Bouwjaar | 19-06-2008 |
Categorie | Stationcar |
BTW / Marge | Marge Financieren |
Kmstand | 111.288 km |
Deuren | 5 |
Kenteken | 38-GFR-5 Verzekeren |
Kleur | Grijs Bod op je auto |
Brandstof | Benzine |
Transmissie | Handgeschakeld |
Motorinhoud | 1.149 cc |
Vermogen | 74 kW (101 pk) |
€ 3.499,-
Algemeen
Bouwjaar | 19-06-2008 |
Categorie | Stationcar |
BTW / Marge | Marge Financieren |
Kmstand | 111.288 km |
Deuren | 5 |
Kenteken | 38-GFR-5 Verzekeren |
Kleur | Grijs Bod op je auto |
Brandstof | Benzine |
Transmissie | Handgeschakeld |
Motorinhoud | 1.149 cc |
Vermogen | 74 kW (101 pk) |
Aanbieder
Bedrijfsnaam | Auto Avantgarde |
Contactpersoon | Afdeling verkoop |
Adres | Nieuwegracht 16 |
Postcode | 3763 LB |
Plaats | Soest |
Provincie | Utrecht |
Land | Nederland |
GSM | +31 (0)6 - 11772060 bel telefoonnummer toon telefoonnummer |
e-mail sturen |
Bijzonderheden meld een fout
Technische informatie
Aantal cilinders: 4
Transmissie: 5 versnellingen, Handgeschakeld
Aandrijving: Voorwielaandrijving
Bandenmaat: 165/65 R15
Acceleratie (0-100): 11,2 s
Topsnelheid: 184 km/u
Maten
Afmetingen (LxBxH): 420 x 171 x 151 cm
Wielbasis: 258 cm
Gewichten
Ledig gewicht: 1.095 kg
Laadvermogen: 513 kg
GVW: 1.608 kg
Max. trekgewicht: 1.200 kg (ongeremd 535 kg)
Interieur
Aantal zitplaatsen: 5
Milieu
CO2-uitstoot: 137 g/km
Energielabel: B
Emissieklasse: Euro 4
Verbruik
Gemiddeld brandstofverbruik: 5,8 l/100km (1 op 17,2)
Brandstofverbruik in de stad: 7,4 l/100km (1 op 13,5)
Brandstofverbruik op de snelweg: 4,8 l/100km (1 op 20,8)
Staat
Aantal sleutels: 2
Financiële informatie
Motorrijtuigenbelasting: € 125 - € 141 per kwartaal
te koop aangeboden! Een Renault Clio Estate 1.2 TCE Corporate Sport uit 2008...
Deze clio rijd en schakelt super fijn met weinig km op de teller. Auto verkeert in zeer goede conditie. motorisch en technisch helemaal in orde. Auto ziet er goed uit, interieur is schoon en fris...exterieur paar gebruikerssporen flauwe deukjes....
2x sleutels aanwezig
km-stand is origineel
rondom met zeer goede banden
Onderhouds boekjes aanwezig
rondom met goede remblokken + schijven
Distributieriem + waterpomp zijn reeds vv
Kortom:
Een zeer goede, fraaie en eerlijke clio zonder verborgen gebreken.
Rijd in alle opzichten fantastisch.
Gereed voor veel meer kilometers.
Basisdekking voor uw auto
Kies voor WA+ of All Risk en verzeker ook schade aan uw eigen auto mee.
WA
Wettelijke Aansprakelijkheid
- Schade aan anderen
WA+
Beperkt Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
All Risk
Volledig Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
- Schade aan uw eigen auto
E-mail aanbieder
Autotest
Renault Clio | Volwassener geworden
De Renault Clio is niet zomaar een compacte auto. Renault zoekt de top van het segment op door deze kleine auto een uitgesproken volwassen karakter te geven. Echter, gaandeweg weet de concurrentie daar ook steeds beter in te slagen. De Clio moet voor modeljaar 2023 dus nog volwassener worden. Hoe heeft Renault dat gedaan?
De Renault Clio is een compacte auto met een groots karakter. Dat is te danken aan de wegligging, de hybride-motor en het comfort. Voor modeljaar 2023 komt daar een exclusieve Alpine versie bij.
Plus
- vlot en zuinig
- groots en verfijnd als een grotere auto
- uitstekend weggedrag
Min
- rommelig, vermoeiend geluid Bose audiosysteem
- benzine- en elektromotor werken niet altijd harmonieus samen
- onpraktisch kleine deurvakken
Conclusie
Is Renault er in geslaagd om de Clio voor modeljaar 2023 nog volwassener te maken? Ja, absoluut. Echter, aan bestaande problemen is het merk voorbij gegaan. Nog steeds produceert de hybride-aandrijflijn een hinderlijke fluittoon en is de samenwerking tussen de beide motoren minder harmonieus. Ook zoiets eenvoudigs als te kleine deurvakken zijn niet aangepast.
De prestaties, het weggedrag en het comfort zorgen ervoor dat de Clio weliswaar compact is, maar nooit doet verlangen naar meer. Het echte verschil voor modeljaar 2023 zit daarom in de aankleding. Het nieuwe front zorgt voor een meer volwassen uitstraling en de uitrusting is gemoderniseerd. De Esprit Alpine uitvoering gaat zelfs een hele stap verder en zorgt voor de nodige exclusiviteit.