Renault Clio E-Tech Hybrid 140pk Intens ALL-IN PRIJS Climate | Navi | Trekhaak afn.

€ 19.490,-

Bouwjaar 25-11-2020
Categorie Hatchback
BTW / Marge Marge Financieren
Kmstand 69.989 km
Deuren 5
Kenteken K-484-BS Verzekeren
Kleur Grijs Bod op je auto
Brandstof Hybride
Transmissie Automaat
Motorinhoud 1.598 cc
Vermogen -

Renault Clio E-Tech Hybrid 140pk Intens ALL-IN PRIJS Climate | Navi | Trekhaak afn.


€ 19.490,-

Algemeen

Bouwjaar 25-11-2020
Categorie Hatchback
BTW / Marge Marge Financieren
Kmstand 69.989 km
Deuren 5
Kenteken K-484-BS Verzekeren
Kleur Grijs Bod op je auto
Brandstof Hybride
Transmissie Automaat
Motorinhoud 1.598 cc
Vermogen -

Aanbieder

Bedrijfsnaam Stam Nieuwegein
Contactpersoon Afdeling verkoop
Adres Veluwehaven 2
Postcode 3433 PW
Plaats Nieuwegein
Provincie Utrecht
Land Nederland
Telefoon +31 (0)30 - 6080000 bel telefoonnummer toon telefoonnummer
Website www.stam.nl
E-mail e-mail sturen

Auto online verzekeren?

Bereken uw premie direct online!

Opties

  • abs
  • achterspoiler
  • airbag bestuurder
  • airbags (achter)
  • airbags (voor)
  • airconditioning
  • alarmsysteem
  • automatic climate control
  • cruise control
  • electr. bedienbare buitenspiegels
  • electr. bedienbare ramen (rondom)
  • electr. bedienbare ramen (voor)
  • lichtmetalen velgen
  • metallic lak
  • navigatiesysteem
  • parkeersensor
  • regensensor
  • startonderbreker
  • stuurbekrachtiging
  • trekhaak

Auto direct verkopen?

Laat je auto vandaag nog gratis taxeren en
ontvang direct een bod per e-mail.

Bijzonderheden meld een fout

Algemene informatie
Modelreeks: mei 2020 - feb 2022

Technische informatie
Vermogen elektromotor(en): 51 kW (69 PK)
Vermogen brandstofmotor: 103 kW (140 PK)
Aantal cilinders: 4
Transmissie: 8 versnellingen, Automaat
Tankinhoud: 39 liter
Aandrijving: Voorwielaandrijving
Acceleratie (0-100): 9,9 s
Topsnelheid: 186 km/u

Maten
Afmetingen (LxBxH): 405 x 173 x 146 cm
Wielbasis: 258 cm

Gewichten
Ledig gewicht: 1.213 kg
Laadvermogen: 545 kg
GVW: 1.758 kg
Max. trekgewicht: 900 kg (ongeremd 655 kg)

Interieur
Bekleding: Leder/stof
Aantal zitplaatsen: 5

Milieu
CO2-uitstoot: 98 g/km
Energielabel: A
Emissieklasse: Euro 6

Verbruik
Gemiddeld brandstofverbruik: 3,6 l/100km (1 op 27,8)
Brandstofverbruik in de stad: 4,4 l/100km (1 op 22,7)
Brandstofverbruik op de snelweg: 4,1 l/100km (1 op 24,4)

Onderhoud, historie en staat
Onderhoudsboekjes: Aanwezig
Aantal eigenaren: 1
Aantal sleutels: 2

Financiële informatie
Motorrijtuigenbelasting: € 164 - € 179 per kwartaal

Garantie
Garantielabel: Renault Top Occasion (12 maanden)

Prijs is geheel rijklaar, inclusief 12 maanden / 20.000 km garantie, onderhoudsbeurt volgens schema en nieuwe APK!

