Bouwjaar | 03-04-2004 |
Categorie | Hatchback |
BTW / Marge | Marge Financieren |
Kmstand | 250.740 km |
Deuren | 4 |
Kenteken | 56-NZ-BP Verzekeren |
Kleur | Grijs Bod op je auto |
Brandstof | Benzine |
Transmissie | Handgeschakeld |
Motorinhoud | 1.598 cc |
Vermogen | 79 kW (108 pk) |
Algemeen
Bouwjaar | 03-04-2004 |
Categorie | Hatchback |
BTW / Marge | Marge Financieren |
Kmstand | 250.740 km |
Deuren | 4 |
Kenteken | 56-NZ-BP Verzekeren |
Kleur | Grijs Bod op je auto |
Brandstof | Benzine |
Transmissie | Handgeschakeld |
Motorinhoud | 1.598 cc |
Vermogen | 79 kW (108 pk) |
Aanbieder
Bedrijfsnaam | Luca Cars |
Contactpersoon | Afdeling verkoop |
Adres | Palingweg 1A |
Postcode | 3751 BJ |
Plaats | Bunschoten-Spakenburg |
Provincie | Utrecht |
Land | Nederland |
GSM | +31 (0)6 - 53690105 bel telefoonnummer toon telefoonnummer |
Website | www.lucacars.nl |
e-mail sturen |
Bijzonderheden meld een fout
Technische informatie
Aantal cilinders: 4
Tankinhoud: 50 liter
Acceleratie (0-100): 9,6 s
Topsnelheid: 193 km/u
Maten
Afmetingen (LxBxH): 3811 x 1670 x 1437 cm
Wielbasis: 247 cm
Gewichten
Ledig gewicht: 995 kg
Laadvermogen: 100 kg
GVW: 1.095 kg
Max. trekgewicht: 1.200 kg (ongeremd 545 kg)
Interieur
Aantal zitplaatsen: 5
Milieu
CO2-uitstoot: 165 g/km
Emissieklasse: Euro 4
Verbruik
Gemiddeld brandstofverbruik: 7 l/100km (1 op 14,3)
Brandstofverbruik in de stad: 9,3 l/100km (1 op 10,8)
Brandstofverbruik op de snelweg: 5,6 l/100km (1 op 17,9)
Staat
Aantal sleutels: 1
Financiële informatie
Motorrijtuigenbelasting: € 102 - € 115 per kwartaal
Leuke Renault Clio, rijdt en schakelt goed! Auto is voorzien van een zuinige benzinemotor, en een nieuwe apk tot 2025! Alle inruil mogelijk.
BEL VOOR VERTREK EVEN 0653690105, ZO ZORGEN WIJ ERVOOR DAT DE AUTO KLAAR STAAT EN ER IEMAND AANWEZIG IS DIE U KAN HELPEN!
Luca Cars is een RDW erkend autobedrijf die verschillende diensten aanbiedt in de autobranche!
Wij hebben een groot netwerk in de autobranche zowel in binnen als buitenland.?
Elke occasion word bij aflevering grondig nagekeken, en is voorzien van een APK.
Ook voor exportdocumenten bent u bij ons aan het juiste adres... tevens zijn wij de goedkoopste in de regio voor uw exportdocumenten!
Geïnteresseerd in een van onze occasions? Graag even bellen van te voren naar 0653690105, zo kunnen wij ervoor zorgen dat de auto klaar staat voor een proefrit als u langs komt!
Wij kunnen de auto 24/7 op uw naam zetten! Ook in de avond of het weekend geen enkel probleem.
Alle inruil mogelijk! Ook auto's met schade, hoge km stand, verlopen APK en/of motor defecten.
Basisdekking voor uw auto
Kies voor WA+ of All Risk en verzeker ook schade aan uw eigen auto mee.
WA
Wettelijke Aansprakelijkheid
- Schade aan anderen
WA+
Beperkt Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
All Risk
Volledig Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
- Schade aan uw eigen auto
E-mail aanbieder
Autotest
Renault Clio | Volwassener geworden
De Renault Clio is niet zomaar een compacte auto. Renault zoekt de top van het segment op door deze kleine auto een uitgesproken volwassen karakter te geven. Echter, gaandeweg weet de concurrentie daar ook steeds beter in te slagen. De Clio moet voor modeljaar 2023 dus nog volwassener worden. Hoe heeft Renault dat gedaan?
De Renault Clio is een compacte auto met een groots karakter. Dat is te danken aan de wegligging, de hybride-motor en het comfort. Voor modeljaar 2023 komt daar een exclusieve Alpine versie bij.
Plus
- vlot en zuinig
- groots en verfijnd als een grotere auto
- uitstekend weggedrag
Min
- rommelig, vermoeiend geluid Bose audiosysteem
- benzine- en elektromotor werken niet altijd harmonieus samen
- onpraktisch kleine deurvakken
Conclusie
Is Renault er in geslaagd om de Clio voor modeljaar 2023 nog volwassener te maken? Ja, absoluut. Echter, aan bestaande problemen is het merk voorbij gegaan. Nog steeds produceert de hybride-aandrijflijn een hinderlijke fluittoon en is de samenwerking tussen de beide motoren minder harmonieus. Ook zoiets eenvoudigs als te kleine deurvakken zijn niet aangepast.
De prestaties, het weggedrag en het comfort zorgen ervoor dat de Clio weliswaar compact is, maar nooit doet verlangen naar meer. Het echte verschil voor modeljaar 2023 zit daarom in de aankleding. Het nieuwe front zorgt voor een meer volwassen uitstraling en de uitrusting is gemoderniseerd. De Esprit Alpine uitvoering gaat zelfs een hele stap verder en zorgt voor de nodige exclusiviteit.