Renault Clio 1.2 TCe Collection Cruise Control Airco APK 03-2025 Mooi

€ 5.094,-

afbeelding vergroten
Bouwjaar 09-03-2011
Categorie Hatchback
BTW / Marge Marge Financieren
Kmstand 147.548 km
Deuren 5
Kenteken 96-PPT-8 Verzekeren
Kleur Grijs Bod op je auto
Brandstof Benzine
Transmissie Handgeschakeld
Motorinhoud 1.149 cc
Vermogen 74 kW (101 pk)

Renault Clio 1.2 TCe Collection Cruise Control Airco APK 03-2025 Mooi


€ 5.094,-

Algemeen

Bouwjaar 09-03-2011
Categorie Hatchback
BTW / Marge Marge Financieren
Kmstand 147.548 km
Deuren 5
Kenteken 96-PPT-8 Verzekeren
Kleur Grijs Bod op je auto
Brandstof Benzine
Transmissie Handgeschakeld
Motorinhoud 1.149 cc
Vermogen 74 kW (101 pk)

Aanbieder

Bedrijfsnaam Van Den Boog Automotive
Contactpersoon Afdeling verkoop
Adres Barwoutswaarder 11
Postcode 3449 HE
Plaats Woerden
Provincie Utrecht
Land Nederland
Telefoon +31 (0)348 - 724347 bel telefoonnummer toon telefoonnummer
Website www.vandenboogautomotive.nl
E-mail e-mail sturen

Auto online verzekeren?

Bereken uw premie direct online!

Opties

  • abs
  • airbag bestuurder
  • airbags (achter)
  • airbags (voor)
  • airconditioning
  • boordcomputer
  • centr. deurvergr. (afstandbediening)
  • cruise control
  • electr. bedienbare buitenspiegels
  • electr. bedienbare ramen (voor)
  • getint glas
  • lichtmetalen velgen
  • metallic lak
  • mistlampen (voor)
  • radio/cd speler
  • startonderbreker
  • stuurbekrachtiging

Auto direct verkopen?

Laat je auto vandaag nog gratis taxeren en
ontvang direct een bod per e-mail.

Bijzonderheden meld een fout

Technische informatie
Aantal cilinders: 4
Transmissie: 5 versnellingen, Handgeschakeld
Aandrijving: Voorwielaandrijving
Bandenmaat: 185/60 R15
Acceleratie (0-100): 11,0 s
Topsnelheid: 184 km/u

Maten
Afmetingen (LxBxH): 403 x 171 x 149 cm
Wielbasis: 258 cm

Gewichten
Ledig gewicht: 1.075 kg
Laadvermogen: 513 kg
GVW: 1.588 kg
Max. trekgewicht: 1.200 kg (ongeremd 535 kg)

Interieur
Interieur: Antraciet, Stof
Aantal zitplaatsen: 5

Milieu
CO2-uitstoot: 125 g/km
Energielabel: B
Emissieklasse: Euro 5

Verbruik
Gemiddeld brandstofverbruik: 5,4 l/100km (1 op 18,5)
Brandstofverbruik in de stad: 7 l/100km (1 op 14,3)
Brandstofverbruik op de snelweg: 4,5 l/100km (1 op 22,2)

Onderhoud, historie en staat
Onderhoudsboekjes: Aanwezig
Aantal sleutels: 2 (1 handzender)

Financiële informatie
Motorrijtuigenbelasting: € 125 - € 141 per kwartaal

Deze Renault Clio komt uit 2011, werd geleverd van 01-03-2010 tot 31-12-2010 en kostte toen € 16.615,-. Deze originele Nederlandse personenauto staat sinds 2011 op kenteken, is voorzien van een benzine-motor, heeft een maximum vermogen van 74 kW (101 PK) en een cilinderinhoud van 1149 cc. De personenauto heeft een topsnelheid van 184 km per uur en bereikt vanuit stilstand de 100 km/u in 11 seconden. Het verbruik van deze personenauto is gemiddeld 5,4 liter per 100 km en hij weegt 1075 kg. De APK is geldig tot 09-03-2024 en de wegenbelasting bedraagt gemiddeld € 144,58 per kwartaal.
-
-
U rijdt gemakkelijk, comfortabel en zonder zorgen met deze Renault Clio. De aandrijving van deze Renault wordt verzorgd door een viercilinder motor en een handgeschakelde vijfversnellingsbak. De uitmonstering van deze auto wordt gecompleteerd door onder meer 15 inch lichtmetalen velgen, extra getint glas, elektrisch bedienbare en verwarmde buitenspiegels, elektrisch bedienbare ramen voor en snelheidsafhankelijke stuurbekrachtiging.