Sterke styling, uitstekende rijbeleving... Een Renault stelt u niet teleur. Innovatief en fraai, of, zoals ze zelf zeggen: 'Drive for change'. De auto is van het bouwjaar 2020 en is van de eerste eigenaar. Deze Renault Clio is voorzien van een hybride motor. Dat betekent dat de aandrijving wordt geleverd zoor zowel een brandstofmotor als een elektromotor, die slim samenwerken om zuinig over de weg te gaan. In deze auto profiteert u onder andere ook van: 16 inch lichtmetalen velgen, LED koplampen, elektrisch inklapbare buitenspiegels, in delen neerklapbare achterbank, LED-achterlichten en elektrisch bedienbare ramen achter.

Als u regelmatig met een aanhanger of een fietsendrager op pad bent, is de afneembare trekhaak een praktische extra. Waarheen gaat de reis? Het full map navigatiesysteem brengt u trefzeker ter plekke! Ook is de auto voorzien van automatische airconditioning. Een andere zender kiezen. Het geluid harder of zachter zetten. Met de audiobediening op het stuurwiel bedient u de radio veilig met uw handen aan het stuur. Geniet van een ruime selectie digitale radiostations met de DAB-ontvanger. De uitrusting van deze auto is met parkeersensoren achter, regensensor, cruise control, keyless entry en lederen stuur behoorlijk compleet.

Deze Renault biedt u niet alleen comfort en rijplezier, maar ook veiligheid. Actieve veiligheidssystemen houden voor u de weg in de gaten en reageren op onvoorziene situaties voordat u dat kunt. In het instrumentarium kunt u bovendien de verkeersborden zien die u onderweg tegenkomt. Zo helpt deze Renault u om veiliger te rijden. Mooi binnen de lijnen van de rijstrook blijven? Het Lane-keeping systeem helpt altijd een handje. De veiligheid van deze auto wordt verder verhoogd door hill hold functie, autonoom remsysteem en bandenspanningcontrolesysteem.

Basisdekking voor uw auto

Kies voor WA+ of All Risk en verzeker ook schade aan uw eigen auto mee.

WA

Wettelijke Aansprakelijkheid

  • Schade aan anderen

WA+

Beperkt Casco

  • Schade aan anderen
  • Diefstal, brand en ruitschade
  • Aanrijding met loslopende dieren
  • Nieuwwaarderegeling

All Risk

Volledig Casco

  • Schade aan anderen
  • Diefstal, brand en ruitschade
  • Aanrijding met loslopende dieren
  • Nieuwwaarderegeling
  • Schade aan uw eigen auto

E-mail aanbieder

 

Autotest

Renault Clio | Volwassener geworden

De Renault Clio is niet zomaar een compacte auto. Renault zoekt de top van het segment op door deze kleine auto een uitgesproken volwassen karakter te geven. Echter, gaandeweg weet de concurrentie daar ook steeds beter in te slagen. De Clio moet voor modeljaar 2023 dus nog volwassener worden. Hoe heeft Renault dat gedaan?

Autotest | Renault Clio Volwassener geworden

De Renault Clio is een compacte auto met een groots karakter. Dat is te danken aan de wegligging, de hybride-motor en het comfort. Voor modeljaar 2023 komt daar een exclusieve Alpine versie bij.

Plus

  • vlot en zuinig
  • groots en verfijnd als een grotere auto
  • uitstekend weggedrag

Min

  • rommelig, vermoeiend geluid Bose audiosysteem
  • benzine- en elektromotor werken niet altijd harmonieus samen
  • onpraktisch kleine deurvakken

Conclusie

Is Renault er in geslaagd om de Clio voor modeljaar 2023 nog volwassener te maken? Ja, absoluut. Echter, aan bestaande problemen is het merk voorbij gegaan. Nog steeds produceert de hybride-aandrijflijn een hinderlijke fluittoon en is de samenwerking tussen de beide motoren minder harmonieus. Ook zoiets eenvoudigs als te kleine deurvakken zijn niet aangepast.

De prestaties, het weggedrag en het comfort zorgen ervoor dat de Clio weliswaar compact is, maar nooit doet verlangen naar meer. Het echte verschil voor modeljaar 2023 zit daarom in de aankleding. Het nieuwe front zorgt voor een meer volwassen uitstraling en de uitrusting is gemoderniseerd. De Esprit Alpine uitvoering gaat zelfs een hele stap verder en zorgt voor de nodige exclusiviteit.

Deel deze advertentie