Renault Grand Espace 2.0 T Expression Airco, Cruise Control, Trekhaak, NAP
€ 1.444,-
Bouwjaar | 07-01-2004 |
Categorie | MPV |
BTW / Marge | Marge Financieren |
Kmstand | 249.230 km |
Deuren | 5 |
Kenteken | 23-NN-PZ Verzekeren |
Kleur | Beige Bod op je auto |
Brandstof | Benzine |
Transmissie | Handgeschakeld |
Motorinhoud | 1.998 cc |
Vermogen | 121 kW (165 pk) |
Algemeen
Bouwjaar | 07-01-2004 |
Categorie | MPV |
BTW / Marge | Marge Financieren |
Kmstand | 249.230 km |
Deuren | 5 |
Kenteken | 23-NN-PZ Verzekeren |
Kleur | Beige Bod op je auto |
Brandstof | Benzine |
Transmissie | Handgeschakeld |
Motorinhoud | 1.998 cc |
Vermogen | 121 kW (165 pk) |
Aanbieder
Bedrijfsnaam | Grootauto-Van Es B.V. |
Contactpersoon | Afdeling verkoop |
Adres | Amersfoortsestraat 15a |
Postcode | 3769 AD |
Plaats | Soesterberg |
Provincie | Utrecht |
Land | Nederland |
Telefoon | +31 (0)346 - 350888 bel telefoonnummer toon telefoonnummer |
Website | www.grootauto.nl |
e-mail sturen |
Bijzonderheden meld een fout
Algemene informatie
Modelreeks: aug 2002 - apr 2005
Technische informatie
Koppel: 250 Nm
Aantal cilinders: 4
Transmissie: 6 versnellingen, Handgeschakeld
Tankinhoud: 83 liter
Aandrijving: Voorwielaandrijving
Acceleratie (0-100): 9,9 s
Topsnelheid: 205 km/u
Maten
Afmetingen (LxBxH): 486 x 189 x 180 cm
Wielbasis: 287 cm
Gewichten
Ledig gewicht: 1.715 kg
Laadvermogen: 815 kg
GVW: 2.530 kg
Max. trekgewicht: 2.000 kg (ongeremd 750 kg)
Interieur
Interieur: Grijs, Stof
Aantal zitplaatsen: 5
Milieu
CO2-uitstoot: 232 g/km
Emissieklasse: Euro 3
Verbruik
Gemiddeld brandstofverbruik: 9,7 l/100km (1 op 10,3)
Brandstofverbruik in de stad: 12,9 l/100km (1 op 7,8)
Brandstofverbruik op de snelweg: 7,9 l/100km (1 op 12,7)
Historie
Aantal eigenaren: 6
Financiële informatie
Motorrijtuigenbelasting: € 253 - € 286 per kwartaal
= Bedrijfsinformatie =
Inruil auto mogelijk.
Wij beschikken altijd over meer dan 400 occasions.
Bekijk onze volledige voorraad op www.grootauto.nl.
Autobedrijf De Groot BV
Amersfoortsestraat 15a
3769 AD Soesterberg
Tel. 0346-350888
Basisdekking voor uw auto
Kies voor WA+ of All Risk en verzeker ook schade aan uw eigen auto mee.
WA
Wettelijke Aansprakelijkheid
- Schade aan anderen
WA+
Beperkt Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
All Risk
Volledig Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
- Schade aan uw eigen auto
E-mail aanbieder
Autotest
Renault Grand Espace | De eerste de beste
Renault introduceerde in 1984 de eerste Espace. Daarmee ontketende het merk een revolutie in Europa, want dit was de eerste familieauto met de ruimte van een bestelbus en de luxe van een personenauto. De Espace was vanaf het eerste moment een succes en Renault heeft die voorsprong nooit meer uit handen gegeven. De laatste generatie van de Espace onderging recentelijk een facelift, tijd om op stap te gaan met de moeder aller familieauto's.
De Renault Grand Espace is met z'n kinderzitjes, klaptafeltjes en tv-schermen een rijdend Walhalla voor ouders en kinderen. Echter, soms onpraktisch groot en kostbaar.
Plus
- plezierig rijgedrag
- ergonomisch wonder van vernuft
- op-en-top familieauto
Min
- geen slim wegvouw- of verstopsysteem voor achterstoelen
- geen schuifdeuren
- onoverzichtelijk door kleine buitenspiegels en geblokkeerd achterruit
Conclusie
De Renault Grand Espace is met z'n kinderzitjes, klaptafeltjes en tv-schermen een rijdend Walhalla voor ouders en kinderen. Deze auto is niet gemaakt door technici die in een boekje hebben gelezen over kinderen, maar door ontwerpers die zelf kinderen hebben. Toch is ook de gefacelifte Espace niet perfect, want de laatste generatie MPV's van andere merken gaat nog slimmer met ruimte om. Bovendien is de Grand Espace zo enorm dat de auto in sommige gevallen juist onpraktisch groot is.
Na de recente facelift is de Espace vooral onderhuids verbeterd. Dat komt tot uiting in betere prestaties, een lager verbruik en nog meer veiligheid. De eigenwijze vormgeving, de doordachte ergonomie en de prima rijeigenschappen zorgen ervoor dat Renault haar leidende positie ook met de nieuwe Espace voorlopig niet uit handen zal geven.