Bouwjaar | 02-02-1999 |
Categorie | Oldtimer |
BTW / Marge | Marge Financieren |
Kmstand | 71.077 km |
Deuren | 4 |
Kenteken | XP-TS-10 Verzekeren |
Kleur | Grijs Bod op je auto |
Brandstof | Benzine |
Transmissie | Automaat |
Motorinhoud | 1.598 cc |
Vermogen | 66 kW (90 pk) |
Algemeen
Bouwjaar | 02-02-1999 |
Categorie | Oldtimer |
BTW / Marge | Marge Financieren |
Kmstand | 71.077 km |
Deuren | 4 |
Kenteken | XP-TS-10 Verzekeren |
Kleur | Grijs Bod op je auto |
Brandstof | Benzine |
Transmissie | Automaat |
Motorinhoud | 1.598 cc |
Vermogen | 66 kW (90 pk) |
Aanbieder
Bedrijfsnaam | GVN Automotive |
Contactpersoon | Afdeling verkoop |
Adres | de Kronkels 4c |
Postcode | 3752 LM |
Plaats | Bunschoten-Spakenburg |
Provincie | Utrecht |
Land | Nederland |
GSM | +31 (0)6 - 31270911 bel telefoonnummer toon telefoonnummer |
e-mail sturen |
Bijzonderheden meld een fout
Algemene informatie
Carrosserievorm: Hatchback (4-drs)
Technische informatie
Aantal cilinders: 4
Transmissie: 4 versnellingen, Automaat
Tankinhoud: 50 liter
Acceleratie (0-100): 12,9 s
Topsnelheid: 175 km/u
Maten en gewichten
Ledig gewicht: 975 kg
Max. trekgewicht: 1.200 kg (ongeremd 535 kg)
Afmetingen (LxBxH): 3773 x 1639 x 1417 cm
Wielbasis: 247 cm
Interieur
Interieur: darkBlue, Velours
Aantal zitplaatsen: 5
Milieu
CO2-uitstoot: 179 g/km
Emissieklasse: Euro 2
Verbruik
Gemiddeld brandstofverbruik: 7,6 l/100km (1 op 13,2)
Brandstofverbruik in de stad: 10,5 l/100km (1 op 9,5)
Brandstofverbruik op de snelweg: 6 l/100km (1 op 16,7)
Historie
Onderhoudsboekjes: Aanwezig
Staat
Algemene staat: zeer goed
Technische staat: zeer goed
Optische staat: goed
Aantal sleutels: 2
Financiële informatie
Motorrijtuigenbelasting: € 102 - € 115 per kwartaal
Uniek zeer nette renault Clio Automaat met nog maar 71.000km op de teller.
Auto rijd en schakeld als nieuw.
Beschikt over een nieuwe APK en Compleet nieuwe remmen. Airco Afgevuld ijskoud.
Compleet met boekjes en 2 Sleutels
= Bedrijfsinformatie =
Bij GVN Automotive staat uw tevredenheid voorop! Wij bieden een uitgebreide selectie van topkwaliteit voertuigen met de volgende voordelen:
Auto Trust Garantie: Geniet van gemoedsrust met onze betrouwbare garantie.
Financiering en Lease Mogelijkheden: Flexibele financieringsopties voor iedere klant.
Rijklare Voertuigen: Al onze auto's zijn direct klaar voor de weg, tenzij anders vermeld.
Om teleurstellingen te voorkomen, vragen wij u vriendelijk om vooraf te bellen of een afspraak te maken voordat u langskomt.
Kom langs en ervaar de service van GVN Automotive. Uw tevredenheid is onze prioriteit!
Basisdekking voor uw auto
Kies voor WA+ of All Risk en verzeker ook schade aan uw eigen auto mee.
WA
Wettelijke Aansprakelijkheid
- Schade aan anderen
WA+
Beperkt Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
All Risk
Volledig Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
- Schade aan uw eigen auto
E-mail aanbieder
Autotest
Renault Clio | Volwassener geworden
De Renault Clio is niet zomaar een compacte auto. Renault zoekt de top van het segment op door deze kleine auto een uitgesproken volwassen karakter te geven. Echter, gaandeweg weet de concurrentie daar ook steeds beter in te slagen. De Clio moet voor modeljaar 2023 dus nog volwassener worden. Hoe heeft Renault dat gedaan?
De Renault Clio is een compacte auto met een groots karakter. Dat is te danken aan de wegligging, de hybride-motor en het comfort. Voor modeljaar 2023 komt daar een exclusieve Alpine versie bij.
Plus
- vlot en zuinig
- groots en verfijnd als een grotere auto
- uitstekend weggedrag
Min
- rommelig, vermoeiend geluid Bose audiosysteem
- benzine- en elektromotor werken niet altijd harmonieus samen
- onpraktisch kleine deurvakken
Conclusie
Is Renault er in geslaagd om de Clio voor modeljaar 2023 nog volwassener te maken? Ja, absoluut. Echter, aan bestaande problemen is het merk voorbij gegaan. Nog steeds produceert de hybride-aandrijflijn een hinderlijke fluittoon en is de samenwerking tussen de beide motoren minder harmonieus. Ook zoiets eenvoudigs als te kleine deurvakken zijn niet aangepast.
De prestaties, het weggedrag en het comfort zorgen ervoor dat de Clio weliswaar compact is, maar nooit doet verlangen naar meer. Het echte verschil voor modeljaar 2023 zit daarom in de aankleding. Het nieuwe front zorgt voor een meer volwassen uitstraling en de uitrusting is gemoderniseerd. De Esprit Alpine uitvoering gaat zelfs een hele stap verder en zorgt voor de nodige exclusiviteit.