Zuinig en zeker zoeven? Dan is de cruise control ideaal! Met de ingebouwde airconditioning zit u altijd ontspannen achter het stuur. De Renault is standaard voorzien van: lederen stuur, centrale deurvergrendeling met afstandsbediening, boordcomputer en lederen versnellingspook.

Interesse? Maak dan gauw een afspraak voor een proefrit.

= Bedrijfsinformatie =

Welkom bij Van Den boog Automotive.



Met meer dan 20jaar ervaring in de autobranche uw adres voor uw nieuwe auto.

Door de jaren heen heb ik een grote kring met autobedrijven om me heen verzameld waardoor ik een gevarieerd aanbod kan bieden en een constante nieuwe aanvoer heb van auto's

Alle inruil is mogelijk. Van auto tot caravan, motor of boot, ik ben altijd bereid een bod te doen en te kijken of we er samen uit kunnen komen.

Niet toe aan een nieuwe auto maar u wilt wel van uw huidige Auto (caravan motor etc) af, ook dan ben ik bereid u een bod te doen.



U kunt mij vinden in Woerden op onderstaand adres, belt (0348-724347) u voordat u langskomt dan zorg ik dan de koffie klaar staat

Hoewel aan de informa

Basisdekking voor uw auto

Kies voor WA+ of All Risk en verzeker ook schade aan uw eigen auto mee.

WA

Wettelijke Aansprakelijkheid

  • Schade aan anderen

WA+

Beperkt Casco

  • Schade aan anderen
  • Diefstal, brand en ruitschade
  • Aanrijding met loslopende dieren
  • Nieuwwaarderegeling

All Risk

Volledig Casco

  • Schade aan anderen
  • Diefstal, brand en ruitschade
  • Aanrijding met loslopende dieren
  • Nieuwwaarderegeling
  • Schade aan uw eigen auto

E-mail aanbieder

 

Autotest

Renault Clio | Volwassener geworden

De Renault Clio is niet zomaar een compacte auto. Renault zoekt de top van het segment op door deze kleine auto een uitgesproken volwassen karakter te geven. Echter, gaandeweg weet de concurrentie daar ook steeds beter in te slagen. De Clio moet voor modeljaar 2023 dus nog volwassener worden. Hoe heeft Renault dat gedaan?

Autotest | Renault Clio Volwassener geworden

De Renault Clio is een compacte auto met een groots karakter. Dat is te danken aan de wegligging, de hybride-motor en het comfort. Voor modeljaar 2023 komt daar een exclusieve Alpine versie bij.

Plus

  • vlot en zuinig
  • groots en verfijnd als een grotere auto
  • uitstekend weggedrag

Min

  • rommelig, vermoeiend geluid Bose audiosysteem
  • benzine- en elektromotor werken niet altijd harmonieus samen
  • onpraktisch kleine deurvakken

Conclusie

Is Renault er in geslaagd om de Clio voor modeljaar 2023 nog volwassener te maken? Ja, absoluut. Echter, aan bestaande problemen is het merk voorbij gegaan. Nog steeds produceert de hybride-aandrijflijn een hinderlijke fluittoon en is de samenwerking tussen de beide motoren minder harmonieus. Ook zoiets eenvoudigs als te kleine deurvakken zijn niet aangepast.

De prestaties, het weggedrag en het comfort zorgen ervoor dat de Clio weliswaar compact is, maar nooit doet verlangen naar meer. Het echte verschil voor modeljaar 2023 zit daarom in de aankleding. Het nieuwe front zorgt voor een meer volwassen uitstraling en de uitrusting is gemoderniseerd. De Esprit Alpine uitvoering gaat zelfs een hele stap verder en zorgt voor de nodige exclusiviteit.

Deel deze advertentie