper maakt graag een afspraak om u alles te laten zien!

= Bedrijfsinformatie =

Al onze prijzen zijn rijklaarprijzen inclusief ten minste 12 maanden garantie, onderhoud en minimaal 1 jaar APK.

Basisdekking voor uw auto

Kies voor WA+ of All Risk en verzeker ook schade aan uw eigen auto mee.

WA

Wettelijke Aansprakelijkheid

  • Schade aan anderen

WA+

Beperkt Casco

  • Schade aan anderen
  • Diefstal, brand en ruitschade
  • Aanrijding met loslopende dieren
  • Nieuwwaarderegeling

All Risk

Volledig Casco

  • Schade aan anderen
  • Diefstal, brand en ruitschade
  • Aanrijding met loslopende dieren
  • Nieuwwaarderegeling
  • Schade aan uw eigen auto

E-mail aanbieder

 

Autotest

Renault Master | Meesterlijk elektrisch

Bij de aanschaf van een grote bestelbus is de motor geen keuze, maar een gegeven: diesel is de standaard. Maar is dat wel zo logisch? Want niet alleen personenauto's, maar ook steeds meer bedrijfswagens zijn beschikbaar met elektrische aandrijving. De Renault Master E-Tech Electric is voor modeljaar 2022 zelfs voorzien van de tweede generatie elektrische aandrijving. Is het daarmee de meester onder de elektrische bedrijfswagens?

Autotest | Renault Master Meesterlijk elektrisch

De Renault Master E-Tech Electric is een elektrisch aangedreven bus. Dat geeft meer comfort voor de berijder, minder stank voor de klant en lage kilometerkosten bij gebruik in de stad.

Plus

  • Sprong vooruit in comfort
  • lage kilometerprijs, nul uitstoot

Min

  • Uitrusting merkbaar verouderd
  • Karige standaard-uitrusting

Conclusie

Is de Renault Master E-Tech Electric de meester onder de elektrische auto's? Het is zonder twijfel de grootste, maar verder is de techniek niet superieur aan die van andere elektrische auto's. Echter, voor een bedrijfswagen betekenen de rust, souplesse en het gebrek aan uitstoot een flinke sprong vooruit. Als het aan de bestuurder ligt, verdient de E-Tech daarom altijd de voorkeur, want die komt simpelweg meer uitgerust op de bestemming aan.

Dit is echter een bedrijfswagen en dus is het eerder de boekhouder dan de berijder die de keuze zal maken. Op het moment van schrijven is elektrische aandrijving is niet per definitie voordeliger dan diesel in een bus. Echter, hoe korter de dagelijks af te leggen afstand, hoe sterker elektrische aandrijving scoort (lage slijtage, minder bewegende delen, lagere afschrijving). Tenslotte zijn er de klanten en die zullen het op prijs stellen als de Master na een bezoek geen walm van diesel achterlaat en dat komt het imago van het bedrijf weer ten goede!

Deel deze advertentie